2006-02-26, 00:39
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastorn
Det kan jag hålla med om, men jag tror även att vissa personer efter påpekande kan bättra sig.
Det har jag också en förhoppning om att vissa personer möjligtvis kan tänkas göra.
2006-02-26, 00:42
Medlem
pastorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
Det har jag också en förhoppning om att vissa personer möjligtvis kan tänkas göra.

Med tanke på vilken shitstorm rancor har utsatts för i denna fråga, så hoppas jag själv att han tänker till nästa gång har får ett dylikt pm.
2006-02-26, 00:47
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pastorn
Med tanke på vilken shitstorm rancor har utsatts för i denna fråga, så hoppas jag själv att han tänker till nästa gång har får ett dylikt pm.
Och nästa gång Thaliands kust råkar ut för en flodvåg på juldagen så är nog även Laila mer förberedd.
2006-02-26, 00:53
Medlem
pastorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
Och nästa gång Thaliands kust råkar ut för en flodvåg på juldagen så är nog även Laila mer förberedd.

-Touché

Nej, som sagt en del människor är obotliga och dom ska bytas ut innan dom kan orsaka mer skada. Om vi fortsätter på fängelsekundliknelsen, tillhör rancor den skara som bättrar sig? Jag är själv lite osäker i frågan, så tills vidare så hyser jag förhoppningen om att han kommer att bättra sig.
2006-02-26, 03:19
Medlem
LadyTieras avatar
Så. vi svävar från topic.

denna tråd låses nu och vill GlittrigaGullan diskutera detta vidare med rancor eller admin så finns pm, likaså för övriga,

Låst
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in