2019-01-09, 18:57
Medlem
Hej där! har lite tråkigt såhär på kvällskvisten så berättade om din fulaste tatuering, vad och varför? XD
Citera
2019-01-09, 19:05
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linnet232
Hej där! har lite tråkigt såhär på kvällskvisten så berättade om din fulaste tatuering, vad och varför? XD
Jag har en gris, en regnbåge och Linus På Linjen på vaden/strax ovanför knät.
Fylletatueringar som inte blev sådär jättesnygga, tanken var att det skulle bli en hel bondgård med strålande sol och regnbåge, men det slutade med att alla var jättefulla och sen gick det som det gick.
Bilder kommer inte!
Citera
2019-01-09, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Jag har en gris, en regnbåge och Linus På Linjen på vaden/strax ovanför knät.
Fylletatueringar som inte blev sådär jättesnygga, tanken var att det skulle bli en hel bondgård med strålande sol och regnbåge, men det slutade med att alla var jättefulla och sen gick det som det gick.
Bilder kommer inte!

Haha ja du försökte åtminstone. Själv är alla mina tatueringar fula då jag är för snål för att gå till en studio och göra det bra. Köpte en tatueringsmaskin som barn och gaddat mig själv istället.
Citera
2019-01-09, 19:30
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linnet232
Haha ja du försökte åtminstone. Själv är alla mina tatueringar fula då jag är för snål för att gå till en studio och göra det bra. Köpte en tatueringsmaskin som barn och gaddat mig själv istället.
Ja, för fan! Äh, det ger bara charm att ha hemmagjorda tatueringar, av kompisar eller sig själv.
Att gå till en studio är ingen garanti för att det blir snyggt, det är bara en viss tolkning av motiven. Bättre att ha hemmagjorda med lite mer livlig tolkning.
Citera
2019-01-09, 19:59
Medlem
st0ckiss avatar
Somnade alla, eller blev ni emos hela högen och försöker begå kollektivt självmord?
Citera
2019-01-09, 20:05
Medlem
SameOldStorys avatar
Har en kuk på vaden tillsammans med (vad som skall föreställa) ett porträtt av Ozzy. Fylletatueringar så ni kan ju tänka er hur dem ser ut. Minnen från den dagen gör mig superglad men kommer ta bort kuken inom kort iallafall.
Citera
2019-01-23, 16:11
Medlem
En bekant till mig tattuerade en gång ett stort felstavat ord över halva överkroppen... så jobbigt.
Citera
2019-01-23, 16:32
Medlem
KungPuks avatar
Pga. dåligt omdöme för några år sen lät jag en helt färsk, grön hemma tattuerare göra ett stort mönster på min rygg. Jag valde ut ett mönster jag hittat på nätet som jag tyckte var skitsnyggt!

Killen försäkrade att han var riktigt grym på att rita.
Det var han inte!

Det som jag nu har på ryggen blev "lite" fel och ser ut som en fyraåring stolt ritat motivet.

Har inte råd att göra nått nytt över den, så jag får helt enkelt leva med den.

Tur att jag inte ser den så lätt, men så synd om andra som måste se skiten!

That's life..
Citera
2019-11-15, 01:33
Bannlyst
har inga tatueringar men en gång så var en fd kompis i stan. han var hemma hos mig och när han klappade ihop efter att ha druckit för mycket vin så tatuerade jag ett swastika mellan ögonbrynen på han haha
Citera
2019-11-15, 16:35
Medlem
Presentpappers avatar
Har två små hemmatatueringar på ena låtet. De ser helt enkelt fulsnygga ut på ett sådant charmigt vis hemmatatueringar gör.
Citera
2019-12-04, 12:50
Medlem
mirosas avatar
Revbenet ett typiskt sånt "fånga dagen" citat.
Citera
2019-12-06, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negerhataren
har inga tatueringar men en gång så var en fd kompis i stan. han var hemma hos mig och när han klappade ihop efter att ha druckit för mycket vin så tatuerade jag ett swastika mellan ögonbrynen på han haha

Den här snubben kan inte ha varit seriös
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in