Citat:
Ursprungligen postat av
Freshener
Jag vet bara att det framkommit dumma påståenden om dessa puckar. Den var inte kopplad till eddies mobil. Däremot satt 2 av puckarna på daniellas bil med adrians fingeravtryck på. Förklara det för mig. Om de vart ute efter att döda honom så tror jag inte det vart så svårt. Eddie är upplärd av allan lund i HA så han kan. Dessutom när agrons bil vart på fonetisk undersökning i 7 veckor o får hem den ringer han efter ett par timmar och säger att polisen glömt en puck där. Fy fan vilket svin
Enligt FuPen så var pucken som fanns under BOs bil kopplad till en mobil som hittades i bilen där eddie, lilay och den tredje stoppades i. Telefonen hade även nyligen sökt efter position för pucken.
Om det är någon av de tidigare puckarna du pratar om så kan jag svara på din fråga men denna puck var kopplad till eddie o co.
Sen har ju eddie lyckats bättre som kriminell än va allan lund gjorde. Han blev väl utslängd från HA? Han "råkade" väl även hjälpa polisen lösa ett mord genom sms om regskyltar som gjorde att polisen kunde veta vilka som befann sig på platsen.
Inte något att skryta över att ha blivit upplärd av den personen precis. Eddie är ung och har byggt upp ett eget namn i den undre världen utan att behöva gå runt med skinnväst och vakta klubblokal, åka på raggarfester osv