2023-08-22, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Takk
Er dette et pussig sammentreff?
Anrop 10.07 TH til AEH. Hettemann ved Ishallen 10.22. 10.07 - 10.22: 15 minutter (nesten 16 minutter).
10.22-10.38: 16 minutter.
Edit.

Og noen er overbevist om at hettemannen er sjekket ut av saken?

Noen er også overbevist om at TH ikke drepte sin kone på tross av at hans dna er funnet i knehasene på buksene hennes, under borrelås på hennes sandal og på dører og dørkarmer i gang og på toalettrom.
Citera
2023-08-22, 01:43
Medlem
Citat:
Hvis TH er skyldig, så var det kanskje en tabbe å ringe kl 10.07, ettersom dette med transporttid mellom Futurum og Ishallen vises så tydelig pga tidspunktene for anrop og tidspunktene for når hettemannen var ved ishallen?

Han hadde ikke noe valg. Hvordan skulle han ellers ha gjort seg kjent med hvorvidt alt hadde gått etter planen der hjemme?
Citera
2023-08-22, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Noen er også overbevist om at TH ikke drepte sin kone på tross av at hans dna er funnet i knehasene på buksene hennes, under borrelås på hennes sandal og på dører og dørkarmer i gang og på toalettrom.
Ja. Tiltaler i saken kommer kanskje i løpet av dette året?

Hvis TH er hettemannen og hvis THs mobil befant seg på eller ved Futurum på det tidspunktet da hettemannen var ved Ishallen på returen: Hvorfor var han ved Ishallen på returen? Var det noe annet enn mobilen som eventuelt skulle leveres ved Ishallen?
Citera
2023-08-22, 01:47
Medlem
Citat:
Takk
Er dette et pussig sammentreff?
Anrop 10.07 TH til AEH. Hettemann ved Ishallen 10.22. 10.07 - 10.22: 15 minutter (nesten 16 minutter).
10.22-10.38: 16 minutter.
Edit.

Hvis TH er skyldig, så var det kanskje en tabbe å ringe kl 10.07, ettersom dette med transporttid mellom Futurum og Ishallen vises så tydelig pga tidspunktene for anrop og tidspunktene for når hettemannen var ved ishallen?

Og noen er overbevist om at hettemannen er sjekket ut av saken?

Holden har ikke survet så da er han nok sjekket ut i hans verden selv om han ikke er det i din.
Citera
2023-08-22, 01:50
Medlem
Citat:
Han hadde ikke noe valg. Hvordan skulle han ellers ha gjort seg kjent med hvorvidt alt hadde gått etter planen der hjemme?
Jeg forstår. Kan TH ha hatt en avtale med GM i huset om at hvis ting ikke hadde gått etter planen så skulle GM i huset besvare anropet da TH ringte kl 10.06 eller 10.07?

Jeg vet ikke om GM i huset kan ha rukket å bevege seg fra Sv4 til Ishallen i løpet av minuttene fra 10.07 - 10.22, og om den GM kan være den som eventuelt dro fra Ishallen mot Futurum?
Senast redigerad av z-z-z 2023-08-22 kl. 02:08.
Citera
2023-08-22, 01:54
Medlem
Citat:
Ja. Tiltaler i saken kommer kanskje i løpet av dette året?

Hvis TH er hettemannen og hvis THs mobil befant seg på eller ved Futurum på det tidspunktet da hettemannen var ved Ishallen på returen: Hvorfor var han ved Ishallen på returen? Var det noe annet enn mobilen som eventuelt skulle leveres ved Ishallen?

Hvor er det opplyst at han også ved returen tok veien via Ishallen?

