2019-08-14, 13:19
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Vad ligger bakom detta. Psykisk ohälsa eller missbruksproblem?

Både och. Inde har en besvärlig form av bipolaritet som han inte verkar medicinera(?) och har en bakgrund som alkoholist men nyktrade väl till. Verkar dock falla tillbaka mellan varven. Fast man undrar om det inte är något mer som har dykt in i bilden...

Står rätt mycket om det här:

(FB) Info/skvaller om Jonas Inde? Åtalad för hot mm.
Senast redigerad av snillet_1 2019-08-14 kl. 13:26.
Citera
2019-08-14, 13:59
Medlem
Peter Wahlbeck har inte mycket till övers för judar heller och är religiös, men det faller väl antagligen på att han inte direkt varit med i några folkkära produktioner.

Inde är nykter alkis, har mentala problem och har väl dessutom varit med om nån ganska svår fallolycka som möjligen skadat frontalloben?
Citera
2019-08-14, 14:13
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:

Sprit förmodligen.

Jag skriver också konstiga saker på Facebook när jag super, för att logga in dagen efter och ta bort allt igen.
Citera
2019-08-14, 14:57
Medlem
kirugumis avatar
Men Gud. Har Inde blivit Bladh?
Citera
2019-08-14, 16:49
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Visst är det Jonas I. Erkänner rakt upp och ned: (ung.) "det var jag som skrev och jag var för berusad när jag skrev". Inlägget och fjant-HMF är såklart inget att bry sig om, ej heller lättskrämda "journalister", men jag hoppas han får lite styr på sitt mående.
Citera
2019-08-14, 17:06
Moderator
Lapapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Börja läs om sionismen, frankfurtskolan, oktoberrevolutionen, första duman, kommunismen, balfourdeklarationen, första världskrigets orimliga skadestånd på Tyskland som judiska bankirer/advokater från båda sidor tog fram, nazismen som reaktion på kommunismen, judar i Tyskland, sternligan, isreals tillkomst, israels expansion, USS liberty, judar i politik, MSM, finans, hollywood osv. Varför lär sig barn om AH och förintelsen redan i lågstadiet? Varför riskerar man 10 års fängelse i många EU-länder för att offentligt ifrågasätta förintelsen? Vilken sanning behöver försvaras så? Jag utgår från att den skådespelare det handlar om oavsett JI eller ej, ställt liknande frågor eller uttryckt motsvarande tankar.

Den här sidan tar upp många av dessa aspekter. Du kan gå in på "Fri Forskning --> Historia --> Andra Världskriget" så hittar du mycket information.
http://friasidor.is/

För 15 år sedan var jag lika hjärntvättad som alla andra, men sedan vaknade jag. Då ser man mönstren och MO precis överallt.

Censurlagen HMF måste omedelbart tas bort så man får lov att öppet diskutera de problem vi faktiskt har och står inför.
Föga förvånande att antivaxxer också har en judefoliehatt

OnT: hade också gissat på Inde. Hoppas att han är en genuin idiot så att det inte bara är hans bipolaritet som får honom att skämma ut sig.
Citera
2019-08-14, 17:24
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Just det där med döda dom alla borde ju gå hem hos muslimerna så han kanske kan göra comeback i ett framtida Sverige ändå.
Citera
2019-08-14, 17:36
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Nån som vet om Gustafsson, Schyffert eller Rheborg har uttalat sig angående Inde sen han medverkade i den nazistiska podden och började svamla om judar, kvinnor m.m. på Twitter?
Citera
2019-08-14, 18:04
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

Skallskada , alkoholmissbruk och bipolaritet. Förutsätter att det är Inde vi pratar om.
Citera
2019-08-14, 18:51
Medlem
Garanterat Inde... det är endast vita svenskar som drabbas av åtal för HMF. Han är medveten om judarnas makt, och försökte belysa detta faktum. Det gör man inte hur som helst och man får räkna med att judarna stänger ner dylika exponeringar illa kvickt, när man kritiserar världens mäktigaste folk.
Citera
2019-08-15, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pezten
Garanterat Inde... det är endast vita svenskar som drabbas av åtal för HMF. Han är medveten om judarnas makt, och försökte belysa detta faktum. Det gör man inte hur som helst och man får räkna med att judarna stänger ner dylika exponeringar illa kvickt, när man kritiserar världens mäktigaste folk.

Exakt ! En sak man ser här i tråden är hur judar/sionister jobbar och använder diverse hittepå diagnoser för att "förklara" hur någon är "galen" nog att säga sanningen om judar 😁🤣
Citera
2019-08-15, 10:29
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
Exakt ! En sak man ser här i tråden är hur judar/sionister jobbar och använder diverse hittepå diagnoser för att "förklara" hur någon är "galen" nog att säga sanningen om judar 😁🤣

Jag gillar Inde. Men att han var bipolär/deprimerad och har alkoholproblem var ju kännt långt innan han började tala sanning om juden. Även skallskadan han fick när han hoppade ut från ett fönster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in