Citat:
Ursprungligen postat av
Martinensen
Men om alt var rigget eller scriptet, må mobilen/datamaskinen likevel ha ligget et varmt sted og vært tilkoblet strøm? Beklager min manglende kompetanse om alt som dreier seg om "tech".
Eller kan man scripte en software som ligger i skyen og således trenger man ikke påskrudd mobil/datamaskin?
Altså - når man lager seg en kryptokonto, fins det muligheter for såkalt "autotrading".
Dvs. at du ikke trenger å løfte en finger for at kontoen din automatisk responderer
på gitte bevegelser i markedet. Jeg kjenner ikke detaljene rundt hvordan dette fungerer, men
kan godt tenke meg at man kan lage custom-innstillinger for hva slags bevegelser den skal
agere på. Jeg vil tippe at en datakyndig person (PSS?) med et enkelt script kan mime en slik
funksjon, også slik at man ikke trenger en påslått enhet for at den skal "trade" for deg.
For det er jo nettopp det kryptorigget er - trading. Så kan man tenke seg at det er programmert
slik at den skal reagere på summer innenfor en gitt margin, og at det også er lagt inn en viss latenstid.