2019-07-05, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henki420
Om nu pedofili är en sexuell läggning och inte botbar, måste vi ta till något annat. Kemisk kastrering eller chippa dem med GPS? Särskilt beklämmande är när man läser om återfallsförbrytare.

En annan sak som slog mig är att det här gänget var dåliga på att skydda sig. Ingen verkar ha använt kryptering för USB och hårddiskar. De har skickat bilder över messenger. mm. Man kan tänka sig att det finns många fler som skyddar sig bättre och därför aldrig åker dit.

De som begått brott bör sitta på psyk med särskild utskrivningsprövning. Dessa individer lär enbart lära sig att dölja sitt brott bättre och inte sluta förgripa sig på barn.
Citera
2019-07-05, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Edit: såg nu att du faktiskt har rätt, adressen i stämningsansökan stämmer överrens med snubben i artikeln. Jag tar tillbaka min kommentar om att det var fel person
Men namnet på kvinnan stämmer inte. Dessutom finns i domen en kortfattad "levnadsbeskrivning" av kvinnan som inte riktigt stämmer på kvinnan i artikeln.
Citera
2019-07-05, 18:01
Medlem
Aviarts avatar
Efter att ha kämpat igenom domen så kan jag bara beklaga att det inte längre tillämpas dödsstraff. Samtliga borde radats upp i stupstock i lämplig storstad, fått hänga där i någon vecka så allmänheten kunnat skipa rättvisa och sedan avrättat dom inför nationell TV.

Vilka jävla as. Jag hoppas att dom får en riiiiiiiktigt jobbig fängelsevistelse. Hade ju inte varit helt fel om deras medfångar bjudit dom på "morgonkaffe"
Citera
2019-07-05, 18:51
Medlem
Det jag mår mest illa utav i denna tragedin är att Carola själv utfört sexuella handlingar på sina stackars döttrar.
Kommer inte ihåg nu hur det formulerades men jag har mått illa sen jag läste det igår.
Men hon har alltså fingrat sina egna barn både vaginalt och analt
Hur ska livet bli för dessa stackars förstörda barn. När hon kommer ut har deras bearbetning förmodligen endast börjat.
Citera
2019-07-05, 20:57
Medlem
Apexpredators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lidk123
Det jag mår mest illa utav i denna tragedin är att Carola själv utfört sexuella handlingar på sina stackars döttrar.
Kommer inte ihåg nu hur det formulerades men jag har mått illa sen jag läste det igår.
Men hon har alltså fingrat sina egna barn både vaginalt och analt
Hur ska livet bli för dessa stackars förstörda barn. När hon kommer ut har deras bearbetning förmodligen endast börjat.

Hon borde självfallet tas av daga tillsammans med männen som betalat för övergreppen. I ett någorlunda väl fungerande samhällssystem skulle ingen av de här kommit ut ur fängelse levande.
Citera
2019-07-05, 23:27
Medlem
Finns bild på Th*mas W*itt på Instagram, jag vet inte hur jag laddar upp men witt1969 heter han där.
Citera
2019-07-05, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ordinaryg
Finns bild på Th*mas W*itt på Instagram, jag vet inte hur jag laddar upp men witt1969 heter han där.

Han är en grymt trevlig och social man som verkligen kan prata för sig och hade kunnat stoppas redan för tio år sedan om han inte hade lyckats dupera poliserna.
Citera
2019-07-06, 00:11
Medlem
Känns som att det är läge att höja straffen för brott som dessa
6 års fängelse är ju rena hånet mot de drabbade.
I delstaten Nevada är det livstids fängelse för brott som dessa. Kanske vore något för svenska politiker att fundera på.
Citera
2019-07-06, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ordinaryg

Hoppas verkligen inte detta satans svin orsakar några problem för sin betydligt äldre namne som är en helskön genomhyvens karl.
Citera
2019-07-06, 00:55
Medlem
"Sverigevän" är till 99% Berntsson som fått det "nicket".
Klätt sig som skinhead, VAM mm. ibland under åren i ett försök att söka sig gemenskap i dom kretsarna. Ett sätt att söka gemenskap/vänner. Men det är något fel i förståndet på honom. Han pratar som ett barn också.

Skulle tro dom flesta som känner till honom håller med mig om att han lider av något sorts förståndshandikapp. Han har alltid setts som någon med fel i skallen. Tänk "byfåne" och sliskig, äcklig jävel.

Blir tyvärr inte förvånad att han dyker upp i ett sånt här sammanhang.

Funkade vården i detta land så skulle han suttit inlåst med blöja för längesen. Men nu gör den ju inte det.
Citera
2019-07-06, 05:48
Medlem
En av GM? (notera ?, jag vill inte hänga ut ngn oskyldig)

"Anneli & Linda Klingström har Bykboden i Mantorp. - Vi brukar stå på Lions marknad i Gamla Linköping. Men det börjar bli så dyrt att stå där, då var det trevligt att komma hit istället, berättar Linda Klingström."

GM bor vad jag ser i Mantorp och har samma namn, rätta om jag har fel. Hittar bara en med det namnet och födelsedatum 19790620 och det är i Mantorp.

https://www.folkbladet.se/nyheter/fi...t-5859613.aspx
Senast redigerad av nyfikenskribent 2019-07-06 kl. 05:56.
Citera
2019-07-06, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeppeline
Hon har rensat en del, låst Instagram och så.

Smartare än Carola...

Svårt att rensa om man är häktad med restriktioner? Vilket Carola varit länge, till skillnad från den andra kvinnan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in