2023-02-19, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jag har kollat på massvis med bilder och såg den svarta fleecejackan med lite på rosa på en gång. Du kanske har sett massa bilder ifrån ett och samma event?
Vart lite förvånad över att hon har haft ganska många olika plagg. Flertalet olika ytterjackor tex, svart, vit, vinröd, helröd, seglarjacka, bbcjacka m,m.
Känns som hon har fler jackor än vad de flesta roterar med.
Det var som jag tidigare sa till dig. Har du bara sett den svarta tröjan med dragkedja framtill en gång. Då får du kolla ordentligt en gång till

Den vinröda jackan minns jag väl för den hade hon jätteofta. Det var faktiskt hål i den.
2023-02-19, 17:45
Medlem
En del inlägg här i tråden blev nu väldigt spekulativa.

Greta undersöker olika samarbetsmöjligheter med olika organisationer och rörelser. Detta är helt naturligt. Att Greta som är verkligt ideellt intresserad även fått god kontakt med SMOM, som driver så många värdefulla och givande biståndsprojekt världen över och som även håller på med väldigt mycket diplomati för fred och internationell förståelse är föga förvånande.

På många av de internationella toppmöten som Greta har varit på, har givetvis även SMOM varit representerade på. De har många sändebud och diplomater.

Det ligger dock en hel del i ordspråket, I begränsningen visar sig mästaren, ett ordspråk som jag flera gånger har gett till Greta. Önskar att hon planerar och förbereder betydligt bättre i framtiden, även om hon är mycket bra på att improvisera.

Misstänker att Greta följer mer än vad många här tror. Hon la upp en rolig bild, där hon kramar sin tvättmaskin i badrummet!
2023-02-19, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
En del inlägg här i tråden blev nu väldigt spekulativa.

Greta undersöker olika samarbetsmöjligheter med olika organisationer och rörelser. Detta är helt naturligt. Att Greta som är verkligt ideellt intresserad även fått god kontakt med SMOM, som driver så många värdefulla och givande biståndsprojekt världen över och som även håller på med väldigt mycket diplomati för fred och internationell förståelse är föga förvånande.

På många av de internationella toppmöten som Greta har varit på, har givetvis även SMOM varit representerade på. De har många sändebud och diplomater.

Det ligger dock en hel del i ordspråket, I begränsningen visar sig mästaren, ett ordspråk som jag flera gånger har gett till Greta. Önskar att hon planerar och förbereder betydligt bättre i framtiden, även om hon är mycket bra på att improvisera.

Misstänker att Greta följer mer än vad många här tror. Hon la upp en rolig bild, där hon kramar sin tvättmaskin i badrummet!
Sin tvättmaskin Bodde inte hon tillsammans med några andra ungdomar
2023-02-19, 17:55
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Det var som jag tidigare sa till dig. Har du bara sett den svarta tröjan med dragkedja framtill en gång. Då får du kolla ordentligt en gång till

Den vinröda jackan minns jag väl för den hade hon jätteofta. Det var faktiskt hål i den.
Jag kollade en gång till nu på google images och bläddrade några sidor och såg den svarta fleecen faktiskt bara i samband med COP26 i Glasgow och under resan där. Möjligen har hon använt den under samma säsong fler gånger. Men det är svårt när du själv inte kan redogöra med egna länkar/bilder.

2020 hade hon en svart munkjacka.

https://static.cdn-expressen.se/imag...6x9/314@60.jpg

Under Nordamerikaresan hade hon en blå munkjacka.
Hon har på sig den på den här bilden samt en grå munkjacka

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...BrNmw&usqp=CAU

Nu har jag hittat fyra olika munkjackor/tröjor samt den svarta fleecen ifrån Glasgow.

Greta är framförallt känd för ett ikoniskt plagg och det är den gula regnjackan. På den tiden körde hon nästan enbart med skogshuggarskjortor, tom, klänning någon enstaka gång.
Senast redigerad av Giant Squid 2023-02-19 kl. 17:59.
2023-02-19, 17:57
Medlem
Citat:
Sin tvättmaskin Bodde inte hon tillsammans med några andra ungdomar
Jo, men om Greta idag är solo eller ej är frågan. Därför använde jag uttrycket sin!
2023-02-19, 17:57
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:

Då kan du ju dela med dig av bilden eftersom du redan sagt att det finns en sådan.
2023-02-19, 18:02
Medlem
Citat:
Jag kollade en gång till nu på google images och bläddrade några sidor och såg den svarta fleecen faktiskt bara i samband med COP26 i Glasgow och under resan där. Möjligen har hon använt den under samma säsong fler gånger. Men det är svårt när du själv inte kan redogöra med egna länkar/bilder.

2020 hade hon en svart munkjacka.

https://static.cdn-expressen.se/imag...6x9/314@60.jpg

Under Nordamerikaresan hade hon en blå munkjacka.
Hon har på sig den på den här bilden samt en grå munkjacka

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...BrNmw&usqp=CAU

Nu har jag hittat fyra olika munkjackor/tröjor samt den svarta fleecen ifrån Glasgow.

Greta är framförallt känd för ett ikoniskt plagg och det är den gula regnjackan. På den tiden körde hon nästan enbart med skogshuggarskjortor, tom, klänning någon enstaka gång.
Pga att du vägrar se det många andra märker. Så tänker inte jag göra det.Helt meningslöst för du kan inte ta varken kritik eller kommentarer som inte gynnar Greta
2023-02-19, 18:08
Medlem
Citat:
Då kan du ju dela med dig av bilden eftersom du redan sagt att det finns en sådan.
Greta har publicerat bilden på Twitter-alternativet, så alla kan nu kolla! Vem vet, Greta kanske håller på och bli kär i sin tvättmaskin!?
2023-02-19, 18:20
Medlem
Citat:
Den bilden finns för den har jag sett. I bakgrunden på bilden syns en tandborste.
2023-02-19, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Det sägs att greta™ blev mobbad på Franska Skolan. Kan det ha berott på hennes kroppsodör? Barn kan förvisso gå ganska länge utan ett bad innan de börjar lukta illa. Men nu är greta™ i puberteten, och med höga hormonnivåer kommer stanken ganska snabbt. Ännu värre är det om hon följer vissa knäppa råd från klimatkyrkan. När Al Gore härjade så ingick musikern Sheryl Crow i hans hejaklack. Hon hävdade på fullt allvar, att efter ett toalettbesök så räcker det med en ruta toalettpapper för nummer 1, och två rutor för nummer 2. Om greta™ följer det rådet så beror kroppsodören inte bara på hormoner.

Vi får nog förbereda oss på att sluta använda toapapper alls. Det kräver en komplicerad och energikrävande process med offrade träd och diverse kemikalier och långa frakter med tåg och lastbil. Rena rama ”klimatboven” - och med dem ska vi ju göra processen kort

Om våra förfäder klarade sig utan så kan väl inte vi vara sämre. Greta vill ju vrida tillbaka klockan till 1800-talet och då får hon ta konsekvenserna - på alla plan.

Citat:
Hon kanske villa ha precis så kort som det är nu?
Så enligt dig så är hon ful, smutsig, risig i håret och luktar illa?
Det är klassiska uttryck som mobbare brukar använda sig utav i grundskolan.

Vad jag kan se har tindraninni inte alls använt ordet ful. Det är däremot fult av dig att lägga ord i andras mun.

Citat:
Ursprungligen postat av AcchiaHe
:-)
Ah, en doft som även apor skulle fly ifrån, antar jag. Bra doft för covidtider och för att signalera klimatmedvetenhet. Ingen ska väl få gå miste om Gretas signaler och hennes "commitment" för klimatet.

Med tanke på doften så skulle Greta kanske kunna spela en inte helt obetydlig roll vid eventuella fredssamtal mellan Ukraina och Ryssland: om man släpper in delegationerna först, sedan Greta och sedan låser dörren, hur lång tid går det då innan avtal tecknas?

Hur var det nu: hade Greta deltagit i de första, sonderande samtalen? Men sen tog det stopp, eller … l’Inspirateur, kan du klarlägga..?

Citat:
Hon ser väl ut som vilken ung person som helst.

https://images.ladbible.com/resize?t...8c/2KEAF52.jpg

Du kanske mer gillar Bianca Löwengripstilen med ett klädkonto ifrån lyxfälllan.
Kan du inte visa dina tre bästa bilder där Greta ser ut som en uteliggare?

Det är nog mest syntetmaterial där, ja, och sneakers och ryggsäckar som kan riskerar att ha tillverkats med undermåliga förhållanden i länder som Pakistan och Bangladesh. Den ärtgröna munkjackan ser ut att vara av bomull, som i så fall har krävt enorma mängder vatten + en del diesel för att fraktas hit.

Gretas tystnad här är häpnadsväckande. Varför förespråkar hon inte lokalproducerad mat och textilier? Varför problematiserar hon inte den vidriga utvinningen av metaller bl.a till elbilar i Afrika?

Bedrövligt att se hur enögd hon är.

Citat:
Ursprungligen postat av Pappa65
Greta, en ung kvinna som under sina uppväxtår vanvårdats så gravt av sina föräldrar så att hon har tagit fysisk och psykisk skada. Detta kan alla lätt konstatera genom att se hur hennes kropp ser ut och hur svårt hon har att bemöta frågor på ett naturligt och friskt sätt. Hysteriskt fnitter och dumma överdrifter är inte något en frisk hjärna presterar, däremot en skadad hjärna. Gretas stora sömnbehov, som ofta tas upp av hennes anhang här i tråden, är även det en sak som även det är ett tydligt tecken på skada. Istället för att hjälpa Greta till ett sunt friskt liv underblåser föräldrarna en skadlig kost, vegan, som gör att Greta inte har samma möjligheter som andra till ett friskt liv.

Här på Flashback finns de som genom fantasier och även egna egoboosters skadar Greta. Sluta upp med att skriva skit Insp... , Giga.... och Jesu.... .

greta™ är däremot ett fenomen som måste bekämpas med alla lagliga medel. Därför vore en offentlig granskning av allt som Gretas föräldrar och andra parasiter, som t ex Rockström, gjort verkligen på sin plats. Allt för att skydda andra barn som kan komma att utsättas för samma vidriga beteenden som Greta har blivit.

Hoppas Greta kommer ur klorna på parasiterna snabbt, börjar äta sunt (= blandad kost) och får ro i sitt sinne (=inga djävla klimatalarmister kring sig) då kanske har hon möjligen ett bra liv framför sig!!

Hatten av för ett utmärkt inlägg

De som sprider lögner och inger ångest måste granskas och ställas till svars. De har gjort stor skada redan, och om de får hållas kommer mänskligheten bara att bli fattigare och må sämre.

Greta är så ung fortfarande att hon kanske kan trassla sig ur det, göra avbön och därefter se fram emot ett mer normalt liv. Men de som lyfte fram henne och utnyttjade hennes naivitet, de kommer förhoppningsvis att känna av karma ganska snart.

Citat:
Greta har publicerat bilden på Twitter-alternativet, så alla kan nu kolla! Vem vet, Greta kanske håller på och bli kär i sin tvättmaskin!?

Ja, hon är ju lite knepig så varför inte?
2023-02-19, 18:44
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Den bilden finns för den har jag sett. I bakgrunden på bilden syns en tandborste.
Oh fan. Men då såg du ju att hon hade en tvättmaskin. Var det länge sedan bilden var på twitter?
2023-02-19, 19:03
Medlem
Citat:
Oh fan. Men då såg du ju att hon hade en tvättmaskin. Var det länge sedan bilden var på twitter?
Det fanns inga bevis på att hon har sina kläder i tvättmaskinen Om bilden är gammal eller ny får du kolla själv
Tvätta här har jag för mig att det står på en lapp som ligger på tvättmaskinen.
Senast redigerad av tindraninni 2023-02-19 kl. 19:15.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in