• 1
  • 2
2019-01-27, 15:37
Medlem
Pudersockers avatar
Jag helnöjd med SEBs hemsida å app, inget att klaga på.
Citera
2019-01-27, 17:35
Medlem
Unizeros avatar
Har Nordea.
Appen är helt ok, aktiehandeln är överlägset billigast också.
Citera
2019-01-27, 17:38
Medlem
Tiwazs avatar
Jag har ju alltid haft Swedbank förvisso så kanske är de inte så hemskt dåliga i jämförelse, vissa av er verkar ju tycka att de är bra. Swedbank har ju en ny hemsida och min upplevelse är att många funktioner där saknas och kräver att man loggar in på den gamla, medan andra funktionen buggar ganska mycket. Ett jäkla schå att växla mellan deras olika sidor hela tiden.

Nu är ju inte appar och webb allt man bryr sig om när det gäller en bank, men man gör ju så mkt i dessa miljöer nu för tiden att det ändå är rejält viktigt att det fungerar smidigt. Swedbanks service har lämnat mycket att önska de gånger jag varit i kontakt med dem också, så det är ju ytterligare ett skäl för mig att se mig om efter någon annan.
Citera
2019-01-27, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiwaz
Har Swedbank i dagsläget och får krupp på deras skithemsida och skitapp som inte fungerar. Vad har ni för bank och är ni nöjda med deras e-tjänster? Vilken skulle ni rekommendera?

Länsförsäkringar verkar skörda stora framgångar inom den genren;

https://www.nyteknik.se/digitaliseri...gangen-6896560
Citera
2019-01-27, 19:47
Medlem
design och funktionsmässigt säger jag SEB. Dessutom betalar jag inget för det (ord pris 35kr/mån)
Det bör du också kunna förhandla bort beroende på vissa omständigheter. SEB är klockrent.
Citera
2019-01-28, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artilleriet
design och funktionsmässigt säger jag SEB. Dessutom betalar jag inget för det (ord pris 35kr/mån)
Det bör du också kunna förhandla bort beroende på vissa omständigheter. SEB är klockrent.

Hur förhandlade du bort det? Inte så mycket pengar, men ändå..

Kan också rekommendera SEB.
Citera
2019-01-28, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gioacchino
Hur förhandlade du bort det? Inte så mycket pengar, men ändå..

Kan också rekommendera SEB.

De sa så till mig:”men 35kr/mån är ju inte mkt för våra tjänster?”

Sa att de skulle ju låna alla mina tillgångar gratis, då borde jag få något för det också. De lånar ju inte ut pengar till mig gratis direkt. Jag stod på mig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in