Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-21, 19:41
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novalue
Det finns många afghaner i kalmar.

MGM är sannolikt Syrier
Citera
2019-01-21, 20:58
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bravida
Vid Brå:s senaste undersökning så hade invandrare SOM GRUPP, en överrepresentation inom våldtäkt/försök till våldtäkt, på 550%.

Så nej, det du påstår är en lögn.
Du. Måste läst något annat än BRÅ, du har rätt i att över 50% ( 52 %) gjordes av invandrare och 48% av svenskar. De flesta våldtäkterna som anmäls sker i hemmet. De är klart färre som sker utanför hemmet.
Citera
2019-01-21, 21:17
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Restad0122
Du. Måste läst något annat än BRÅ, du har rätt i att över 50% ( 52 %) gjordes av invandrare och 48% av svenskar. De flesta våldtäkterna som anmäls sker i hemmet. De är klart färre som sker utanför hemmet.

Kan vi kanske hålla oss till den aktuella våldtäkten istället? Diskutera statistik i en annan tråd.

Bör inte MGM bli häktad senast kl 12 imorgon, eller var det idag? Tror inte att MGM är den 19 åring som blivit föreslagen innan.

Min teori är att han bor ett par mil söder om kalmar..
Citera
2019-01-21, 23:04
  #40
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gach
Kan vi kanske hålla oss till den aktuella våldtäkten istället? Diskutera statistik i en annan tråd.

Bör inte MGM bli häktad senast kl 12 imorgon, eller var det idag? Tror inte att MGM är den 19 åring som blivit föreslagen innan.

Min teori är att han bor ett par mil söder om kalmar..
Återigen, Gach. Du vet mer än du vill säga, tror jag. Varför denna hemlighetsfullhet?
Har du ett namn, svinga loss, maskera några vokaler bara.
Eller bekräfta/avfärda åtminstone om din man har avvikande etnicitet.
Eftersom ynglingen i fråga är bara skäligen misstänkt, kanske det inte blir någon häktning.
Citera
2019-01-21, 23:17
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Återigen, Gach. Du vet mer än du vill säga, tror jag. Varför denna hemlighetsfullhet?
Har du ett namn, svinga loss, maskera några vokaler bara.
Eller bekräfta/avfärda åtminstone om din man har avvikande etnicitet.
Eftersom ynglingen i fråga är bara skäligen misstänkt, kanske det inte blir någon häktning.

Hade jag vetat så hade jag delat med mig direkt men är inte jättesugen på att råka outa någon oskyldig.

Jag misstänker att MGM är bosatt i söderåkra, kommer ursprungligen från Syrien. Förnamn Om*r (*=a). Förekommer i lexbase.
Citera
2019-01-21, 23:33
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STABILO99
Har varit i Kalmar tre gånger efter 2015 och man kunde knappt tro att det var Kalmar längre. Afghanska hazarer som står i gäng dygnet runt på olika ställen för att vänta på någon full ensam svensk tjej. Syrier och somalier som skriker i telefonen. Jag har varit på många ställen i Sverige men Kalmar är nog ett av de städer där skillnaden är störst. Min familj hade en stuga på Öland som vi brukade åka till innan 2008 och då fanns det knappt MENA.

Jag frågade min kompis varför just Kalmar blivit så och han menar att det är den enda stora staden i hela östra småland inklusiv Öland som drar till sig alla invandrare.

Kollar man på folkmängd så har staden 40 000 invånare. Det är väl antalet invandrare som kom in under några månader.

Tack för ditt målande, starkt informativa inlägg. Du tillförde verkligen information vi inte kunde klarat oss utan! Hatten av för dig.

Ärligt talat, våldtäkten ägde rum i Trekanten. Hur många kaozblattar det finns i Kalmar 15km där ifrån är föga intressant.
Citera
2019-01-22, 05:26
  #43
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gach
Hade jag vetat så hade jag delat med mig direkt men är inte jättesugen på att råka outa någon oskyldig.

Jag misstänker att MGM är bosatt i söderåkra, kommer ursprungligen från Syrien. Förnamn Om*r (*=a). Förekommer i lexbase.


Vad har han gjort för att hamna på lexbase då?
Citera
2019-01-22, 19:41
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Vad har han gjort för att hamna på lexbase då?

Mitt svar blev tydligen bortplockat av någon anledning.
-jag vet inte, har inget inlogg dit.
Citera
2019-01-23, 12:20
  #45
Medlem
Kehins avatar
Släppt! Tjejen ljugit mån tro?
http://www.ostrasmaland.se/kalmar/va...tt-pa-fri-fot/
Citera
2019-01-23, 14:35
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Restad0122
Du. Måste läst något annat än BRÅ, du har rätt i att över 50% ( 52 %) gjordes av invandrare och 48% av svenskar. De flesta våldtäkterna som anmäls sker i hemmet. De är klart färre som sker utanför hemmet.
Du tror inte det finns gott om invällare som våldtar sina fruar vilket inte blir polisanmält? Invällare vinner både ute- och innevåldtäktsligorna
Citera
2019-01-23, 16:00
  #47
Medlem
Jesusandmes avatar
Tråden hör till de mest lästa men få inlägg. Är det måhända för att GM är svensk?
Citera
2019-01-23, 16:12
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Tråden hör till de mest lästa men få inlägg. Är det måhända för att GM är svensk?
Det verkar inte finnas någon GM. Utredningen är tydligen nedlagd enligt en tidigare länk.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback