Börja läs om sionismen, frankfurtskolan, oktoberrevolutionen, första duman, kommunismen, balfourdeklarationen, första världskrigets orimliga skadestånd på Tyskland som judiska bankirer/advokater från båda sidor tog fram, nazismen som reaktion på kommunismen, judar i Tyskland, sternligan, isreals tillkomst, israels expansion, USS liberty, judar i politik, MSM, finans, hollywood osv. Varför lär sig barn om AH och förintelsen redan i lågstadiet? Varför riskerar man 10 års fängelse i många EU-länder för att offentligt ifrågasätta förintelsen? Vilken sanning behöver försvaras så? Jag utgår från att den skådespelare det handlar om oavsett JI eller ej, ställt liknande frågor eller uttryckt motsvarande tankar.
Den här sidan tar upp många av dessa aspekter. Du kan gå in på "
Fri Forskning --> Historia --> Andra Världskriget" så hittar du mycket information.
http://friasidor.is/
För 15 år sedan var jag lika hjärntvättad som alla andra, men sedan vaknade jag. Då ser man mönstren och MO precis överallt.
Censurlagen HMF måste omedelbart tas bort så man får lov att öppet diskutera de problem vi faktiskt har och står inför.