2006-03-10, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Är du helt säker på det här? Jag har inte fått ett mail sedan 4 februari, och jag har "instant email" på alla PM så jag borde få mail varje dag i princip. Mailadressen är det inget fel på och jag har exprimenterat med både engelska och svenska inställningar de senaste veckorna.

Är det fler som fortfarande inte får mail?
Japp. Nu har jag fått tillbaka svenskan, men fortfarande inga mail..
2006-03-10, 17:39
Medlem
micaeles avatar
Lustigt att alla har sådana problem med mailen.
Jag slog igång Instant Email för någon månad sedan, och det rasar in i en aldrig sinande ström...
2006-03-10, 18:09
Medlem
Sereenas avatar
Fortfarande inga mail för mig, inte sen upgraderingen..
2006-03-10, 18:34
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Är du helt säker på det här? Jag har inte fått ett mail sedan 4 februari, och jag har "instant email" på alla PM så jag borde få mail varje dag i princip. Mailadressen är det inget fel på och jag har exprimenterat med både engelska och svenska inställningar de senaste veckorna.

Är det fler som fortfarande inte får mail?
110% säker. Samtliga mail kommer. Och typ 15 sekunder efter att inlägget/pm/rp postats på forumet
2006-03-10, 18:42
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
110% säker. Samtliga mail kommer. Och typ 15 sekunder efter att inlägget/pm/rp postats på forumet

Jag tänkte på att du sa att strulet beror på att man har vissa inställningar. För jag tycker jag prövat det mesta nu. Det verkar som det inte funkar alls vad man än gör för en del, medan vissa inte har problem alls.
2006-03-11, 00:42
Medlem
Sereenas avatar
jag har testat allt, till och med att byta mail och resetta alla prenumerationer... och inget iaf...
2006-03-24, 01:55
Medlem
puckots avatar
Jag har också problem med prenumerationen. Jag har har dubbelkollat så att det är rätt mail, jag har testat att byta språk till engelska, och har även kollat mina filter inställningar, men jag kunde inte hitta några konstigheter där. Grymt irriterande detta. Går det verkligen inte att lösa detta på något sätt, med tanke på att det verkar funka för vissa?
2006-04-10, 22:13
Medlem
Detsamma gäller mig.

Jag får inga prenumerationsmail och inga mail när jag får PM. Inte heller några mail när jag inte kunde logga in eftersom jag "avverkat mina fem misslyckade försök".

Inga mail alls således. Så har det varit i flera månader nu. Och ja, jag har också försökt med precis alla olika inställningar.

Jobbas det på problemet?
2006-04-10, 22:26
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joannaw
Jobbas det på problemet?

Det verkar ha drabbat ännu fler nu efter att forumet var nere. Inget ont som inte har något gott med sig, för det kan ju förhoppningsvis ha effekten att något görs åt problemet.

Om det jobbas på det har jag ingen aning om. De som borde jobba på det är iaf informerade sedan länge.
2006-04-10, 22:39
Medlem
Sereenas avatar
Inga mails på eviheter här, skulle ju vara trevligt om man iaf fick svar från nån ansvaring....
2006-04-10, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Inga mails på eviheter här, skulle ju vara trevligt om man iaf fick svar från nån ansvaring....
Mina har funkat tills sista avbrottet nu, är det Linux som är billigt och man får det man betalar för?
2006-04-11, 00:23
Medlem
pastorns avatar
Och där har även jag tappat alla mina mail. Fungerande klockrent fram tills senaste avbrottet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in