Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-05, 19:13
  #32485
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Systern har ju haft en normal tillväxt och utveckling, det är väl därför de ser väldigt olika ut. Jag tror systern är lik Malena egentligen, bara det att Malena är blonderad och kanske har fixat ansiktet lite.
Nej systern Beata är allt annat än normal. Hon har precis som Greta en giftig cocktail bestående av ADHD och Aspbergers - i Beatas fall dessutom kompletterad med diagnosen Misofoni - oförmågan att uthärda vissa ljud. Hon klarar t ex inte av när folk viskar. Greta har tydligen också en rejäl tvångsmässig störning, hon intresserar sig bara för en sak (gissa vilken) och äter samma mat varje dag.

Ursprunget till den sorgliga genpoolen är mamma Malena som verkar olyckligt ihopskruvad, och då menar jag inte hängbrösten. Självklart är det här en familj som ska vara den moderna västvärldens vägvisare.
2021-01-05, 22:35
  #32486
Medlem
Trollmias avatar
Greta är nu arton år...

Så finns det möjlighet att hon kan doppa sin kvinnliga snorre i eventuella fonder m.m. som skapats i hennes namn?

Det finns ju fonder som skapats i hennes namn åt både höger o vänster sen hon började sin strejk... så det finns massor av slantar att hämta in för henne nu när hon är myndig... eller??

Fonder, Stiftelser ock så vidare... Finns det nån lista över allting hon kanske kan ha tillgång till?
2021-01-05, 22:43
  #32487
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GUBBKUKEN
Rätt intressant att ingen annan heller i panelen hade någonting att säga.

En sak jag tycker är anmärkningsvärd: Ni som "dyrkar" Greta och allt hon gör och säger verkar överhuvudtaget aldrig ha något som helst kritiskt att säga och tycka om henne! Därför stinker det sekterism långa vägar här. Sunkigt!

Jajamän. Jag gillar Trump starkt men kan ändå invända med att också Trump är en vaccin-tomte.

Det är sunt att faktiskt kunna invända någonting mot sina idoler.
2021-01-06, 10:01
  #32488
Medlem
mystikernsmystiks avatar
Har hon fått några tuttar än Greta? Kan någon länka lite bilder? Gärna nakna, eller i underkläder tack
2021-01-06, 10:40
  #32489
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikernsmystik
Har hon fått några tuttar än Greta? Kan någon länka lite bilder? Gärna nakna, eller i underkläder tack
När jag tänker efter så har hon fan inga tuttar. Eller så har hon klätt sig så dom försvinner.
2021-01-06, 12:40
  #32490
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
När jag tänker efter så har hon fan inga tuttar. Eller så har hon klätt sig så dom försvinner.

https://www.lavanguardia.com/r/GODO/...uardia-Web.jpg
2021-01-06, 12:51
  #32491
Medlem
Någon som vet hur långa Gretas föräldrar är? Läste någonstans att hon bara är 150cm lång och det är inte mycket över havet.
2021-01-06, 14:20
  #32492
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GUBBKUKEN
https://www.lavanguardia.com/r/GODO/...uardia-Web.jpg
Okej, det var svaret på min fundering.
2021-01-06, 17:51
  #32493
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Karriären dalar? Haha....
Patti Smith's karriär toppade 1978 med albumet "Easter". Helt tack vare hitlåten "Because the Night" (skriven av Bruce Springsteen) som nådde nummer 13 på Billboard.

Att 74-åriga Smith hyllar Gretakan ju ses som något positivt. Smith kan även ses som ett exempel på vilka psykiska problem som kan komma av att uppfostras som ett Jehovas Vittne.
2021-01-07, 00:43
  #32494
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Jajamän. Jag gillar Trump starkt men kan ändå invända med att också Trump är en vaccin-tomte.

Det är sunt att faktiskt kunna invända någonting mot sina idoler.
Vaccin-tomte? Ja, han ville ju injicera rengöringsmedel som effektivt tog bort virus på bord och bänkar.

För övrigt har jag så oerhört svårt att förstå hatet mot Greta. Ja, hon har ADHD och Aspbergers, men hon har vid blotta 16 års ålder lyckats med bedriften att bli världskänd bara genom att kämpa för något hon tror på. Man behöver inte hålla med henne i sak, men var kommer hatet ifrån?
2021-01-07, 04:24
  #32495
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja precis, snart så.

Inte så säker. Bröst som på bilden hade mina töser i typ 12-årsåldern precis i början av puberteten sen kom väl mensen nått år senare (vet inga detaljer, fråga frugan).
Men på den bilden är ju Greta normalt smal. I alla fall inte utmärglad. Men om hon har slutat äta igen så är det väl bud på att hon inte kommer nått vidare. Kanske krymper ”myggbetten” istället.
Kommer hon inte börja äta blir hon nog aldrig kvinna. Helvete vilket öde. 150 m lång och barnkropp för all framtid, långa fula hårstripor. Var det värt att kasta bort hälsan för det här?
2021-01-07, 04:34
  #32496
Medlem
Greta är cool som få, att vuxna män blir upprörda och börja skaka på rösten när man börjar prata om henne gör henne ännu mer cool. Vi borde vara stolta av Greta, skiter i vem som lyssnar och har ingen respekt för världens största politiker som bara snackar skit som låter bra. Och samtidigt så är det hon säger FAKTAbaserat, hon är ju ändå aspie så hon vet vad hon pratar om.

Hoppas hon fortsätter som hon gjort tidigare, även om hon fyllt 18 nu. Grattis Greta, du är en äkta hjälte rent ut sagt.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback