2019-01-22, 08:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
30 sekunder med ett pucko som stönar och fjantar. Är det en sexvideo är det ta mig fan det sämsta jag sett.

Inte ens värt att ta av sig brallorna för.
Det är ingen sexvideo. Hur ställer du dig förresten till tanken att direkt efter ejakulation så håller Zara Larsson om dig och sjunger?

Jag får flashbacks till krigsminnen och snoppen verkar ha lagt ned helt. Zara luktar definitivt svagt av marijuana och väldigt starkt av olika damparfymer. Hon håller din svettiga kropp mot sitt egna svettiga benrangel till kropp och börjar sjunga LUSH LIFE!

Jag hade aldrig kunnat ha sex med någon igen. Hon muspruttar säkert på regelbunden basis med och föreslår "mens-sex" då och då.
Citera
2019-01-22, 08:06
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Ser inte ut som de har sex på riktigt.
Håller med.
Citera
2019-01-22, 08:14
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iAmLane
Det är ingen sexvideo. Hur ställer du dig förresten till tanken att direkt efter ejakulation så håller Zara Larsson om dig och sjunger?

Jag får flashbacks till krigsminnen och snoppen verkar ha lagt ned helt. Zara luktar definitivt svagt av marijuana och väldigt starkt av olika damparfymer. Hon håller din svettiga kropp mot sitt egna svettiga benrangel till kropp och börjar sjunga LUSH LIFE!

Jag hade aldrig kunnat ha sex med någon igen. Hon muspruttar säkert på regelbunden basis med och föreslår "mens-sex" då och då.

Jag tänkte mig mer i nivån av straffknull med rep, tejp och en hammare.

Din fantasi låter bara läskig, isch.
Citera
2019-01-22, 08:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Jag tänkte mig mer i nivån av straffknull med rep, tejp och en hammare.

Din fantasi låter bara läskig, isch.
Vill du knyta fast Zara och straffknulla henne? Jag hade lätt gjort det, med kondom eftersom hon varit med en mörkhyad.

Vad gör du med hammaren? Jag är dålig på bdsm
Citera
2019-01-22, 08:51
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Vill du knyta fast Zara och straffknulla henne? Jag hade lätt gjort det, med kondom eftersom hon varit med en mörkhyad.

Man vet aldrig när en hammare kan komma till hands.
Citera
2019-01-22, 08:58
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Vänta har hon legat med negern? Herregud vad enkla feminister är alltså

Allt handlar om att nå olika steg i godhetspriset och bevisa för sig själv och andra vilken fantastisk, öppen och progressiv människa man är. Västerländska kvinnor tävlar världsmästerskap i detta nästan varje dag. Att ha en relation med en svart man är oerhört prestigefullt som progressiv öppen och tolerant feminist.

Sedan finns det ju massa andra nivåer som att jobba som humanitär volontär i hamnstad i Grekland, hindra utvisningar på svenska flygplatser. Har man konverterat till Islam så har man mer eller mindre uppnått Nirvana
Citera
2019-01-22, 13:24
Medlem
Tove.Lo-Vs avatar
Citat:

Du hade med andra ord våldtagit en ung tjej. Fräscht.
Citera
2019-01-22, 13:36
Medlem
Citat:
Vänta har hon legat med negern? Herregud vad enkla feminister är alltså

Hon gillar inte vita killar tror jag.
Citera
2019-01-22, 14:07
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tove.Lo-V
Att det skulle vara utan samtycke är bara i din fantasi, det var ingen som sa det. Nånting säger mig att ZL, likt andra moderna feminister, älskar att bli "man handled" i sängen.
Citera
2019-01-22, 14:26
Medlem
Tove.Lo-Vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nånting säger mig att ZL, likt andra moderna feminister, älskar att bli "man handled" i sängen.

Haha, kan tänka mig detsamma. Hon känns som den typen. Ställer mig dock tveksam till att hon frivilligt velat bli straffknullad utav beta-cucken ”iAmLane”.
Citera
2019-01-22, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Att det skulle vara utan samtycke är bara i din fantasi, det var ingen som sa det. Nånting säger mig att ZL, likt andra moderna feminister, älskar att bli "man handled" i sängen.

Det har du nog rätt i. Biologiska instinkter försvinner inte i första taget, och det verkar den moderna feministen inte sticka under stol med. Fast man kanske inte beskriver det som instinkter, men ändå.
Citera
2019-01-22, 14:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tove.Lo-V
Jag menade inte som våldtäkt, dessutom skriver jag aldrig sånt där om straffknull eller liknande, jag citerade ju bara nån annan. Men nej jag skulle inte vilja knulla med Zara även om hon bad mig eftersom hon varit med en mörkhyad. Jag vill inte riskera några sjukdomar eller så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in