Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-08-04, 21:11
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oakenshield
Hur kommer det sig att du kollar hennes instagram om hon är så värdelös?

Kan man inte höra att Billie har både röst och kunskap nog att skriva och bygga upp låtar, så har man inget musiköra whatsoever, oavsett om man gillar låtarna eller ej. Hon är duktig, så enkelt är det.

Jag sökte upp henne första gång för att kolla vad det var för typ, sen har jag av nyfikenhet gått in igen för att kolla om hon blivit bättre, men icke.
Citera
2022-08-04, 21:13
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Jag har aldrig förstått mig på hennes musik. Hon viskar fram sin sång. Men säkert så tilltalar det väl någon, annars skulle hon inte bli så stor som hon faktiskt är.

Hon är väl ett projekt som de flesta andra som helt plötsligt ligger etta på alla listor. Fejklistor och fejkföljare och syns överallt som får den hjärndöda massan att hoppa på eftersom det är "inne".
Citera
2022-10-02, 22:48
  #159
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Hon och hennes bror är ju fantastiska musikgenier faktiskt, Billie´s sensualitet tillför ju låtarna ett riktigt bra djup och rymd.
Men den stora frågan är ju om hon är tjock eller smal? hahaha
Citera
2022-11-12, 20:44
  #160
Medlem
sfrges avatar
Är det bara jag som tycker hon ser drogad ut på varje bild som finns på henne?
Hon ser fan halvdöd ut.
Citera
2022-11-16, 19:18
  #161
Medlem
Adelaides avatar
Håller emo på att komma tillbaka eller? Det var ju väldigt inne fram till typ 2010. Billie Eillishs musik ger mig verkligen emovibbar. Jag får känslan att hennes fans är osäkra och deprimerade tonårstjejer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback