2019-01-14, 19:54
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leyf
Du verkar lite efterbliven. Det har skrivits 50 inlägg i den här tråden sedan det framkommit att bandidosmedlemmar är eftersökta.Det är inte länge sen. Och i bandidos är majoriteten inte etniskt svenska.

Citat:
Ursprungligen postat av NFW
Allt vi har är att den avlidne är svensk. Gärningsmannens namn har vi inte ännu.
Så om gärningsmannen är nysvensk så...??

Citat:
Ursprungligen postat av Dragonsickness
Vafan är det Pelle, Olle och Johan som är ute i farten igen?

BOs som samtliga gått på LHS, deras språkrör här "Leyf" likaså. Leyf - en duktig idiot gärna kallar andra, som påpekar sanningen för läsarna, är att betrakta som efterblivna.

Dragonwhatfuck , ja, det är pursvenska namn som varit i farten.

NFW, ja, tack, en svensk kriminell nolla som blev skjuten , en svensk "brorsan, du är tung" men lite väl kall o likstel i detta nu ( mitt tillägg). Skönt när dylikt pack rensar ut varandra, här skålar man! Skål tamejfan!
Citera
2019-01-14, 20:02
Medlem
Leyfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
BOs som samtliga gått på LHS, deras språkrör här "Leyf" likaså. Leyf - en duktig idiot gärna kallar andra, som påpekar sanningen för läsarna, är att betrakta som efterblivna.

Dragonwhatfuck , ja, det är pursvenska namn som varit i farten.

NFW, ja, tack, en svensk kriminell nolla som blev skjuten , en svensk "brorsan, du är tung" men lite väl kall o likstel i detta nu ( mitt tillägg). Skönt när dylikt pack rensar ut varandra, här skålar man! Skål tamejfan!
Du vet inget om sanningen så du kan inte påpeka den. Du är bara en stackare.

Eller om du gör det så kan du ju berätta för oss vilka som har gjort det här.
Citera
2019-01-14, 20:06
Medlem
Såå.. Är det någon som sitter inne på namn på dessa 3 stora pojkarna?
Citera
2019-01-14, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leyf
Du vet inget om sanningen så du kan inte påpeka den. Du är bara en stackare.

Eller om du gör det så kan du ju berätta för oss vilka som har gjort det här.

Kasta inte sten i glashus nu. Ta gärna en titt på andra trådar och säg detsamma när invandrare & "Brushan" pekas ut utan några bevis alls. Att denna tråd dött så snabbt så fort en helsvensk riskeras att nämnas säger som sagt en hel del.
Senast redigerad av SwedeCaptain 2019-01-14 kl. 20:11.
Citera
2019-01-14, 20:13
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedeCaptain
Kasta inte sten i glashus nu. Ta gärna en titt på andra trådar och säg detsamma när invandrare & "Brushan" pekas ut utan några bevis alls. Att denna tråd dött så snabbt så fort en helsvensk riskeras att nämnas säger som sagt en hel del.
Tråden har väl dött för att det inte finns någon info? Enda som återstår är en massa tjabbel.
Citera
2019-01-14, 20:18
Medlem
BeYoNdTruths avatar
Klart att tråden dör när det inte finns några namn. Är inte precis någon skvallerkultur det rör sig om. Har försökt att få fram info från de jag känner som skulle kunna veta vilka det handlar om. Men det är tyst som i graven. Antagligen vill man inte yppa något då det uppenbart ligger nära till hands med "övervåld" från inblandade.
Citera
2019-01-14, 20:21
Medlem
Heemps avatar
Enligt mina källor ska den andra BO som blev skjuten och överlevde heta (kallas) Joseph och kommer ifrån Uppsala.

Mer än så vet jag inte i nuläget.
Citera
2019-01-14, 20:23
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedeCaptain
Skulle nog säga att det gäller de flesta trådar må jag säga tills beviset som inte gynnar majoriteten i forumet kommer fram.
Absolut, inget nytt här. Men GM i det här fallet är faktiskt en utlänning, en nära vän till Lejonen. Det är en ex-gruppering i norra Sthlm, utmed Vällingbylinjen. Du och andra som läser känner möjligen till dem, annars finns d mycket info bl.a. här på fläshback
Citera
2019-01-14, 20:44
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Vet du mer, så berätta.
Säger man A får man säga B liksom.
Citera
2019-01-14, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusandme
Absolut, inget nytt här. Men GM i det här fallet är faktiskt en utlänning, en nära vän till Lejonen. Det är en ex-gruppering i norra Sthlm, utmed Vällingbylinjen. Du och andra som läser känner möjligen till dem, annars finns d mycket info bl.a. här på fläshback

Citat:
Ursprungligen postat av ying-CreUyang
Vet du mer, så berätta.
Lite så känner jag med men vissa är väl för fega fast man sitter på internet
Citera
2019-01-14, 20:47
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ying-CreUyang
Vet du mer, så berätta.
Jag berättar bara va jag hört på gymmet idag, vill du ja ska berätta vem snubben är också? Då måste du vara bra jävla blåst...
Citera
2019-01-14, 20:51
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escen
Lite så känner jag med men vissa är väl för fega fast man sitter på internet
Va är d du känner? Fattar inte va du menar...hört samma sak eller att tråden är trög för d är svennar inblandade??? Hade d vart Sthlm, Malmö eller Gbg så hade nån duktig snut direkt skrivit vem d handlar om. Tydligen inga snutar i Dalarna som föredrar att avslöja saker här... Men en östafrikan, d är 100% d...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in