2019-01-27, 07:44
Bannlyst
Är det inte sjukt när man tänker på det?

Politikerna och en stor del av det svenska folket har själva röstat för att Sverige skall förstöras helt och hållet och gå under, de har självmant röstat på ett sådant sätt som kommer leda till att svensken blir en minoritet styrd under sharia som kommer utplånas med tiden/alternativt ett blodigt inbördeskrig där miljontals mister sina liv. Nu får man hoppas att de gjorde detta pga godhetsknarkande och ville väl men är det inte sjukt att när man tänker på det - dvs att vi inte får/fått ett piss i gengäld för detta galna experiement? Vi får verkligen INGENTING tillbaka på att massimportera helt-omöjligt-icke-integrerbart, sinnessjukt religöst klanfolk från tredje världen som fortfarande lever kvar på medeltiden. ABSOLUT INGENTING.

Man hade väl kunnat argumentera för det om de jobbat arslet av sig och satt sverige på kartan en sprudlande ekonomi bland annat. Men vad har vi fått istället? Skyhög brottslighet, ett osäkert och obehagligt samhälle, svensken vågar knappt gå ut längre, gruppvåldtäkter, terrordåd, rånvåg, dagliga skjutningar och bomber, med mera. Man rapporterar utomlands om Sverige som ett av världens farligaste I-länder och avråder sina medborgare att besöka landet. En majoritet av alla invandrare som inte är kriminella är bara lata, arroganta och jävligt otacksamma. Driver runt på stan och gapar och stirrar argt på svensken. Nu vet jag att det finns invandrare som jobbar också och de ska ha credd för detta, även om det faller sig självklart att man jobbar ihop sina pengar - jag pratar främst om de vuxna männen som kommit hit sedan säg 2010, och speciellt under och efter 2015. Rena rama våldsohyran är vad de är, helt omöjligt pack som är bortom all räddning. Det finns en anledning till att deras hemländer är riktiga jävla skithål, världens avlopp, "hell on earth".

Hade man brytt sig om sitt land så hade man inte släppt in en enda vuxen man från MENA till och ökat kustbevakning så man kunnat skjuta ner smugglarnas båtar när de kommer. Alla som begått brott ska skickas ut, ompröva varenda PUT sedan 2000 och skicka tillbaka de flesta så de kan börja återbygga sina länder. Det är en stor brist på män i mellanöstern idag, hem med dem. Krigen är över.

Tänk att man valt att förstöra Sverige helt i onödan, helt utan att få något tillbaka för det, absolut INGET i gengäld, snarare så kommer det leda till vår undergång. Är inte detta rena rama galenskapen? Vad kommer det skrivas i historieböckerna om Sverige i framtiden? Kommer man skratta åt vår idioti och undra vad fan vi höll på med och ville åstadkomma?
Senast redigerad av JalleKalleBalle 2019-01-27 kl. 07:56.
2019-01-27, 07:48
Medlem
Skärp dig och sluta tro att vi är i ett krig. Trött på er domedagsprofeter. Dessutom finns det så mycket Fake News i din text men som jag inte orkar poängtera.

Sverige har hjälpt många människor på flykt och asylsökande som velat skapa sig ett bättre liv. Majoriteten som kommit hit är människor som oss som vill ge sina barn en bättre framtid. Vi har fått tillbaka deras tacksamhet och fått nya infallsvinklar med ett mångkulturellt samhälle som präglas av öppenhet och nyfikenhet. Vi som land kommer stå i historieböckerna om 100 år och hyllas av världens länder för att vi var en humanitär stormakt som tog ansvar i en svår tid för världens flyktingar.
Senast redigerad av justifymylove 2019-01-27 kl. 08:01.
2019-01-27, 08:00
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Skyhög brottslighet, ett osäkert och obehagligt samhälle, svensken vågar knappt gå ut längre, gruppvåldtäkter, terrordåd, rånvåg, dagliga skjutningar och bomber, med mera. Man rapporterar utomlands om Sverige som ett av världens farligaste I-länder och avråder sina medborgare att besöka landet. En majoritet av alla invandrare som inte är kriminella är bara lata, arroganta och jävligt otacksamma. Driver runt på stan och gapar och stirrar argt på svensken. Nu vet jag att det finns invandrare som jobbar också och de ska ha all cred för detta, jag pratar främst om de vuxna männen som kommit hit sedan säg 2010, och speciellt under och efter 2015. Rena rama våldsohyran är vad de är, helt omöjligt pack som är bortom all räddning. Det finns en anledning till att deras hemländer är riktiga jävla skithål, världens avlopp, "hell on earth".

Hade man brytt sig om sitt land så hade man inte släppt in en enda vuxen man från MENA till och ökat kustbevakning så man kunnat skjuta ner smugglarnas båtar när de kommer. Alla som begått brott ska skickas ut, ompröva varenda PUT sedan 2000 och skicka tillbaka de flesta så de kan börja återbygga sina länder. Det är en stor brist på män i mellanöstern idag, hem med dem. Krigen är över.
Att Sverige skulle vara "förstört" låter som en överdrift, men vem vet, kanske har landet fullständigt slutat fungera. Jag ser visserligen inget i min egen vardag som tyder på det: det går utmärkt att ta sig till och från arbetet som vanligt, jag kan handla mat precis som jag alltid har kunnat, jag blir inte överfallen av fattiga människor som försöker ta mina kläder och pengar, hemma fungerar ström och vatten för det mesta. Överlag verkar de människor jag möter vara både välnärda och välmående. Det verkar till och med finnas samhälleliga resurser till att hålla vårdbehövande och ekonomiskt behövande över vattenytan. Men jag vet förstås inte hur din vardag ser ut.

Specifikt undrar jag över det fetade. Vilka länders utrikesdepartement är det som avråder från resor till Sverige? Enligt vem är Sverige ett av de farligaste I-länderna?
Senast redigerad av Drama-Llama 2019-01-27 kl. 08:02.
2019-01-27, 08:03
Medlem
Sooks avatar
Klockan är åtta nu. Du kanske ska sluta knarka och vara uppe hela nätterna och tänka konstiga tankar. Sov istället på nätterna så tänker du klarare.

Sverige är inte i krig och kommer inte hamna i krig och inte kommer vi få några sharialagar heller. Vill du vara negativ till invandring så är det ok men håll dig till verkligheten då och inte till fantasier.

Är det nåt jag är rädd för så är det att sådana som du får makten i vårt härliga Sverge. Det vore en katastrof.
2019-01-27, 08:06
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Klockan är åtta nu. Du kanske ska sluta knarka och vara uppe hela nätterna och tänka konstiga tankar. Sov istället på nätterna så tänker du klarare.

Sverige är inte i krig och kommer inte hamna i krig och inte kommer vi få några sharialagar heller. Vill du vara negativ till invandring så är det ok men håll dig till verkligheten då och inte till fantasier.

Är det nåt jag är rädd för så är det att sådana som du får makten i vårt härliga Sverge. Det vore en katastrof.

Nej för Sverige har ju aldrig varit i krig någonsin.
2019-01-27, 08:15
Medlem
Det kanske ser ut som att vi inte kommer få något i gengäld, men ställ dig frågan: vem kan tänkas dra nytta av den här utvecklingen? Googla sedan på Richard von Coudenhove-Kalergi och hans funderingar kring Europas framtid.
2019-01-27, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Är det inte sjukt när man tänker på det?

Politikerna och en stor del av det svenska folket har själva röstat för att Sverige skall förstöras helt och hållet och gå under, de har självmant röstat på ett sådant sätt som kommer leda till att svensken blir en minoritet styrd under sharia som kommer utplånas med tiden/alternativt ett blodigt inbördeskrig där miljontals mister sina liv. Nu får man hoppas att de gjorde detta pga godhetsknarkande och ville väl men är det inte sjukt att när man tänker på det - dvs att vi inte får/fått ett piss i gengäld för detta galna experiement? Vi får verkligen INGENTING tillbaka på att massimportera helt-omöjligt-icke-integrerbart, sinnessjukt religöst klanfolk från tredje världen som fortfarande lever kvar på medeltiden. ABSOLUT INGENTING.

Man hade väl kunnat argumentera för det om de jobbat arslet av sig och satt sverige på kartan en sprudlande ekonomi bland annat. Men vad har vi fått istället? Skyhög brottslighet, ett osäkert och obehagligt samhälle, svensken vågar knappt gå ut längre, gruppvåldtäkter, terrordåd, rånvåg, dagliga skjutningar och bomber, med mera. Man rapporterar utomlands om Sverige som ett av världens farligaste I-länder och avråder sina medborgare att besöka landet. En majoritet av alla invandrare som inte är kriminella är bara lata, arroganta och jävligt otacksamma. Driver runt på stan och gapar och stirrar argt på svensken. Nu vet jag att det finns invandrare som jobbar också och de ska ha credd för detta, även om det faller sig självklart att man jobbar ihop sina pengar - jag pratar främst om de vuxna männen som kommit hit sedan säg 2010, och speciellt under och efter 2015. Rena rama våldsohyran är vad de är, helt omöjligt pack som är bortom all räddning. Det finns en anledning till att deras hemländer är riktiga jävla skithål, världens avlopp, "hell on earth".

