2019-01-18, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnt-77
Du är ju helt lost. Ingen som varit häktad öht! Jävla skillnad på anhållan och häktning, borde väl du veta som är så jääävla tuuuuuung.
Trolleri!
Vad vet du? Och bara ordet "tung" bekräftar den lilla mysplågare du är. Gå och lägg dig. En har varit häktad, det kan jag sätta min högra hand på! Så sluta med ditt snack. Du vet INGET om det här!
Citera
2019-01-18, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Vill du snälla skriva ut namn med *? Är det denna A från BMC?

Varför skall jag skriva ut namn på icke dömda personer ? Låter det rimligt ?
Citera
2019-01-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joccsen
Varför skall jag skriva ut namn på icke dömda personer ? Låter det rimligt ?
Därför att annars är du ett troll som trollar enligt lirarna här på FB. Dom fattar inte att man inte kan dela med sig utav allt just nu.
Citera
2019-01-18, 15:40
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Vad heter han?
läser ikapp tråden, men Pontus lillebror heter Linus
samma efternamn.
Citera
2019-01-18, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
läser ikapp tråden, men Pontus lillebror heter Linus
samma efternamn.
Bröderna M*tz har inget med det här att göra, så varför ens nämna dom i denna tråd. Lägg ner nu!
Citera
2019-01-18, 15:45
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hr1989
Bröderna M*tz har inget med det här att göra, så varför ens nämna dom i denna tråd. Lägg ner nu!
håll käften jävla pajas.
du låtsas att du sitter på info.
hade du gjort det så skulle du redan spillt dina bönor.
Citera
2019-01-18, 15:58
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hr1989
Tålamod gossar, tålamod. Ingen sitter häktad just nu. Men det kommer nog bli ett par häktningar inom kort skulle jag tro.
klart som fan att ingen sitter häktad om det skulle stämma att någon blev anhållen idag.

sluta spela häftig din pajas.
Citera
2019-01-18, 16:05
Medlem
Om ni skjuter varandra kan vi få fler trådar att spekulera i...

Till dess det händer vill jag gärna ha mer information om BO2, Joseph. Ser inte ut att vara någon gängkriminell av någon kaliber. Vad pysslade han med och umgicks han med någon speciell gruppering?
Citera
2019-01-18, 16:05
Medlem
https://www.dt.se/artikel/borlange-kommun/en-anhallen-misstankt-for-dodsskjutningen-i-kvarnsveden-greps-i-vastmanland
En man sitter anhållen, misstänkt för mord och mordförsök efter helgens dödsskjutning i Kvarnsveden i Borlänge. Mannen uppges neka till brott.
...
Enligt vice chefsåklagare Kristofer Magnusson greps mannen i Västmanland i går kväll. Mannen anhölls senare, misstänkt för mord och mordförsök efter att två unga män blev skjutna utomhus på Ringargatan i Kvarnsveden i Borlänge sent i fredags kväll.

– Han förnekar brott, säger Kristofer Magnusson som inte vill lämna ytterligare uppgifter om mannens identitet, så som ålder och vilken kommun den misstänkte är hemmahörande i.
Citera
2019-01-18, 16:15
Medlem
Brigadgeneralens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Helt ärlig fråga, vad är det som gjort att denna skjutningen har fått betydligt större uppmärksamhet på flashback än brukligt? Större igenkänningsfaktor?

Ja det tror jag absolut. Rent innehållsmässigt så är omständigheterna "blattiga" och BO hade lika gärna kunnat heta Walid Hussein eller Aziz Sharmoun. "Äntligen" har FBs svenska majoritet fått en person vars liv, handlingar och tankar etc är lättare att förstå ur ett kulturellt perspektiv. Det gör det mer intressant helt enkelt.

Där till är det en relativt spektakulär händelse höljd i mystik, men ibland kommer en klump information som kastar mer ljus över händelseförloppet med vissa tvister som får det att likna ett drama. Där till finns individer som påstår sig ha kännedom om fallet som i varierande grad lämnar info, så det blir en intressant tråd att följa med stor potential att fortsätta på liknande vis.
Citera
2019-01-18, 16:22
Medlem
Åklagaren intervjuades i P4 Dalarna nu. Sa samma saker som i DT-artikeln men också att det preliminära resultatet från den rättsmedicinska undersökningen "stärker misstankarna att det är ett mord".
Citera
2019-01-18, 16:50
Medlem
Insatsstyrkan från polisen på plats i Norberg i går kväll. Tillslag på Engelbrektsgatan 38B. Kan ha ett samband kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in