Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-17, 02:07
  #1
Medlem
Naknekejsarens avatar
I ålder 14-17 så är det 160k med utrikes bakgrund som kommer in som röstberättigade till nästa val. Detta alltså för att lägga till de 500k som beräknas invandra. Allt detta räknar inte tredje generationens invandrare (som klumpas ihop som svenskar).

Nästan inga invandrare kommer dö, då det inte finns många 80-åriga invandrare.

Samtidigt minskade antalet infödda svenskar i åldern 18-100 år med 13000 mellan 2016-2017.

Vi kan med säkerhet säga att vi blir ca 50k svenskar mindre, kanske ca 650k nya invandrare får rösta i valet 2022. Sossarna vet vad de gör, att göra SSU islamistisk i Malmö visar hur skarpa de är i taktik för att behålla makten. De förlorar inte makten över Malmö hur skitigt det än blir (de är ju bidragspartiet), och vi vet att Malmö är resterande Sveriges öde.

Jag tror att de överlever lågkonjukturen, bostadskrasch och en 3-4 terroristattentat till, någon gråsossenisse med glasögon har gjort en kylig kalkyl på antalet valboskap som behöver importeras för att byta ut de besvikna svenska arbetarmännen i LO. Sedan kan man fortsätta köra lite feminist-offerkofta i retoriken för att behålla kvinnliga röster i offentlig sektor.

Matematiskt kan jag inte få ihop hur M+KD+SD någonsin kan få 50% av röster i den nya ickesvenska Sverige.

Tick-tack-tick-tack...
Citera
2019-01-17, 02:16
  #2
Medlem
Framtyrs avatar
Sorgligt men sant, vi svenskar har ingen möjlighet att förändra den dystra utvecklingen vi ser framför våra ögon, det är försent att göra på "demokratisk" väg. Våld är svensken enda räddning, tyvärr har den svenska mannen medvetet utsatts för emaskulering redan sedan dagis. Så ja, det ser väldigt dyster ut, det bästa man kan hoppas på är nog att de som inte blivitt det slår tillbaks och hämnas dessa människor, hot om våld är det enda som kommer få dessa att ändra sig.
Citera
2019-01-17, 03:43
  #3
Medlem
Tur nog så ökar även invandrare som röstar på SD.

Men räcker det?
Citera
2019-01-17, 03:50
  #4
Medlem
rtyuios avatar
Bra inlägg. Förändrar inte det faktum att det i stort sätt redan är över. Känns som att detta valet var väl i princip sista möjligheten att få till en förändring på Sveriges sjuka massimport av invandrare. Vi hade haft ett "lyckat" terrordåd i Sverige. En total anstormning av våldbenägna blattar hösten 2015 som bar landet till bristningsgränsen då landsfadern som inte byggde murar öppet gick ut och sa att Sverige är fullt! Ändå ska vi nu importera mera sådant. Det sovande folket röstade som de gjorde och verkar totalt verklighetsfrånvarande från det helvete som komma skall. Det är så jävla absurt så man saknar ord.
__________________
Senast redigerad av rtyuio 2019-01-17 kl. 03:58.
Citera
2019-01-17, 06:32
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
I ålder 14-17 så är det 160k med utrikes bakgrund som kommer in som röstberättigade till nästa val. Detta alltså för att lägga till de 500k som beräknas invandra. Allt detta räknar inte tredje generationens invandrare (som klumpas ihop som svenskar).

Nästan inga invandrare kommer dö, då det inte finns många 80-åriga invandrare.

Samtidigt minskade antalet infödda svenskar i åldern 18-100 år med 13000 mellan 2016-2017.

Vi kan med säkerhet säga att vi blir ca 50k svenskar mindre, kanske ca 650k nya invandrare får rösta i valet 2022. Sossarna vet vad de gör, att göra SSU islamistisk i Malmö visar hur skarpa de är i taktik för att behålla makten. De förlorar inte makten över Malmö hur skitigt det än blir (de är ju bidragspartiet), och vi vet att Malmö är resterande Sveriges öde.

Jag tror att de överlever lågkonjukturen, bostadskrasch och en 3-4 terroristattentat till, någon gråsossenisse med glasögon har gjort en kylig kalkyl på antalet valboskap som behöver importeras för att byta ut de besvikna svenska arbetarmännen i LO. Sedan kan man fortsätta köra lite feminist-offerkofta i retoriken för att behålla kvinnliga röster i offentlig sektor.

Matematiskt kan jag inte få ihop hur M+KD+SD någonsin kan få 50% av röster i den nya ickesvenska Sverige.

Tick-tack-tick-tack...

Exakt, du har fattat. Invandringen är garanten för fred, rättvisa och demokrati i Sverige.
Citera
2019-01-17, 07:40
  #6
Medlem
Allahu akbar - snart är Sverige och stora delar av Europa muslimskt. Det kommer ta 100-200 år innan alla har konverterat. De har inte bråttom.
Citera
2019-01-17, 09:17
  #7
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
I ålder 14-17 så är det 160k med utrikes bakgrund som kommer in som röstberättigade till nästa val. Detta alltså för att lägga till de 500k som beräknas invandra. Allt detta räknar inte tredje generationens invandrare (som klumpas ihop som svenskar).

Nästan inga invandrare kommer dö, då det inte finns många 80-åriga invandrare.

Samtidigt minskade antalet infödda svenskar i åldern 18-100 år med 13000 mellan 2016-2017.

Vi kan med säkerhet säga att vi blir ca 50k svenskar mindre, kanske ca 650k nya invandrare får rösta i valet 2022. Sossarna vet vad de gör, att göra SSU islamistisk i Malmö visar hur skarpa de är i taktik för att behålla makten. De förlorar inte makten över Malmö hur skitigt det än blir (de är ju bidragspartiet), och vi vet att Malmö är resterande Sveriges öde.

