Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2020-02-07, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonasPodas
Jpuff säljer bara falska skidor ändå. Ingen kontaktinformation, ingen affärsinformation, ingen bekräftelse från juul

Det är lite konstigt att webbplatsen bara har funnits i två veckor.
Ser det ut som om en användare pratar ner på andra sidor och upp med sina egna?
Citera
2020-02-07, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MucklaNNN
Alla tycker olika men skulle aldrig stoppa i mig okända innehåll för att få högre nikotin intag, JUUL har generellt sätt en väldigt hög koncentrations nivå nikotin/ml så 1.8 räcker för mig och dessutom är jag säker på att jag inte får i mig riktig skit då fokus inte ligger på en billig produktion som dessa off-brand pods.

Vill också hellre ha riktig Juul, men har otroligt svårt att tänka mig att man kan skapa en pod som är värre än tobak om man inte aktivt försöker
Citera
2020-02-09, 11:45
Medlem
Citat:
Jpuff säljer bara falska skidor ändå. Ingen kontaktinformation, ingen affärsinformation, ingen bekräftelse från juul

Vad menar du med ingen kontaktinformation? dem har ju både en livechat + en kontaktmail? Jag har vart i kontakt med dem innan jag beställde vid tidigare tillfälle.

Sen dessutom så vet jag inte varför du uttalar dig om att dem skulle sälja fake skidor? varje äkta juulpaket kommer med en unik kod i botten som du kan registrera på juuls riktiga hemsida för att se om det är äkta eller inte. Jag reggade både min juul och 3 kartor med mango nectar som jag köpte av jlpuff på juuls riktiga hemsida och dem var äkta.
Citera
2020-02-10, 19:45
Medlem
Jag skulle hellre köpa från en webbplats som visas på google.
Citera
2020-02-11, 19:20
Medlem
Citat:
Jag skulle hellre köpa från en webbplats som visas på google.

det gör den ju dock också? du verkar inte ha så bra koll tbh
Citera
2020-05-13, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fritz
Även jag väntar på leverans!

Ankom din leverans till slut? Även jag väntar, beställde för 3 veckor sen.
Citera
2020-05-13, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimzan94
Ankom din leverans till slut? Även jag väntar, beställde för 3 veckor sen.

Yes men tog nog runt 6-7 veckor att få dem.
Citera
2020-05-20, 14:41
Medlem
Någon som har beställt från Juul Sveriges nya sida Vapez.se? De säljer off brand-poddar nu som ska funka till juul.
Citera
2020-05-28, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fritz
Någon som har beställt från Juul Sveriges nya sida Vapez.se? De säljer off brand-poddar nu som ska funka till juul.

Det är juulsverige.se, de har bara bytt sin domän. Har en polare som handlade där ifrån, tog 2 månader att få sin JUUL + att när den väl kom fungerade den inte ens. Dem svarar inte på mailen och deras pods är antagligen full av skit.

Kör alltid JLPuff.se, legit sida med äkta juul varor som verkar drivas av en trevlig snubbe. Dock så har leveranstiden vart rätt seg nu under corona, ca 2-3 veckor.
Citera
2020-08-26, 13:09
Medlem
UPDATE:

JLPuff.se är nu JUULHIT.com. Verkar ha gått internationella men originalspråket är på svenska. LANSERING10 ger en 10% i kassan men vet inte hur länge det kommer gälla
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in