Citat:
Ursprungligen postat av
Oh-be-wan
Hur kan du påstå att du klarar av att tänka när du inte förstår grundläggande logik.
I moderna samhället väljer först mannen kvinnan, därefter väljer kvinnan mannen, därefter igen väljer mannen kvinnan och därefter igen väljer kvinnan mannen.
Det börjar med att män uppvaktar kvinnan på något stället -> mannen väljer -> därefter väljer kvinnan ja eller nej, därefter väljer mannen igen om han vill satsa på långsiktighet eller enbart knulla -> därefter väljer kvinnan om hon vill stanna kvar i relationen eller inte.
Skriv inte till mig igen, svara inte på fler inlägg, du är för korkad.
Du förstår ingenting över huvud taget märker jag
KVINNAN väljer mannen, alltid. Det är kvinnor som är "The sexual gatekeepers" pga ett begränsat antal ägg jämfört med mannens obegränsade antal spermier.
Män konkurrerar i dominanshierarkier för att den som når toppen blir vald av flest kvinnor, således ökar han chansen till reproduktionsmöjligheter så mycket som möjligt.
Ska vi leka en lek? Du ger mig 5 olika källor från evolutionsbiologer som påstår att MÄN väljer inom det mänskliga släktet, så ger jag dig 10 olika källor, oberoende av varandra, som menar att KVINNOR väljer, män konkurrerar om att bli valda.
Klarar du inte av detta så håll käften, detta börjar bli löjligt. Det är då inte konstigt att Sverige går som det går när det finns idioter som dig med rösträtt.