Tänk att man valt att förstöra Sverige helt i onödan, helt utan att få något tillbaka för det, absolut INGET i gengäld, snarare så kommer det leda till vår undergång. Är inte detta rena rama galenskapen? Vad kommer det skrivas i historieböckerna om Sverige i framtiden? Kommer man skratta åt vår idioti och undra vad fan vi höll på med och ville åstadkomma?

Ännu en dag, ännu en repost. Samma budskap, om och om igen. Aldrig något nytt. "När ska de åka hem?", "När ska svenskarna få nog?", "När tar invandrarna över?", "Hur mycket mer orkar vi?" - osv. Intutivt känns det som att det finns en cykel av argument på I&I som upprepas gång på gång.

För att ge svar på dina påståenden: nej landet går inte åt helevete, nej det kommer inte bli inbördeskrig, ja du kommer behöva uthärda 4 år av mittenpolitik där SD är utstängda. Ingen kan förutspå vad som kommer att skrivas i historieböckerna.
2019-01-27, 08:31
Medlem
Undrar om Sverigedemokraternas politiker är stolta över sin väljarbas. Flashback är deras största representant och 95 procent av inläggen, bland annat denna tråd, är rent trash. Diskutera något vettigt istället och sluta återupprepa samma mantra om att vi är i krig.
2019-01-27, 08:35
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justifymylove
Skärp dig och sluta tro att vi är i ett krig. Trött på er domedagsprofeter. Dessutom finns det så mycket Fake News i din text men som jag inte orkar poängtera.

Sverige har hjälpt många människor på flykt och asylsökande som velat skapa sig ett bättre liv. Majoriteten som kommit hit är människor som oss som vill ge sina barn en bättre framtid. Vi har fått tillbaka deras tacksamhet och fått nya infallsvinklar med ett mångkulturellt samhälle som präglas av öppenhet och nyfikenhet. Vi som land kommer stå i historieböckerna om 100 år och hyllas av världens länder för att vi var en humanitär stormakt som tog ansvar i en svår tid för världens flyktingar.
Ja, ni har trott att ni hjälpt flyktingar, men det var längesen det avslöjades att de inte är barn, inte är högutbildade, inte ens är flyktingar. Ändå sitter du och tror på det fortfarande?

Infallsvinklar? Mångkulturellt samhälle = no-go zoner. Vi kommer gå till historien som landet som var #1 i världen (på 90talet) som sen gav bort det till islamister. De skrattar eller skakar på huvudet åt oss utomlands.

Du, precis som alla andra godhetsknarkare, har bara flosker. Ingen av er kan säga vad som är lika bra eller bättre än det var på 90talet när man valde att göra andra prioriteringar.
Senast redigerad av 15minFame 2019-01-27 kl. 08:38.
2019-01-27, 08:38
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Undrar om Sverigedemokraternas politiker är stolta över sin väljarbas. Flashback är deras största representant och 95 procent av inläggen, bland annat denna tråd, är rent trash. Diskutera något vettigt istället och sluta återupprepa samma mantra om att vi är i krig.
Nej, vi är inte i krig. Ni har givit bort landet. En del tror att det kommer att bli inbördeskrig men det tror inte jag. Vilka ska slåss? Cucks och soyboys? lol Nej, Sverige är redan förlorat.
Men upprepa ditt mantra om hur mysig det är med no-go ehh jag menar mångkultur.
2019-01-27, 08:40
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
De skrattar eller skakar på huvudet åt oss utomlands.
Ständigt återkommer vi till detta här i I&I: Skräcken för att någon, någonstans, skrattar åt Sverige och svenskarna. Som om det spelade någon som helst roll.

Tills någon kan ta sig samman och förklara på vilket sätt Sverige skulle vara "förstört" tror jag att risken är rätt stor att folk skrattar åt TS och hens åsiktsfränder i stället.
2019-01-27, 08:45
Medlem
Citat:

Sverige var för bara några decennier sedan ett av världens tryggaste länder och paradiset på jorden.Nu skämmer Sverige ut sig fullständigt och har sjunkit katastrofalt i alla välfärdstabeller. Det finns inget humanitärt i att kvinnor inte vågar gå ut ensamma längre. Jävla skitsnack.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in