Citat:
Ursprungligen postat av
rostigamazon
Jag har själv inte FB, men du har det och måste finna det intressant, du har nog en sån sida där det inte står något, mer än att du är en kille, tror du har sidan för att kolla in andra tjejer, och det är därför du inte vill skriva att du är sambo, frågan är vad din tycker tjej, helt glad blir hon nog inte, ni kanske har ett sånt där modernt öppet förhållande där ni kan smaska runt.
Jag finner det mycket intressant hur mycket ogrundade slutsatser du drar av saker och ting. Du låter som en första klassens skvallerkärring. Som jag redan har förklarat använder jag Facebook enbart som chatklient. Vill jag chatta med kompisar är Facebook tyvärr oftast enda alternativet, även om jag har fått en och annan att börja använda andra verktyg, såsom Discord eller Jabber.
Citat:
Ursprungligen postat av
rostigamazon
Jag skulle ändå ha statusen att jag är sambo, så folk vet,
Varför ska folk veta det? De jag umgås med på daglig basis vet ändå. Resten har inte med det att göra.
Citat:
och det kan vara så att jag är en mer ärlig person än vad du är.
Så kan det vara men inget, varken det du eller jag har skrivit, tyder på varken det eller motsatsen än så länge. Att inte vilja skylta mer än nödvändigt med sitt privatliv har inte något med oärlighet att göra.