Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Det går helt utmärkt för henne. Alltfler börjar lyssna på henne. Som exempelvis Wallenberg och svenskt näringsliv
Men du har inte med idioter att göra.
Ja det är klart Wallenberg och Svenskt Näringsliv står bakom henne. De står bakom massinvandring och EU och FN också.
De är emot svenskt självbestämmande. Du med, tomte. Det är överstatlighet ni vill ha och jag hoppas det slutar åt helvete för er, istället för att ha makten och miljonerna.
Hela 7-klövern står bakom Greta. Journalistkåren också. VI VET sedan länge, länge att extremvänstern och kapitalet står på samma sida. Därför använder de sig av en späd 17-åring som har ett handikapp. Hon låter sig utnyttjas för att hon själv har ångest och på fullt allvar tror att klimatet av allting är ettt allvarligt miljöproblem.
Greta spelar ingen roll "att väcka de mäktiga". De mäktiga vill befästa överstatlig makt. Greta är ett bra verktyg för massorna (framförallt i Sverige). Mig har hon aldrig påverkat någonting. Jag bara fortsätter att hånskratta åt vänsterextremister fast ondgör mig att de djävlarna har ett sådant grepp om Sverige.
Idiot!