2006-02-22, 19:44
Medlem
Epa-johans avatar
Skvaller om Roman Nowik.

Fem av tio patienter hos honom lider av depression.
Fyra av tio lider av ryggbesvär.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...782310,00.html

Jag vet inte hur många patienter han har om dagen, men av hans egna uttalande antar jag att nio av tio patienter ansöker om att bli sjukpensionärer eller förtidspensionärer.

Utan att ha gjort någon någon som helst undersökning påstår jag att detta ligger över snittet bland svenska läkare!

Roman förstör ju (medvetet?) Sveriges ekonomi. Är han en gammal rättshaverist?

Alla ni sjukpensionärer - hur mycket kostade läkarintyget?

Sjukpension (eller offentlig anställning) möjliggör ju mycket tid att lägga på FB. Det borde finnas förutsättningar att det finns erfarenhet av Roman här i forumet.
Citera
2006-02-22, 21:31
Medlem
Nulles avatar
Jag gjorde en sökning på e-upplysning.se. Man får bara en träff när man söker på privatpersonen "Roman Nowik", närmare bestämt en kille född 1953 som bor på en adress i Stadshagen (stadsdel i Stockholms innerstad). Söker man på företag får man ytterligare en träff, nämligen ett bolag som heter "Roman Nowik Aktiebolag" med adress i Östberga (stadsdel i Söderort). Enligt den här länken är Östberga-Nowik verkligen doktor. Oklart om Stadshags-Nowik är samma person som Östberga-Nowik.

Ännu en sökning med e-upplysning.se visar att alla utom en som bor på aktuell Östberga-adress har svenskklingande namn. Den återstående personen är en kvinna född 1967 som precis som Nowik har ett polskklingande namn.
Citera
2006-02-23, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nulle
Jag gjorde en sökning på e-upplysning.se. Man får bara en träff när man söker på privatpersonen "Roman Nowik", närmare bestämt en kille född 1953 som bor på en adress i Stadshagen (stadsdel i Stockholms innerstad). Söker man på företag får man ytterligare en träff, nämligen ett bolag som heter "Roman Nowik Aktiebolag" med adress i Östberga (stadsdel i Söderort). Enligt den här länken är Östberga-Nowik verkligen doktor. Oklart om Stadshags-Nowik är samma person som Östberga-Nowik.

Ännu en sökning med e-upplysning.se visar att alla utom en som bor på aktuell Östberga-adress har svenskklingande namn. Den återstående personen är en kvinna född 1967 som precis som Nowik har ett polskklingande namn.

En kreditupplysning vore skoj om man vågade, säker på att HA köpt hans skulder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in