Tiltaler kan komme når som helst.
Citera
2023-08-22, 02:00
Medlem
Citat:

Tiltaler kan komme når som helst.
"28 min etterpå blir Hettemannen observert gående i sørgående retning på Festplassen (mellom Metrosenteret og Lørenskog Hus) ---> langs Metrosenteret og opp mot parkeringshuset ved Lørenskog Ishall" (Fra Havhests innlegg. Jeg regner med at dette står i en artikkel).
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Tenker årsaken kan være, at Hettemann1s bevegelser er mest interessant i forhold til åstedet:

Kl 10:22 fra parkeringshuset ved Lørenskog Ishall ---> opp trapp over Metrosenteret ---> ned trappen til Festplassen (mellom Metrosenteret og Lørenskog Hus) ---> går i nordgående retning ---> gangbro over RV 159 ---> Mailand Skole ----> Hjelpemiddelsentralen (sørsiden av bygget) ---> Rådhusparken (retning andemateplassen og Elveveien), siste observasjon mot Langvannet.

28 min etterpå blir Hettemannen observert gående i sørgående retning på Festplassen (mellom Metrosenteret og Lørenskog Hus) ---> langs Metrosenteret og opp mot parkeringshuset ved Lørenskog Ishall

Kl 10:22 fra Ishallen
+ X min til Langvannet fra Ishallen
+ 28 min ved Festplassen
+ X min til Ishallen fra Festplassen
= Kl 10:50 + X min

Nå har vi altså fått vite at Hettemann1 er sjekket ut av saken. Har notatet ovenfor i margen.
Citera
2023-08-22, 02:00
Medlem
Citat:
Jeg forstår. Kan TH ha hatt en avtale med GM i huset om at hvis ting ikke hadde gått etter planen så skulle GM i huset besvare anropet da TH ringte kl 10.06 eller 10.07?

Da hadde nok Fru Hagen selv svart. Alternativt ringt raskt tilbake. Noe hun var kjent for å gjøre. Om ikke ville vel den som tok seg inn til henne, om ting ikke gikk etter planen, ha ringt TH så raskt det lot seg gjøre etter at denne forlot boligen med uforrettet sak. Men hun var nok, desverre, et lett offer for denne personen.
Senast redigerad av Kokadu 2023-08-22 kl. 02:02. Anledning: Rette
Citera
2023-08-22, 02:02
Medlem
Citat:

Det ble opplyst i flere medier at han gikk tilbake til parkeringshuset ved ishallen. Så du hadde ikke kontroll på hettemannen likevel...
Citera
2023-08-22, 02:03
Medlem
Citat:
Da hadde nok Fru Hagen selv svart. Alternativt ringt raskt tilbake. Noe hun var kjent for å gjøre. Om ikke ville vel den som tok seg inn til henne, om ting ikke gikk etter planen, ha ringt TH så raskt det lot seg gjøre etter at denne forlot boligen med uforrettet sak. Men hun var nok, desverre, et lett offer for denne personen.
Jeg forstår.

Her er link til artikkel angående Ishallen på returen:

Politiet opplyser at mannens bevegelser var som følger:
Mannen blir første gang fanget på video klokka 10.22, da han kom fra parkeringshuset ved Lørenskog ishall.

...
Deretter var han borte fra overvåkningskameraer, før han dukket opp 28 minutter seinere, på Festplassen mellom Metrosenteret og Lørenskog hus igjen, før han gikk til parkeringshuset ved ishallen.
https://www.dagbladet.no/nyheter/her-gikk-hettemannen/72625768
Citera
2023-08-22, 02:07
Medlem
Citat:
Jeg vet ikke om GM i huset kan ha rukket å bevege seg fra Sv4 til Ishallen i løpet av minuttene fra 10.07 - 10.22, og om den GM kan være den som eventuelt dro fra Ishallen mot Futurum? Hva tenker du om det?
Citera
2023-08-22, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det ble opplyst i flere medier at han gikk tilbake til parkeringshuset ved ishallen. Så du hadde ikke kontroll på hettemannen likevel...

Men altså, kan ikke du bare gi deg. Alternativt bruke tiden du bruker her inne på å bidra med noe som tilfører noe i saken. Jeg har aldri påstått at jeg har kontroll på alt i denne saken. Jeg har lest mye i denne tråden, en del om saken i media og sett denne serien på TV2 var det vel.
Dessuten har jeg oppdaget hvilken ressurs z-z-z er når man står litt fast og er i behov av svar på noe man ikke selv besitter svar på eller har glemt svaret. Noe som ser ut til å irritere deg. Men det ser jeg ingen grunn til å hensynta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in