Citat:
Ursprungligen postat av
GoldenKiwk
En människa består av gaser, syror, avföring mm. Pratar ju inte bara kött?? Kan säga det att i vårat hus där exet tog sitt liv sitter en doft kvar än. Den man möttes av då ca 1.5h efter var inte ruttet kött. Det är en doft. Speciell sådan, inte trevlig. Men visst. Gör narr av fakta.
Jag skrev som sagt och kollade med numera 4 olika oberoende firmor och alla säger desamma. Det är en doft.
Sluta svamla, jag har varit inne i ett hus där en hel familj blev skjuta (frun och 2 tonåringar ) som mannen sköt med 2 skott i varderas huvud och dessa låg några timmar innan en granne såg karln låg på gräsmattan skjuten. Va inne i huset ca 1 månad efter och de luktade mycket rengöringsmedel och instängt typ sommarstuga, huset va bara städat och inte bytt mattor så man såg forfarande där hagel gått in i golv och väggar. Har sedan varit in och hälsat på nya ägarna då golvmattor och tapeter bytts och de luktade inget. Däremot tyckte nya ägarna de va obehagligt då dom renoverade och hittade hagelkulor.
Va även bara ifjol och hjälpte en kompis att flytta till ett hus som tidigare ägaren skjutit sej i bastun, mörka fläckar i taket men ingen lukt och jag trodde de bara va några som skämta om att de va där han skjutit sej då jag inte visste något för än han hade funderingar över hur fan utebelysningen funka och jag så prata med tidigare ägaren och då fick jag veta vad som hänt i huset. Så jo jag vet att du har fel och ingen bil där någon dött då de är -7 skrotas pga lukt.