Citat:
Ursprungligen postat av
Douche-chill
Jonas Inde var med i en nazistisk podcast vilket befäste honom till en utstött medieman med råge.
Andra skådespelare har varit psykiskt sjuka, suttit i fängelse och t o m varit hotfulla, och det har förlåtits - det spelar möjligen med i myten om den lidande konstnären. Men börjar man utropa trohet till NMR på sin Twitter kommer forna kollegor att börja ta omvägar för att slippa stöta på människan.
Vet ingenting om Novotny, hon sveptes med som exempel av mig när jag pratade om folk som tidigare har pratat med Inde när dom har träffats. En sorts symbol för teaterapor helt enkelt.
Varför är du så dryg?
Förvisso, dock har In*e vad jag vet aldrig "svurit trohet" till NMR. Han har snackat med dem ja och intresserat sig för dem förmodligen av samma skäl som för sin "polare" mördaren i USAs fängelse som han skrev en bok om. Han ser det väl som om han lika väl kunnat hamna där, det handlar säkert om ett inre krig mellan en ljusare och mörkare sida. De är ju människor också, ofta vilsna själar med en tuff uppväxt som han.
Kolla på Na*id M*diris pod Hur kan vi?, där han snackar med alla. Så egentligen var ju Ind* lite före sin tid där faktiskt, som vågade snacka med dem.
Förhoppningsvis kan han ta sig tillbaka igen, och jag tror ingen i hans bransch skulle hålla emot honom att han snackat med NMR heller. Ba*d har snackat med liknande typer och han har inte blivit utesluten.
Ingen i JIs bransch behöver sätta käppar i hjulet för honom heller, då han klarar av att göra det själv. Ingen i hans bransch uppmanade honom att dödshota människor på nätet, utan det gjorde han själv.