2019-10-30, 17:20
Moderator
vfs avatar
Skärpning nu för helvete, inlägg som bryter mot 1.06 raderade, passa er noga/Mod

Citera
2019-10-30, 18:50
Medlem
Gallachers avatar
Oavsett hur allt slutar får man gratulera Bajen till platsen i Europa nästa år. Få saker är finare än att få representera sitt lag ute utomlands och på något sätt är väl Bajen värda det efter all möda i Superettan.
Citera
2019-10-30, 18:56
Medlem
Tack! Du är en av inte jättemånga resonabla MFFare här inne.
Citera
2019-10-30, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Butcher
Trollar du med mig eller?
Båda klubbarna hade rötterna mitt i Bajenland, du ser ingen skillnad alls menar du?

Fast nu var ju det knappast din ursprungspoäng eller hur? Är inte hundra på hufvudstadens geografi men låter inte Täby lite ”difigt” som ni bajare skulle sagt?

Din poäng var väl snarare att det är ”plastigt” att skapa nya sektioner genom att ta över andra föreningar, något ni allså gjort själva. Som vanligt är självinsikten lika med noll.

Hammarby: MDMF men ändå 49(?) % Anschutz och plastmatta.
Citera
2019-10-30, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klas-guran
Fast nu var ju det knappast din ursprungspoäng eller hur? Är inte hundra på hufvudstadens geografi men låter inte Täby lite ”difigt” som ni bajare skulle sagt?

Din poäng var väl snarare att det är ”plastigt” att skapa nya sektioner genom att ta över andra föreningar, något ni allså gjort själva. Som vanligt är självinsikten lika med noll.

Hammarby: MDMF men ändå 49(?) % Anschutz och plastmatta.
Är inte du gårdare? Du vet att både Anschutz och plastmatta är dif med?
Citera
2019-10-30, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Är inte du gårdare? Du vet att både Anschutz och plastmatta är dif med?

Huh? Bara för att jag kritiserar bajen är jag djurgårdare? Ni i stockholm lever verkligen i en bubbla.

Jag är Gaisare.
Citera
2019-10-30, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klas-guran
Huh? Bara för att jag kritiserar bajen är jag djurgårdare? Ni i stockholm lever verkligen i en bubbla.

Jag är Gaisare.
Brukar vara synonymt med dif att hugga tillbaka med "men ni rå" när någon pikar deras lag, därav mina misstankar om att du var gårdare.

Ja, med tanke på att Sveriges tre största supporterskaror tillika topplag kommer från huvudstaden är vår bubbla ganska skön att leva i. Hur är det själv i Sveriges rövhål som stadens fjärde minst keffa lag?
Citera
2019-10-30, 21:28
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Hur många av dom 50128 st äCkta som såg AIK - Sundsvall förra säsongen letar sig till vännernas på lördag?
Citera
2019-10-30, 21:32
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Hur många av dom 50128 st äCkta som såg AIK - Sundsvall förra säsongen letar sig till vännernas på lördag?
Fler än ni var på IP.

Jag funderar däremot på att stanna hemma från Olympia och se Djurgården istället.
Senast redigerad av Needs.more.brandy 2019-10-30 kl. 21:41.
Citera
2019-10-30, 21:58
Medlem
Gallachers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Fler än ni var på IP.

Och 10 år innan vår tid på IP hade ni ett snitt på 606 i någon av de lägre divisionerna

Men i Helsingborg började tidsräkningen först 1993, allt annat är ointressant ju.
Citera
2019-10-30, 21:59
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Källa?
Citera
2019-10-30, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma

De flesta av de 50128 äCkta gnagarna förra hösten är i år äCkta diffare istället och var på tele2 i måndags, så det blir nog en klen skara på vännernas på lör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in