2021-03-01, 09:22
Medlem
sphinxen_111s avatar
Vilka personer är mest intressanta som gärningsmän för mordet?

Vem är Amerikanen?

Har Tommy.... ( eller vad han heter) något med detta att göra?

Hur går det för polisen? Märkligt att man inte hittar teknisk bevisning i form av fingeravtryck på innehåll i plånbok, skärp osv.
Citera
2021-03-01, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sphinxen_111

Vem är Amerikanen?

Hur går det för polisen? Märkligt att man inte hittar teknisk bevisning i form av fingeravtryck på innehåll i plånbok, skärp osv.

tycker J*ns B*rgman och Tommy är intressanta
Citera
2021-03-01, 14:50
Medlem
Citat:

Vem är Amerikanen?

Två som vi vet är mannen från staterna och Tommy från den välkända släkten.

Sen blir det mer svävande vilka övriga som kan vara intressanta.

Någonstans stod det att Vlad från satanistmordet har varit delgiven misstanke. Bengt, nattvandraren, står det också om i tråden. Nu fick du också ett till namn i ett svar på ditt inlägg.
Citera
2021-03-01, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annieluuv
tycker J*ns B*rgman och Tommy är intressanta
Varför är den luffaren Jens intressant? Menar du han är intressant rent allmänt för han mördat och våldtagit andra kvinnor eller menar du att det finns indicier som pekar mot honom precis som det finns som pekar mot TS och Amerikanen?
Citera
2021-03-01, 21:34
Medlem
Van Nostrands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InformationSociety
Två som vi vet är mannen från staterna och Tommy från den välkända släkten.

Sen blir det mer svävande vilka övriga som kan vara intressanta.

Någonstans stod det att Vlad från satanistmordet har varit delgiven misstanke. Bengt, nattvandraren, står det också om i tråden. Nu fick du också ett till namn i ett svar på ditt inlägg.

Har "Snällebengt" någon koppling till Göteborg? Är ju en person som skulle vara kapabel, och det ligger nära hans andra mord tidsmässigt.
Citera
2021-03-02, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Van Nostrand
Har "Snällebengt" någon koppling till Göteborg? Är ju en person som skulle vara kapabel, och det ligger nära hans andra mord tidsmässigt.

Det står lite om det i tråden. Här är ett sånt inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av Trapizo
Om nu "Snälle-Bengt" jobbade i närheten...som dörrvakt....när Malin mördades....är han helt utesluten som gm egentligen????

Du får ta det för vad det är.
Citera
2021-03-02, 02:27
Medlem
VickeHallons avatar
Det är Tommy och det vet polisen oxå. Men att få han fälld blir svårt. Erkänner gör han aldrig. Filmen tjejen gjort stämmer med det mesta som framkommit. Tommy kan området då han bott där mycket. Hela familjen bodde väl på Räntmästaregatan i flera år? Just vägen han tog ifrån brottsplatsen, tar bara en som kan området. Tydligen lever han fortfarande. De flesta andra, Chicko mfl är väl borta ur familjen.
Citera
2021-03-02, 08:58
Medlem
Citat:

Vem är Amerikanen?

Jag tror det kan vara Amerikanen,då jag vet att vissa personer som var kallade till förhör och identifiering av vissa föremål som hittats på platsen,ej var sanningsenliga i vad som kändes igen och inte.
Jag har inte tänkt på detta på många många år förän idag och hittade denna tråd här.
Citera
2021-03-02, 09:43
Medlem
sphinxen_111s avatar
Ok, men det är märkligt att det inte går att få fram teknisk bevisning, tycker jag, borde finnas på sakerna som han kastade omkring sig.

Det här vittnet som såg hela gärningen, vad såg han egentligen, kan han identifiera mördaren? Såg han mördaren eller hörde han bara skrik?

Vem är personen som kallas amerikanen?
Citera
2021-03-02, 10:33
Medlem
Jag tänker inte lägga ut hans namn här,men vi kan kalla honom AK. (Något som polisen lär förstå)
Vet även att han inte hade något alibi för mordkvällen även om det kan ha hävdats så.
Citera
2021-03-02, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midwife2
Jag tänker inte lägga ut hans namn här,men vi kan kalla honom AK. (Något som polisen lär förstå)
Vet även att han inte hade något alibi för mordkvällen även om det kan ha hävdats så.
Varför inte skriva hans namn? Han var ändå ett svin oavsett om han är skyldig eller inte. Förresten bor han inte i Europa längre så du behöver inte ligga och vrida dig sömnlös om nätterna för att någon ska skada din vän.
Citera
2021-03-02, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midwife2
Men skriv inte hans namn då om du inte vill jag bryr mig inte men löjligt du ska skriva att du vet amerikanens namn när du ändå inte tänker skriva det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in