2019-01-12, 12:14
Medlem
Någon mer jag som tröttnat på BodyContact inte lyckas lösa problemet med bilduppladning eller svara på medlemmars frågor?

Någon som har något bra alternativ dejtingsida som par använder sig av i Sverige.

Det finns några sidor som innehåller KK eller knullkontakt. Någon som provat någon av dessa siter och kan rekomendera någon. Jag söker någon sida som har minst 20 000 medlemar och inte bara i Stockholm.
Citera
2019-01-12, 19:57
Medlem
Sirianas avatar
Hade för mig att det skulle finns någon sida som heter något med k6 men nu hittar jag ingenting på det?

Tyvärr, men hoppas du får in en del användbara tips i tråden! Du är nog inte ensam om att tröttna på en sida som inte ens försöker hålla skutan flytande.
Citera
2019-01-13, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Hade för mig att det skulle finns någon sida som heter något med k6 men nu hittar jag ingenting på det?

Tyvärr, men hoppas du får in en del användbara tips i tråden! Du är nog inte ensam om att tröttna på en sida som inte ens försöker hålla skutan flytande.

Tack för tipset jag har nog hitta K6 elller klubb6.se nu efter lite sökande. Verkade först vara en sida för sexnoveller men när jag skapa ett konto kunde man se medlemmarna. Det är betydligt mindre aktiva användare emot BC. Ändå ganska bra 25 activa tjejer/par medlemar i Östergötaland senaste dygnet mellan 18-44. Det verkar vara då del par som delar på tjejprofil. Då det verkar inte gå ha en par profil. Vilket är den största bristen som jag sett efter ca 10 minuter på siten.

Allt på K6 verkar tyvärr vara lite sämre än BC förutom kan ladda bilder och filmer.
Citera
2019-01-13, 23:03
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustCuriousGeorge
Tack för tipset jag har nog hitta K6 elller klubb6.se nu efter lite sökande. Verkade först vara en sida för sexnoveller men när jag skapa ett konto kunde man se medlemmarna. Det är betydligt mindre aktiva användare emot BC. Ändå ganska bra 25 activa tjejer/par medlemar i Östergötaland senaste dygnet mellan 18-44. Det verkar vara då del par som delar på tjejprofil. Då det verkar inte gå ha en par profil. Vilket är den största bristen som jag sett efter ca 10 minuter på siten.

Allt på K6 verkar tyvärr vara lite sämre än BC förutom kan ladda bilder och filmer.
På K6 kan man inte ha par-profiler, men båda kan registrera sig, och sedan kan man ange varandra som partner, och då kopplas profilerna ihop lite, liksom. Så det är ju ett sett att se ett par med.

Men K6 fungerade uselt förut i alla fall, och om inget drastiskt skett senaste åren så är det klart sämre än BC.
Citera
2019-01-14, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
På K6 kan man inte ha par-profiler, men båda kan registrera sig, och sedan kan man ange varandra som partner, och då kopplas profilerna ihop lite, liksom. Så det är ju ett sett att se ett par med.

Men K6 fungerade uselt förut i alla fall, och om inget drastiskt skett senaste åren så är det klart sämre än BC.

Ok, jag såg det kunde koppla ihop sig med sin partner. Hade ju helt varit bättre om kunde en gemensam sida. Profilsidan och sökfunktion är betydligt sämre än BC. Igår vara ca 1000 personer online och BC hade ca 8000 online samtidigt.

Vi kommer fortsätt använda K6 istället för BC eftersom den funkar helt ok och ändå finns ganska många par bland användare. Eller tills vi hittar något bättre sidan eller BC hanterar sina användare bättre.
Citera
2020-12-20, 09:10
Medlem
Uppdatering till min gamla tråd.

En sidan som börjar bli riktigt bra nu är hemligg.se. Lite bättre administrerad än BC och K6, även om den fortfarande i beta. Sidan liknar ganska mycket Club Adamo Eva members som är absolut bästa sidan för träffa andra swinger men kräver medlemskap i CAE.

Även börjar SDC växa i Sverige.

Webbsidor:

Hemligg: Hemligg

SDC: Seek Yourself. Discover Together. Create Moments

CAE: Club Adam & Eva
Citera
2020-12-31, 03:20
Medlem
Vi har använt lustcontact.com ett tag nu och det har funkat riktigt bra. Det verkar som de växer varje vecka och deras support är jättebra. Vi har tittat två par via lustcontact.com och det har furnkat utmärkt.
Citera
2026-08-30, 19:14
Medlem
xlntds avatar
En till sida till samlingen, Jööka. 🙂 Fick referral-kod av en polare

www.jööka.se
Citera
2026-09-02, 14:19
Medlem
När ni använder dessa sidor. Använder ni era vanliga mail osv?
Jag är lite nybörjare på sånna här sidor
Citera
2026-09-08, 14:37
Medlem
Jag och min sambo valde att gå vidare till Hemligg då bodycontact blev alldeles för struligt för oss med våran telefonoperatör samt generellt uselt skött sida.

Trivs jättebra på hemligg men skulle väl önska fler norrlänningar där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in