Citat:
Ursprungligen postat av
TrogenHammarby
Tycker du gnagarna i klippet gör något fel i klippet som följer snutens order och går lugnt därifrån? Belönas med en klassisk batong i ryggen.
Var det befogat att hota att bryta av fingret för att någon står med nallen?
Detta är bara några incidenter som kom med på film. Begrip hur mycket som sker utan kamerans närvaro. De flesta här i tråden är väl aktiva dock och vet om det.
De skulle inte gått dit från första början, det vet du och jag. ROG var hårda, ja och eventuell anmälan och utredning kommer visa om de var för hårda. Den som dock får fingerhotet är han längst fram till höger i bild som vägrar lägga sig ned, så uppfattar jag det.
Ingen av er har kommenterat SI/BAs stormning eller hur de i fronten flydde när polisen kom?
Jag vill påstå att extremt lite sker utan kamerans närvaro, antingen mobiler, bodycams, drönare eller helikoptern. Det läggs å andra sidan upp väldigt lite och ofta i dålig kvalité med konstig klippning, kan det vara för att den visar bägge sidor?
En kommentar om läktartrycket, DIF var bättre än på länge men AIK hade duktigt, bäst av de båda, tryck och bra samordning.