2019-02-03, 19:39
Medlem
PinkLaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Att ha en blogg man är aktiv på i perioder gör dig inte till en känd bloggare.
Hennes huvudsakliga sysselsättning är sociala medier, Instagram och bloggen
Citera
2019-02-05, 22:15
Medlem
Nej det är inte jag. Har det bra tillsammans med min pojkvän. Så nu slipper ni spekulera mer om det är jag som är inblandad i detta!

Har dessutom ingen aning om vem det är. Känner de flesta i "bloggvärlden", så skulle nog ha hört om det var någon som verkligen är känd. Tror bara det är media som överdrivit om den inblandades personens kändisskap.

/Sindy
Citera
2019-02-06, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9och0
Kan även jag bekräfta att Camilla har sina spöken från förr. Skulle inte kalla henne slagskämpe, men bilden hon försöker ge av sig själv stämmer inte.

Med det sagt tror jag inte hon är inblandad i det här, gissar på Paow.

Nä det är omöjligt då hon befinner sig i Thailand sedan slutet av januari. så det är nog omöjligt
Citera
2019-02-06, 11:22
Citat:
Ursprungligen postat av Whothefuckisyou
Du verkar inte veta helt mycket om henne. :-)

Anonym / 2019-02-01 20:59
Står på Flashback att du var en slagskämpe i Nybro innan du flyttade till USA, stämmer det Camilla? 😜😂

Bloggbevakning / 2019-02-01 21:08
Haha, nä! Har aldrig varit i slagsmål i hela mitt liv.

Självklart skulle ju hon erkänna eller rasera den bild hon försöker bygga av sig själv nu då hon äntligen lyckats med något efter misslyckade modell och sångkarriärer som var över innan de började.

Jag kan neka till att någonsin ha bajsat men det innebär inte att jag talar sanning
Citera
2019-02-09, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pelota
Självklart skulle ju hon erkänna eller rasera den bild hon försöker bygga av sig själv nu då hon äntligen lyckats med något efter misslyckade modell och sångkarriärer som var över innan de började.

Jag kan neka till att någonsin ha bajsat men det innebär inte att jag talar sanning

Hon gör samma sak i sin blogg som hon gjort mot personer i sin närhet tidigare. Jag vet att hon inte talar sanning om hur hon själv är och sin bakgrund.

Men jag tror inte att hon är inblandad i det här. Varför tror du att hon är det?
Citera
2019-03-17, 10:21
Medlem
Ingen som tänkt på Dessie? Rikspsycho vad jag har hört.
Senast redigerad av nilzpilz 2019-03-17 kl. 10:31.
Citera
2019-05-22, 00:53
Medlem
Camilla befinner sig i LA just nu. Tänker att om det var hon så hade hon väl haft utreseförbud?
Citera
2025-01-09, 21:57
Medlem
Kom dt nånsin fram vem dt va denna bloggerska?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in