Jag har stått på "önskelista" för en Kelly 28 i över 2 år.
Är det någon på forumet som har erfarenhet av att köpa Hermesväskor?
Kanske även från Hermesbutiken på NK i Stockholm?
Vore tacksam om jag fick höra era erfarenheter och tips!
Min önskelista är:
Kelly 25 eller 28, svart
Birkin 25, svart
Det var en handfull år sedan jag var i Hermes-butiken i Köpenhamn men då kunde man köpa de vanligare Birkin över disk. Märkliga färger och ovanliga skinntyper hade de av naturliga skäl inte.
En vän skrev upp sig på en intresselista och efter fyra år fick hon överraskande nog samtalet. Hon kom knappt ihåg att hon hade skrivit upp sig. Väskans efterfrågan och tillgång gör att butikerna väljer sina prioriterade kunder.
Måste tydliggöra att detta inte var i Stockholm.
Senast redigerad av Busnel 2019-01-19 kl. 13:05.
Ja, jag tror att du har helt rätt. Jag har handlat lite småsaker i butik men vill bara köpa det jag verkligen vill ha så jag är inte en av deras största kunder direkt Har också hört om personer som fått samtalet efter 3-4 år.
Är det någon som vet ifall man kan ställa sig på kö för en Constance? Har hört att just denna modell enbart säljs i butiker (dock inte den på NK) och att kölistan enbart gäller Kelly och Birkin.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!