Citat:
Mycket bra med chokladnäringdryck och mörk choklad Precis som du skriver så är mörk choklad milt antidepressiva. Självklart ska Greta ha kvar sin terapihäst Precis som andra med funktionsnedsättningar.Känner några som har det med.Med goda resultat dessutom
Hälsan måste gå främst! Kommer att fortsätta att bjuda på och rekommendera varm choklad och chokladnäringsdrycker till Greta, då hon är i största behov av att få i sig mera näring! Choklad särskilt mörk choklad innehåller även vissa ämnen som är milt antidepressiva, och det behöver Greta också! Hon gillar choklad, som tur är!
Greta behöver sin terapihäst och det har hon full rätt till som funktionsnedsatt. Det räknas som en form av psykoterapi! Se till hennes utsatta situation!
Tio dagars fotograferande behöver förstås inte vara på en gång, utan kan vara uppdelat.
Uppgiften om tio dagar är Svenska Dagbladets och inte min, och jag hade tydliga citattecken runt uppgiften. Vogue Scandinavia uppger dock att det bara var en dag som Greta fotograferades. Se ovan olika inlägg om detta! Vi är dock överens om att det är en mångmiljonrullning bakom lanseringen av Vogue Scandinavia.
Intervjuer och debattartiklar är ens ambassadörer. Detsamma gäller för motioner och interpellationer om man är folkvald. Hemsidor är bara ett komplement, även om de i vissa fall kan vara ett viktigt komplement.
Greta har annars inte gjort någon hemlighet av att hon grundar sitt budskap främst på IPCC:s rapporter!
"Testimony of Greta Thunberg
Climate Activist
Before the United States House of Representatives
Foreign Affairs Committee Subcommittee on Europe, Eurasia, Energy, and the Environment,
with the House Select Committee on the Climate Crisis
“Voices Leading the Next Generation on the Global Climate Crisis”
My name is Greta Thunberg.
I have not come to offer prepared remarks at this hearing.
I am instead attaching my testimony. It is the IPCC Special Report on Global Warming of 1.5°C
[SR1.5] which was released on October 8, 2018.
I am submitting this report as my testimony because I don’t want you to listen to me. I want you
to listen to the scientists. And I want you to unite behind the science.
And then I want you to take action."
Greta
Greta förklarar bättre än vad jag kan. Se följande lilla nya videointervju med henne!
https://youtu.be/O4SgyttmU9g
Greta behöver sin terapihäst och det har hon full rätt till som funktionsnedsatt. Det räknas som en form av psykoterapi! Se till hennes utsatta situation!
Tio dagars fotograferande behöver förstås inte vara på en gång, utan kan vara uppdelat.
Uppgiften om tio dagar är Svenska Dagbladets och inte min, och jag hade tydliga citattecken runt uppgiften. Vogue Scandinavia uppger dock att det bara var en dag som Greta fotograferades. Se ovan olika inlägg om detta! Vi är dock överens om att det är en mångmiljonrullning bakom lanseringen av Vogue Scandinavia.
Intervjuer och debattartiklar är ens ambassadörer. Detsamma gäller för motioner och interpellationer om man är folkvald. Hemsidor är bara ett komplement, även om de i vissa fall kan vara ett viktigt komplement.
Greta har annars inte gjort någon hemlighet av att hon grundar sitt budskap främst på IPCC:s rapporter!
"Testimony of Greta Thunberg
Climate Activist
Before the United States House of Representatives
Foreign Affairs Committee Subcommittee on Europe, Eurasia, Energy, and the Environment,
with the House Select Committee on the Climate Crisis
“Voices Leading the Next Generation on the Global Climate Crisis”
My name is Greta Thunberg.
I have not come to offer prepared remarks at this hearing.
I am instead attaching my testimony. It is the IPCC Special Report on Global Warming of 1.5°C
[SR1.5] which was released on October 8, 2018.
I am submitting this report as my testimony because I don’t want you to listen to me. I want you
to listen to the scientists. And I want you to unite behind the science.
And then I want you to take action."
Greta
Greta förklarar bättre än vad jag kan. Se följande lilla nya videointervju med henne!
https://youtu.be/O4SgyttmU9g