2019-02-14, 20:40
Medlem
Vad fan är det som kan ha orsakat denna sinnesförvirring? Måste vara samma åkomma som drabbat Lennart Bladh. Bägge två verkar ha tappat verklighetsförankringen helt o hållet. Otäckt att se.
Citera
2019-03-25, 22:47
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vandtian
Vad fan är det som kan ha orsakat denna sinnesförvirring? Måste vara samma åkomma som drabbat Lennart Bladh. Bägge två verkar ha tappat verklighetsförankringen helt o hållet. Otäckt att se.

Han verkar köra på i samma oförtrytliga anda som tidigare. På lite drygt en vecka har han lyckats med både det ena och andra. Barnavlingen verkar ligga lite på is nu efter att han köpt en motorsåg som fått en hel del uppmärksamhet. Med denna lyckades han kapa sig själv i foten så att han fick åka ambulanshelikopter med skall enligt egen utsago vara vid god vigör.

Calle Schulman verkar även ha polisanmält han efter att Jonas blandat in denne i judefrågan vilket inte verkade uppskattas. Lite lustigt när människor som gjort karriär mer eller mindre på att vara plump mot andra blir moralistiska och fina i kanten på äldre dar. Tänker inte helt osökt på bla. F&F som blev kända genom att bla. ta Runar Söögard på snabeln samt mycket annat i "ursäkta röran, vi bygger om".

Vidare verkar Jonas ha genomskådat Daniel Friberg som en form av posör och sionistlakej. Friberg har i sin tur uppmanat Jonas att vara mer nogrann med sin medicinering.

Det måste bitvis vara väldigt jobbigt att huvudet rusar hela tiden.
Citera
2019-04-05, 20:43
Avstängd
pausvogels avatar
Hur är det med, och vad gör Jonas Inde nuförtiden? Några nya roller på gång? Har för mig jag tyckte han var rätt bra som birolls innehavare och polis i serien om Rebecka Martinsson (eller vad den nu hette).

Då och och då brukar jag kolla in första avsnittet på Percy Tårar, där han skriker tarmarna ur sig i skön peruk som baskettränare. Helt briljant. Överlag är det faktiskt Indes prestationer i serien som är mest minnesvärda, detsamma gäller med Killinggänget i stort. Han är sanslös i Torsk på Tallin som skitgubbe. Ett geni, en gråtande clown på något vis.

22:50 in i avsnittet möter han de brådmogna grekerna i basketboll laget Akropliis.
https://www.oppetarkiv.se/video/2818852/percy-tarar-avsnitt-1-av-6
Citera
2019-04-08, 16:58
Medlem
storpungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Jag såg Jonas Inde på tv igår. Han var med en kortfilm som visades på svt1.
Ja, såg den också. Den var kort. Väldigt kort.
Citera
2019-04-08, 21:34
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pausvogel
Hur är det med, och vad gör Jonas Inde nuförtiden? Några nya roller på gång? Har för mig jag tyckte han var rätt bra som birolls innehavare och polis i serien om Rebecka Martinsson (eller vad den nu hette).

Då och och då brukar jag kolla in första avsnittet på Percy Tårar, där han skriker tarmarna ur sig i skön peruk som baskettränare. Helt briljant. Överlag är det faktiskt Indes prestationer i serien som är mest minnesvärda, detsamma gäller med Killinggänget i stort. Han är sanslös i Torsk på Tallin som skitgubbe. Ett geni, en gråtande clown på något vis.

22:50 in i avsnittet möter han de brådmogna grekerna i basketboll laget Akropliis.
https://www.oppetarkiv.se/video/2818852/percy-tarar-avsnitt-1-av-6
Skitgubben är Killingarnas absolut bästa sketch, där når man upp till full Monte Python nivå, något man annars försökte eftersträva.
Citera
2019-04-08, 22:01
Avstängd
pausvogels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Skitgubben är Killingarnas absolut bästa sketch, där når man upp till full Monte Python nivå, något man annars försökte eftersträva.

Håller med. Det finns ett pärlband av underbara scener i Fyra Nyanser Av Brunt också kan jag tycka.
Citera
2019-08-14, 11:55
Medlem
Arthur Dents avatar
En svensk skådespelare åtalas för hets mot folkrupp

Citat:
I ett Facebookinlägg skrev han att ”vi måste be” för judar och ”döda dem alla” om det inte hjälper. Samtidigt namngav han kända författare och journalister.

https://www.expressen.se/nyheter/skadespelare-atalas-for-hot-mot-kanda-forfattare-och-journalister/

Vilken skådis är det som gått och blivit judemedveten?
Senast redigerad av Arthur Dent 2019-08-14 kl. 12:02.
Citera
2019-08-14, 12:08
Medlem
Douche-chills avatar
Kanske Jonas Inde som är i farten igen?
Citera
2019-08-14, 12:08
Medlem
Arthur Dents avatar
Mer citat.

Citat:
Han fortsätter sitt inlägg med att namnge tre svenska journalister och författare som exempel på ”hur destruktiva” judar är.

Det var en ganska kort lista.
Citera
2019-08-14, 12:10
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Kanske Jonas Inde som är i farten igen?

Tänkte med på det, men vilka folkkära produktioner har han varit med i?
Citera
2019-08-14, 12:13
Medlem
Douche-chills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Tänkte med på det, men vilka folkkära produktioner har han varit med i?
Jag tänker att Nilecity, Torsk på Tallin och Manegen med Glenn Killing med lätthet kan räknas som folkkära produktioner.
Citera
2019-08-14, 12:14
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-chill
Jag tänker att Nilecity, Torsk på Tallin och Manegen med Glenn Killing med lätthet kan räknas som folkkära produktioner.

Det är helt sant förstås, Inde får ses som skyldig till motsatsen bevisats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in