2019-01-15, 17:26
Medlem
Hej
Jag är en kille som är gift med min tjej för 5 år sen , vi lever stabilt både jobbar och bor i ett hus
Vi är 27 och 26 år älskar varandra och varit tillsammans länge
Killen tänder på att ha sex med andra och swinga
Jag försökte prata med min fru att man kan skilja sex och kärlek så hon tackat nej
Hur ska jag övertyga henne att jag vill att vi ska swinga tillsammans med andra par
Tack
Citera
2019-01-15, 17:29
Medlem
Det ska du inte. Hon sa nej.
Citera
2019-01-15, 17:40
Medlem
Men hon har lust men vet inte hur ska jag öppna dialogen med henne
Citera
2019-01-15, 17:48
Medlem
Vad är syftet med att övertala henne? Så att du kan få som du vill?
Du får acceptera att hon inte har samma syn som dig på swinger och därmed att hon inte vill göra det.
Sluta vara så himla egoistisk
Citera
2019-01-15, 17:54
Medlem
Syftet att jag kommer aldrig och kunna göra dig själv pga 2 saker
Första att vi är gifta
Och jag kan inte skaffa kk för att det skulle va min fru framför andra partner
Det kommer och känns mer läckert med min egen fru
Citera
2019-01-15, 18:02
Medlem
HVIT.s avatar
Du ska inte övertala någon alls som inte vill ha partnerbyte. Det är inte normalt att man vill ha det. Jag hoppas hon lämnar dig och att du tar reda på eventuella böjelser innan du inleder en relation.
Citera
2019-01-15, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex9501
Jag är en kille 27 år som gift med en tjej 26 år vi levet stabilt liv,både tvåt jobbar bor i ett hus
Jag killen har lust och börjar påverka på vårt liv att jag vill att vi ska swinga
Jag försökte öppna upp en dialog med tjejen att vad tycker du om sånt ?
Så hon vägrat alls , jag försökte komma på att man kan skiljas mellan sex och kärlek så hon vägrat lyssna allas
Vad ska jag göra ? Hur ska jag övetala henne ?
Tacksam för era svar

sådant får man diskutera innan ma gifter sig så man kan ta ställning till om man vill vara gift med någon som vill ha fler partners än en.
Citera
2019-01-15, 18:07
Medlem
GanjaFarfars avatar
Nu vet jag ju inte hur djupgående du var när ni pratade om det hela sist så du kanske har bränt din chans redan. Sådana saker måste man smyga in genom att plantera positiva tankar hos sin partner under en tid om man inte är säker på att hen är sugen.
Knepet är att låta partnern tro att det var dennes idé från första början när det väl förs på tal.
Citera
2019-01-15, 18:08
Medlem
Knucklehugss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axioms
sådant får man diskutera innan ma gifter sig så man kan ta ställning till om man vill vara gift med någon som vill ha fler partners än en.

Kan inte annat än hålla med.

Va nöjd med du har istället för att äventyra hela ditt äktenskap
Citera
2019-01-15, 18:17
Medlem
note-its avatar
Jaså, vill hon inte? Vad konstigt, vad förvånad jag blir. Jag förstår inte alls hur hon kan vägra det. För detta har ni gjort upp innan ni gifte er eller hur.
Citera
2019-01-15, 18:20
Medlem
Nej vi har aldrig gjort det innan vi gifter
Efter vi har gidtet oss jag började tänka på det att jag har lust för det
Citera
2019-01-15, 18:32
Medlem
Prata med henne och förklara hur du känner. Om hon inte vill får du acceptera det. Du får fundera över vad som är viktigast för dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in