Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-02-21, 21:34
Bannlyst
Det första jag gör när jag går in på FB är att jag går in på min profil och söker upp alla trådar som jag har startat eller kommenterat i. Det är ju alltid intressant att se om någon har replikerat på något av det jag har sagt.

Tyvärr går det inte att se om tråden har uppdaterats sedan jag senast var in i den. Detta medför en del onödigt öppnande av trådar.

Ändra gärna så att det blir precis som när man klickar på "Nya inlägg" - dvs uppdaterade trådar är svartmarkerade.

Vågar man hoppas på denna mindre justering?
Citera
2006-02-21, 21:36
Medlem
Heinzes avatar
Om tråden har uppdaters så blinkar "pappersarket" till vänster om tråden. Har den inte gjort det senast du var inloggad är det vitt.

Om det alltid blinkar trots att inga inlägg gjorts så testa att logga ut dig istället för att bara "kryssa ner" Flashback, gör du detta raderas alla coocies.
Citera
2006-02-21, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Om tråden har uppdaters så blinkar "pappersarket" till vänster om tråden. Har den inte gjort det senast du var inloggad är det vitt.

Om det alltid blinkar trots att inga inlägg gjorts så testa att logga ut dig istället för att bara "kryssa ner" Flashback, gör du detta raderas alla coocies.

Tackar!

jag hade missat det där med det blinkande dokumentet.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in