(Hemskt ledsen att behöva avbryta den nyskapande och spännande diskussionen mellan Stockholmslagen.)
Det här med ISF (Initiativ Svensk Fotboll) som lanserades idag. Vad är det för jävla muppar?
Finns den del guldkorn av läsa om på deras hemsida;
Tom "De senaste 10 åren har jag som professionellt verkande supporter..." Davidson
Sasan "Jag är ingen stor fotbollsfantast men..." Faghihi
Läste på Twitter att Tom är DIF. Någon Djurgårdare här inne som kan dela med sig av sin uppfattning om snubben?
Eväl rätt synonymt med difsupporters som tom. De skall starta bolag och vara professionella supportrar vilket han säger sig vara. Sedan kör en del andra difare envist med att dif visst e ett arbetargäng och alla e från rågsved typ. Jo tjenare
Vad är det man sjunger på riktigt i klippet? Kan inte för något i mitt liv tyda det nämligen. Medveten om att filmen cirkulerat ett tag, men har trots det inte fått någon klarhet i vad som faktiskt sjungs
Vad är det man sjunger på riktigt i klippet? Kan inte för något i mitt liv tyda det nämligen. Medveten om att filmen cirkulerat ett tag, men har trots det inte fått någon klarhet i vad som faktiskt sjungs
[Å så] skönt att va' Malmö
Å så skönt att va' blå
Alltid blicka från ovan på lag nummer två
Lag nummer två