2019-10-29, 16:16
Medlem
Cruachans avatar
Gällande frågan vem det var som kastade bangers i går:

Citat:
Vi kan efter granskning av materialet konstatera att pjäserna kastades från AIK:s tilldelade sektion och vi har även identifierat individer som kastat.

https://twitter.com/SLOMalmoFF/status/1189186163975716867?s=19

Undrar vad AIK-genierna här och på Twitter - som snackade om hämnd på MFF:are efter det "vÄRstA ÖveRTrAmPeT pÅ åR oCh DaR" - säger nu.
Citera
2019-10-29, 16:18
Medlem
girigfans avatar
alla äkta stockholmare vet att man antingen håller på aik eller dif i stan. de som håller på hammarby är inflyttade bönder som måste skylta sig med kaffe latte, storstad, söderbeteende för att visa upp sig för sina polare ute på landet
Citera
2019-10-29, 16:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Gällande frågan vem det var som kastade bangers i går:

https://twitter.com/SLOMalmoFF/status/1189186163975716867?s=19

Undrar vad AIK-genierna här och på Twitter - som snackade om hämnd på MFF:are efter det "vÄRstA ÖveRTrAmPeT pÅ åR oCh DaR" - säger nu.

Kommer ändå skapas en myt kring att det kastades från MFF:s håll. Undrar ifall man kommer höra något från de ledande inom AIKs led som hävdade bestämt att det kom från vårt håll.
Citera
2019-10-29, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
alla äkta stockholmare vet att man antingen håller på aik eller dif i stan. de som håller på hammarby är inflyttade bönder som måste skylta sig med kaffe latte, storstad, söderbeteende för att visa upp sig för sina polare ute på landet

Gråt vidare då över att ni inte har några som går på era matcher. Fruktansvärt patetiskt.
Citera
2019-10-29, 16:58
Medlem
Citat:

Varför ville inte dessa bönder ta till sig diffaridentiteten? Just det... Ni har ingen... Identitetslösa, hemlösa lilla diffen..
Citera
2019-10-29, 17:15
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Tvillingarna håller, som vanligt, alltid ihop! Bajen är det enda Ekenslaget!
Citera
2019-10-29, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petterror
Tvillingarna håller, som vanligt, alltid ihop! Bajen är det enda Ekenslaget!

Hand i hand i vått och tort, ni är Solna svart och Solna blå..
Citera
2019-10-29, 17:30
Medlem
snurresnigels avatar
Hey jude innan matchen - vissa sånger är skönare än andra att sjunga
Tifot
Senast redigerad av snurresnigel 2019-10-29 kl. 17:41.
Citera
2019-10-29, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Kommer ändå skapas en myt kring att det kastades från MFF:s håll. Undrar ifall man kommer höra något från de ledande inom AIKs led som hävdade bestämt att det kom från vårt håll.
Utan att vara i ledande ställning, vill jag be om ursäkt för det dåliga beteende som vissa AIK-supportrar uppvisade. De representerar inte klubben eller den stora majoriteten av AIK-anhängare.
Citera
2019-10-29, 18:28
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
ALLA lag har medgångssupportrar, det blir bara löjligt att hävda annat.
Bajen minskade tex. till 6 863 i snitt året efter man åkte ur Allsvenskan 2009.
Visst är det så.
Sedan är det minst lika löjligt att hävda att det inte är stor skillnad mellan klubbarna.
Bajens fans har - bevisligen - stöttat laget i mycket stora skaror även i rejäl motgång.
Citera
2019-10-29, 19:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Utan att vara i ledande ställning, vill jag be om ursäkt för det dåliga beteende som vissa AIK-supportrar uppvisade. De representerar inte klubben eller den stora majoriteten av AIK-anhängare.

Det var mest skrivet i en sorts sen affekt av mig. Tycker inte att du borde ta åt dig. Få rötägg förstör inte mina åsikter av den stora skaran som ändå var där för att heja fram sitt lag. Väl mött nästa säsong.
Citera
2019-10-29, 19:16
Medlem
Mbekis avatar
Dra inte alla över en kam. Även jag väntade tills bildbevis kom innan jag drog slutsatser. Som det verkar nu är det grottmänniskor till AIK:are (några stycken, inte alla!) som gjort bort sig rejält. Riktiga pissluffare. Frågan är vad som föranledde händelsen. Troligtvis härligt vidriga föräldrar som druckit för mycket som kastade ner skit på bortasektionen, som så många gånger förr.

Inte omöjligt men har svårt att se att man oprovocerat skulle attackera familjeläktaren. Men vad vet jag, UN har tidigare bevisat att dom har efterblivna i leden.

Summan: troligtvis hände något från familjeläktaren, någon idiot kastar upp en smällare. Andra gången misslyckades det och det small vid vår sektion istället så stora delar av folket (även jag) trodde på tyngdlagen att det kastades ned ovanifrån.

Avgå Norling med vänner. Heja gnaget!
Vinn detta nu malmø för i helvete!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in