2019-03-11, 12:42
Medlem
Funderar på att maila Mitt Tyresö ändå och fråga om dem fått några uppdateringar eller har planerat att dölja upp det. Kanske fick de klara tydliga direktiv när dem pratade med åklagaren sist typ ”vi har ingen information, sluta ring oss”
Citera
2019-03-11, 17:04
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Funderar på att maila Mitt Tyresö ändå och fråga om dem fått några uppdateringar eller har planerat att dölja upp det. Kanske fick de klara tydliga direktiv när dem pratade med åklagaren sist typ ”vi har ingen information, sluta ring oss”
Det är Vi i Tyresö som har legat på åklagaren mest.
Citera
2019-03-11, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är Vi i Tyresö som har legat på åklagaren mest.

Haha ops blandade ihop. Har inte mailat ännu. Känner mig dum som vill veta men vill ändå veta
Citera
2019-03-11, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Haha ops blandade ihop. Har inte mailat ännu. Känner mig dum som vill veta men vill ändå veta

Jag är inne på Vi i Tyresös webbplats varje dag och hoppas på ny info. Har själv funderat på att kontakta dem, men tänkt att de väl skriver så fort de fått reda på något. De kanske har släppt det?
Citera
2019-03-19, 23:11
Medlem
IMBILDENs avatar
Så vad har hänt med det här fallet?
Har polisen gripit någon misstänkt gärningsman ännu?
Citera
2019-03-20, 01:42
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Så vad har hänt med det här fallet?
Har polisen gripit någon misstänkt gärningsman ännu?
Nej! Det finns ingen gärningsperson i livet att gripa/anhålla/häkta/döma.
Citera
2019-03-21, 22:31
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
Nej! Det finns ingen gärningsperson i livet att gripa/anhålla/häkta/döma.

Hur kan det komma sig? Är det något polisen gått ut med?
Citera
2019-03-22, 07:09
Medlem
Jag tänkte på detta fallet igår och kollade igenom alla profiler på fb för att kanske hitta någon update men det gjorde jag inte. Känns så otroligt märkligt, och konstigt att inte det ens kommit en notis om att detta är uppklarat om det skulle vara det. När det skrivits så mycket om ett fall tycker jag att det ska informeras när de kommit fram till en slutsats.
Citera
2019-03-22, 09:29
Medlem
Som.iag förstår är det den avlidna i bilen som är gm...varmaste tankar till annhöriga
Citera
2019-03-23, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Hur kan det komma sig? Är det något polisen gått ut med?
Polisen har inte gått ut med något alls om GM:s identitet. Detta är antaganden baserade på att polisen inte säger sig ha någon som är skäligen misstänkt och att åklagaren har sagt att det kanske inte blir något åtal i det här fallet. Om GM är ett av offren så finns ingen att åtala.
Citera
2019-03-23, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lentil
Polisen har inte gått ut med något alls om GM:s identitet. Detta är antaganden baserade på att polisen inte säger sig ha någon som är skäligen misstänkt och att åklagaren har sagt att det kanske inte blir något åtal i det här fallet. Om GM är ett av offren så finns ingen att åtala.
Förstår inte problemet med att bekräfta detta om det nu är så. Känner flera barnfamiljer i området och det undras och spekuleras verkligen.
Citera
2019-03-23, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odensnorre
Förstår inte problemet med att bekräfta detta om det nu är så. Känner flera barnfamiljer i området och det undras och spekuleras verkligen.

Jag förstår inte heller problemet. Så himla känsligt är det inte. Det är inte första gången det händer och inte den sista, vågar jag påstå. Inte heller är det så att en sådan händelse bara angår dem som stod offren närmast. Sedan är jag personligen inte så säker på att mamman är GM och det just därför att polisen tiger. Det verkar så meningslöst att fortsätta att tiga. Familjerna du känner, är de bekanta med BO? Vad tror de kan ha hänt? Här i tråden är väl den någorlunda rådande teorin att den tidigare högst normala mamman drabbats av någon form av psykisk ohälsa med vanföreställningar som inslag och att hon därför tagit sitt barns och sitt eget liv. Stämmer detta så finns det ingen anledning att fortsätta att tiga, vad jag kan se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in