Citat:
Ursprungligen postat av
Svartediket
Fremmer kun mitt eget synspunkt. Jeg har selvsagt ingen fasit.
Politiets feil i startfasen er behørig diskutert i tråden. Du må gjerne ta opp igjen emnet dersom du har noe nytt eller interessant å komme med, men det meste som er verd å si om saken ble vel strengt tatt skrevet i løpet av trådens første år. Du er med andre ord litt sent ute.
Du fremstiller det som om det at noe er diskutert her tidligere, gjør at ALLE må anse dette som faglig vurdert til å være uten interesse.
I den ene forumtråden på norsk(og svenska) om DENNE saken, som IKKE er gjennomsyret av "politisk kontroll og sensur".
Kan de særs standhaftige selgeren av Kidnappings teorien, skiftet ham til sensur medarbeidere?
Det er en påfallende motvilje til at folk skal få puste fritt, løfte blikket fra det definerte område fokuset er satt på.
Uendelig frem og tilbake med hva som i lys av ettertid kan se ut som et særdeles kløktig konstruert endeløst blindspor.
Teoretisk skulle denne forumtråden vært avgrenset tema messig til KIDNAPPINGEN av AEH, jf tittelen på tråden.
Det er altså definert avgrensning.
Men når røyken har lagt seg og alt kom til alt, viser det seg at trådens tittel er misvisende. Den konstruerte og fremlagte konspirasjons teori om kidnapping, må man vel kunne legge død i 2023.
Jeg spør meg om hvor det ble av alle de som nærmest hysterisk fremmet denne.
Er de under andre navn gått mere over i skadebegrensning? Påse at tråden i alle fall ikke omhandler noe som kan belyse annet en konemord med eller uten ekstern hjelp?
Jeg spør(ikke deg Svar***iket) om hvordan det kan ha seg at innsatsen til enkelte, og ikke få, tok seg tid til å kjempe en kamp for det falsum fremlagt, og presiserer at det er nettopp det som knytter tråden til saken.
Den overdrevne overselgingen som man ser både i tråden og i saken slikt forsøkt solgt inn innledningsvis, og den påfallende motviljen til å etter 4 år faktisk løfte blikket litt opp og reflektere ikke minst om hva man har sett og opplevd her.
Som om ikke aktivitet også ETTER er uforklarlig hendelse er av interesse