2006-04-11, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pastorn
Och där har även jag tappat alla mina mail. Fungerande klockrent fram tills senaste avbrottet.
Provat Kontrollpanel?
2006-04-11, 01:41
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norman
Provat Kontrollpanel?

Har provar allt, inklusive att ta bort alla prenumerationer och göra om dom, byta språk / layout och byta mail...
2006-04-11, 01:54
Medlem
puckots avatar
Nu vet jag inte exakt hur det här funkar. Men om det nu skulle komma igång igen, kommer alla gammla mail strömma in i min inbox då, som eventuellt ligger och studsar någonstans ute i cyberspace? Jag menar, jag har säkert inte fått ett enda mail sen i januari-februari. Så det kommer ju innebära att min inbox i princip kommer sprängas och bli överfull av gammla prenumerationsmail, och det kommer ju bli ett helvete att gå igenom alla dom sen, om ingen gör något åt saken innan det är försent!
2006-04-11, 02:12
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puckot
Nu vet jag inte exakt hur det här funkar. Men om det nu skulle komma igång igen, kommer alla gammla mail strömma in i min inbox då, som eventuellt ligger och studsar någonstans ute i cyberspace? Jag menar, jag har säkert inte fått ett enda mail sen i januari-februari. Så det kommer ju innebära att min inbox i princip kommer sprängas och bli överfull av gammla prenumerationsmail, och det kommer ju bli ett helvete att gå igenom alla dom sen, om ingen gör något åt saken innan det är försent!

Skulle såpna mängder komma så skulle nog dom flesta spamm filter slå bakut ( om inte FB är safelistat)
2006-04-11, 18:04
Medlem
rockbells avatar
Har samma problem här.... ://////////
2006-04-11, 21:26
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Ja, det verkar vara något problem med e-posten från forumet.

För att slippa onödigt snack låser jag tråden eftersom problemet har konstaterats och jag skall få det fixat.
2006-04-18, 21:42
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Nu fungerar åter e-posten.
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in