Citat:
Ursprungligen postat av
inspiratoeren
I ditt inlägg visar du bara, att det är mycket som du inte vet något om!
Greta och jag är båda två självständiga vuxna människor som på egen hand väljer vad vi vill engagera oss i, på vilket sätt och när det passar oss.
Man kan ha en verkligt god kontakt, även om den ena är mycket yngre än den andra.
Både Greta och jag föredrar att vara fördomsfria. Ingen av oss två söker efter att vara "vanlig"!
Vi två gillar dem som är sig själva istället! Dags att gilla olika, som Greta säger ibland!
Men snälla människa, det handlar inte om att man inte kan ha bra kontakt med nagon trots en stor aldersskillnad- jag har bra kontakt med mina äldre släktingar och tror att ett utbyte mellan genertioner är nagot positivt.
Skillnaden är att det da handlar om riktiga, ömsesidiga relationer och inte om en rent bisarr idoldyrkan av nagon som fram tills alldeles nyligen var omyndig, fortfarande ser ut som ett barn och dessutom har en diagnos som bl.a. gör att man är sämre pa att bedöma risker och människors avsikter.
Sahär da: din "relation" till Greta hade varit väldigt underlig även om hon varit 45 ar , men nu är det rent äckligt.
Jag borde kanske skrivit att du borde skaffa dig riktiga vänner i vilken vuxen alder som helst, sana som pratar med dig personligen och inte genom olika offentliga kanaler...
Vanligt ger jag inte heller mycket för men det här är inte ens friskt!