2019-01-16, 16:35
Medlem
GunnarSparrs avatar
Nu är det dags att ge sig på halsen. Ett motiv jag har redan bestämt är en svart ros, men jag vet inte vad jag ska ha på andra sidan, lite tråkigt att ha ros på båda sidorna, skulle vilja ha lite tips vad som skulle passa. Tanken är att det ska gå ner på axlarna. Bröst piece kommer sen, ska bara träna lite mer först som sen då tanken ska vävas in i halsttatueringen så inga luckor när allting klart m.a.o. Ni med halstatuering, vad tycker ni skulle passa med ros? Tanken med ros är just inte för jag älskar rosor men tänker när man blir äldre och huden kommer vecka ihop sig så syns det förhoppningsvis att det ros fortfarande, gör man en snygg tjej eller något tror jag hon kommer se helt skum ut på ålderns höst därför tror jag inte jag gör det men jag har som sagt lite idetorka. Tips mottages gärna.
Citera
2019-01-16, 16:38
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GunnarSparr
Nu är det dags att ge sig på halsen. Ett motiv jag har redan bestämt är en svart ros, men jag vet inte vad jag ska ha på andra sidan, lite tråkigt att ha ros på båda sidorna, skulle vilja ha lite tips vad som skulle passa. Tanken är att det ska gå ner på axlarna. Bröst piece kommer sen, ska bara träna lite mer först som sen då tanken ska vävas in i halsttatueringen så inga luckor när allting klart m.a.o. Ni med halstatuering, vad tycker ni skulle passa med ros? Tanken med ros är just inte för jag älskar rosor men tänker när man blir äldre och huden kommer vecka ihop sig så syns det förhoppningsvis att det ros fortfarande, gör man en snygg tjej eller något tror jag hon kommer se helt skum ut på ålderns höst därför tror jag inte jag gör det men jag har som sagt lite idetorka. Tips mottages gärna.
Tipset från mej är att inte göra någon hals tatuering
Citera
2019-01-16, 16:49
Medlem
GunnarSparrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Tipset från mej är att inte göra någon hals tatuering
Varför inte?
Citera
2019-01-16, 16:49
Avstängd
Lacerdas avatar
En ku klux klan gubbe med ett rep och ögla i handen.
Citera
2019-01-16, 16:52
Medlem
Yahnoovass avatar
Inte en ros igen.. vilken trend. Blir så besviken när jag ser dessa jävla rostatueringar hela tiden.. rosor och diamanter

Men ja, smaken är som baken. Gör som du vill
Citera
2019-01-16, 16:59
Medlem
GunnarSparrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yahnoovas
Inte en ros igen.. vilken trend. Blir så besviken när jag ser dessa jävla rostatueringar hela tiden.. rosor och diamanter

Men ja, smaken är som baken. Gör som du vill
Jo jag vet men jag vill göra något som man ser vad det är när man är 85 år. Men kanske en fågel eller något? Ros på en sidan blir det i alla fall.
Citera
2019-01-16, 17:01
Medlem
Skriv LINJÄR ALGEBRA runt halsen. Om det inte syns när du är gammal spelar ingen roll.. Våga göra något galet. KÖR BARA KÖRA, YOLO !
Citera
2019-01-16, 17:01
Medlem
franges avatar
Citat:
Jo jag vet men jag vill göra något som man ser vad det är när man är 85 år. Men kanske en fågel eller något? Ros på en sidan blir det i alla fall.

Texten "Carpe diem" som är alla Gekåsdyrkares heliga väggprydnad kommer också synas tydligt när du är 85 - så varför inte köra på det också - bredvid rosen?
Citera
2019-01-16, 17:02
Medlem
Citat:

Gör en avbildning av din kuk. När du blir äldre kommer både orginalet (dvs din kuk) och tatueringen likna varandra då gubbkukar skrynklar ihop dom med.

Sen är halstatueringar jävligt trashigt...så får sälla mig till den som sa "gör det inte".
Citera
2019-01-16, 17:02
Medlem
Yahnoovass avatar
Citat:

Skulle personligen aldrig gaddat mig på något så synligt som halsen, om jag är osäker på motivet. Som du själv förstår, du kommer ha den hela livet. Den kommer vara ytterst synlig hela livet.
Tänk igenom 10000 gånger innan. Annan grej om det var armen/benen eller så. Ansiktet,halsen,händerna, tänk igenom jääävligt noga.
Citera
2019-01-16, 17:03
Medlem
GunnarSparrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
En ku klux klan gubbe med ett rep och ögla i handen.
Nej, inga rasistiska eller andra motiv som kan ses som provocerande.
Citera
2019-01-16, 17:04
Medlem
GunnarSparrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yahnoovas
Skulle personligen aldrig gaddat mig på något så synligt som halsen, om jag är osäker på motivet. Som du själv förstår, du kommer ha den hela livet. Den kommer vara ytterst synlig hela livet.
Tänk igenom 10000 gånger innan. Annan grej om det var armen/benen eller så. Ansiktet,halsen,händerna, tänk igenom jääävligt noga.
Det finns massor med motiv som är snygga, men just halsen så måsta man ju tänka just det att det kommer vecka sig när man äldre, det är just därför jag ville ha tips men folk verkar bara tramsa eller säga att de inte skulle göra det. Jag har tänkt på det flera år, varför är det så farligt att göra synliga. Har inga planer på flytta till Japan direkt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in