2019-01-14, 20:59
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorillabas
Som jag sa, det ÄR MC Relaterat

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zLo9e4/uppgifter-tre-bandidos-medlemmar-efterlysta-for-dodsskjutningen

Uppgifter: Tre Bandidos-medlemmar efterlysta för dödsskjutningen
Det förefaller som den gode Figge blåst någon duktigt. Att riska livstid för typ 10.000:- känns avlägset. Vet du vilket gäng som är misstänkta?
Citera
2019-01-14, 21:00
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Jag berättar bara va jag hört på gymmet idag, vill du ja ska berätta vem snubben är också? Då måste du vara bra jävla blåst...

Källa mig gärna blåst. Klart jag vill vrta vem snubben är .Men offer och gärningsmän är ännu blåstare, som beblandar sig med droger, får skulder och slutar i en blodpöl.
Dom har kunnat hållt sig i sin lilla by, och inte åkt till stan och lekt med dom stora killarna.
Växa upp på landet. Tryggt och lugnt, bra miljö.
Jo, tjena
Citera
2019-01-14, 21:03
Medlem
Läste Aftonbladet för att sedan googla. Verkar vara en hygglig soppa i dalarna innan man hittade just det senaste tragiska i många fall. Nån skjuten och lämnad utanför en akutmottagning, nån som blivit skjuten mitt i centrum och höll på stryka med, en som fick benet bortskjutet, fan så illa då den killen verkade ha lagt ner sitt gamla. vad händer uppe där?
Citat:
Ursprungligen postat av Ewre
Men snälla!! Googla lite så har du kvällen räddad
Citera
2019-01-14, 21:03
Medlem
Citat:
Va är d du känner? Fattar inte va du menar...hört samma sak eller att tråden är trög för d är svennar inblandade??? Hade d vart Sthlm, Malmö eller Gbg så hade nån duktig snut direkt skrivit vem d handlar om. Tydligen inga snutar i Dalarna som föredrar att avslöja saker här... Men en östafrikan, d är 100% d...

Fattar inte ett skit utav det du skrev
Citera
2019-01-14, 21:06
Medlem
Inte läst hela tråden men någon som har namn på någon av brottsoffren?
Citera
2019-01-14, 21:18
Medlem
Citat:
Återigen när det visar sig vara etniska svenskar som varit i farten så tvärdör tråden, inte ens tillnärmesvis intressant som det annars skulle ha varit.
När imhemskt drägg begår brott förväntar jag mej att dom straffas.
När importerat drägg kommer hit och begår brott blir jag arg eftersom jag tvingats att försörja dom via skattsedeln. Som tack begår dom brott och kostar samhället än mer.
Mångkultur skulle vara okej om det bekostades av er blattekramare.
Citera
2019-01-14, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acaii
Inte läst hela tråden men någon som har namn på någon av brottsoffren?

Då får du leta, latmask..
Citera
2019-01-14, 21:29
Medlem
Sorgligt och läsa de killens mamma skrev på Facebook. Synd om alla familjer som får lida utav sånt här
Citera
2019-01-14, 21:45
Medlem
En bit närmare...

Kom igen nu Borlänge!
Ni är anonyma här, vilka hattar/hangarounds finns i stan eller har setts i stan Borlänge/Falun i helgen?
Citera
2019-01-14, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mobinanders
När ska vi bli kvitt dessa blatthuvuden från vår stad?

Har du nån info ang misstänkta gärningsmänn?
De tre Bandidos som är efterlysta?
Ang den nu anhållne?

I så fall kan du ju kläcka ur dig vad du vet!

Eller gissar du fritt om att det är ”nån blatte”? Pga statistik etc utan nåt särskilt belägg vad gäller just detta case.
Citera
2019-01-14, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mynameisnotyours
En bit närmare...

Kom igen nu Borlänge!
Ni är anonyma här, vilka hattar/hangarounds finns i stan eller har setts i stan Borlänge/Falun i helgen?

Pontus matz hänger väl ganska mycket i borlänge?
Citera
2019-01-14, 21:51
Medlem
Citat:
Återigen när det visar sig vara etniska svenskar som varit i farten så tvärdör tråden, inte ens tillnärmesvis intressant som det annars skulle ha varit.
Vilken skit du sprider omkring dig. Jämför med många andra trådar under abok där det är invandrare som är inblandade så finner du snabbt att denna tråd har absolut mest inlägg jämfört med andra trådar som startade ungefär samtidigt. Så släpp dina konspirationsteorier och lägg foliehatten på hyllan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in