Citat:
Ursprungligen postat av
leifhooker
Olika brickorna i Davos
De vill att Greta ska ha den blåvita = inbjuden delegat.
Vit bricka=BESÖKARE /Inte inbjuden. Spouces=allmänna
Infos manipulerade bild
En orginal bild från När trump talar
De har manipulerat bilden i mitten (infos)
min visar 100% vilken hon hade:
Den till vänster bild från videon med prins Charles. Men det var från onsdagen. Ingen aning vad gäller denna
onsdag--tisdag(info)--tisdag orginal
Kan det vara så att hon hade olika brickor olika dagar? Alla de här tre bilderna är ju tagna vid olika tillfällen. Jag vet att det är ologiskt att man skulle byta brickor på folk mitt på dagen, men det är inte säkert att schweizarna tänker med samma logik som jag - ergo kan vi inte utesluta att det är olika brickor som återspeglar Gretas olika roller/ställningar vid olika delar av programmet.
Tittar man på bilderna som du kallar tisdag(info) och tisdag (original) så ser man på info-bilden baksidan av någons kavaj framför Greta, medan på original-bilden ser man någons korta ärm framför Greta. Greta håller sina kläder (ljus-laxrosa jacka) på helt olika sätt på båda tisdagsbilderna, vilket förstärker känslan av att de tagits med en del tids mellanrum, kanske efter något längre avbrott, t.ex. förmiddag-eftermiddag. Jag skulle inte ens våga gå ed på att Lisas bricka är densamma på båda tisdagsbilderna: samma färger, men lite olika proportioner/avstånd mellan detaljerna.
Fanken vet om Greta körde på samma bricka hela tiden, det kan hända att hon fick byta bricka någon gång eller så.