Jag tror att de överlever lågkonjukturen, bostadskrasch och en 3-4 terroristattentat till, någon gråsossenisse med glasögon har gjort en kylig kalkyl på antalet valboskap som behöver importeras för att byta ut de besvikna svenska arbetarmännen i LO. Sedan kan man fortsätta köra lite feminist-offerkofta i retoriken för att behålla kvinnliga röster i offentlig sektor.

Matematiskt kan jag inte få ihop hur M+KD+SD någonsin kan få 50% av röster i den nya ickesvenska Sverige.

Tick-tack-tick-tack...

Sinnessjukt är bara förnamnet. Valresultatet 2022 kommer att bli en rysare.
Citera
2019-01-17, 09:19
  #8
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weallknowit
Allahu akbar - snart är Sverige och stora delar av Europa muslimskt. Det kommer ta 100-200 år innan alla har konverterat. De har inte bråttom.

Om ca 40-50 år gällande Sverige. Antagligen blir vi utbytta innan dess. Eller så konverterar vi som en minoritet i vårt egna land.
Citera
2019-01-17, 09:45
  #9
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Tur nog så ökar även invandrare som röstar på SD.

Men räcker det?

Det är ju bara östeuropéer som lägger rösten på Sd det uppvägs inte av horder av muslimer och afrikaner. Jag har ingen möjlighet att ta fram den formel som krävs för att räkna ut majoritetsförhållandet V, Mp, S kontra M,C,L,Kd,Sd om 4 år. Men jag tror att den senare gruppen kommer att vara större år 2022. Dock är det omöjligt att veta vilken sida de borgerliga väljer.

Får C och L gehör för sin politik kanske de vill vara kvar hos "vänstern".
Citera
2019-01-17, 09:57
  #10
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
I ålder 14-17 så är det 160k med utrikes bakgrund som kommer in som röstberättigade till nästa val. Detta alltså för att lägga till de 500k som beräknas invandra. Allt detta räknar inte tredje generationens invandrare (som klumpas ihop som svenskar).

Nästan inga invandrare kommer dö, då det inte finns många 80-åriga invandrare.

Samtidigt minskade antalet infödda svenskar i åldern 18-100 år med 13000 mellan 2016-2017.

Vi kan med säkerhet säga att vi blir ca 50k svenskar mindre, kanske ca 650k nya invandrare får rösta i valet 2022. Sossarna vet vad de gör, att göra SSU islamistisk i Malmö visar hur skarpa de är i taktik för att behålla makten. De förlorar inte makten över Malmö hur skitigt det än blir (de är ju bidragspartiet), och vi vet att Malmö är resterande Sveriges öde.

Jag tror att de överlever lågkonjukturen, bostadskrasch och en 3-4 terroristattentat till, någon gråsossenisse med glasögon har gjort en kylig kalkyl på antalet valboskap som behöver importeras för att byta ut de besvikna svenska arbetarmännen i LO. Sedan kan man fortsätta köra lite feminist-offerkofta i retoriken för att behålla kvinnliga röster i offentlig sektor.

Matematiskt kan jag inte få ihop hur M+KD+SD någonsin kan få 50% av röster i den nya ickesvenska Sverige.

Tick-tack-tick-tack...

När jag går i min ICA affär mitt på dagen en torsdag ser jag idel gamla svenskar, en massiv skara pensionärer som alla är döda inom 20 år. Många av dem röstar S, de andra röstar 7-klövern så på sätt och vis är det dom som bränner ner sitt eget land efter sig.

Men hur fan kan de göra så mot sina barn och barnbarn? Har de inte vaknat ännu fattar dom inte vad som sker nu här? Nej de fattar en sak att de fött för få barn som inte räcker till att betala deras pensioner och nu på något märkligt sätt släpper de in kreti och pleti för att väga upp sina försummelser.

Kaoset kommer och med det en möjlig vändning. Jag hoppas att det börjar under den här mandatperioden. Klimatkatastrofen ser jag som en vän, för den väcker insikt om att vi inte kan ta emot dem inte försörja dem.

Sedan måste försvaret befolkas av svenskar för vi kommer att behöva varje etnisk svensk hemvärnsman och värnpliktig när det stora kaoset bryter ut i inbördeskrig. Ingen kommer då att kunna rädda dessa gamla åldriga svikare som sitter på hemmet och väntar på döden. Alla resurser går åt att rädda det som är kvar av Sverige.
Citera
2019-01-17, 10:14
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Sorgligt men sant, vi svenskar har ingen möjlighet att förändra den dystra utvecklingen vi ser framför våra ögon, det är försent att göra på "demokratisk" väg. Våld är svensken enda räddning, tyvärr har den svenska mannen medvetet utsatts för emaskulering redan sedan dagis. Så ja, det ser väldigt dyster ut, det bästa man kan hoppas på är nog att de som inte blivitt det slår tillbaks och hämnas dessa människor, hot om våld är det enda som kommer få dessa att ändra sig.

Den stora hemvandringen kommer att lösa problemet. Läs Mosebokens första och andra kapitel om hur det kommer att spela ut.
Citera
2019-01-17, 10:27
  #12
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Övriga Europa kan bli räddningen. Där har de vaknat i mycket större utsträckning. Om Sverige skulle ligga så illa till att landet riskerar att bli ett muslismkt kalifat, så kommer förmodligen något annat land invadera p.g.a säkerhetsrisken, p.g.a när detta sker så kommer Sverige vara till brädden fyllt av kriminella och terrorister.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback