2021-06-27, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
11. mai 2018 postet RU link til denne artikkelen.
Under skriver han følgende kommentar:

"Blir utrolig spennende å se hvordan folk kommer til å benytte seg av dette 🙂"
Finnes ingen grunn til å tro RU er skyldig til noe annet enn litt fylleprat om Monero kidnappinger i dårlig selskap.

Har du en link til den posten ?
Citera
2021-06-27, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Jeg lurer på hvem som skrev artikkelen om TB på Wikipedia på Internett?
Har du en link til artikkelen ?
Citera
2021-06-27, 15:51
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Finnes ingen grunn til å tro RU er skyldig til noe annet enn litt fylleprat om Monero kidnappinger i dårlig selskap.

Han har vært ute med kjeften ja, men jeg vet ikke om han nødvendigvis var full.

Citat:
Har du en link til den posten ?

Ligger et stykke ned i facebook-feeden hans.
Citera
2021-06-27, 16:08
Medlem
Citat:
Han har vært ute med kjeften ja, men jeg vet ikke om han nødvendigvis var full.
Nei, men ta fks. her i tråden. Det er mange som ytrer mange rare ideer. Sett at en eller annen virkelig gjør noe av det som blir sagt. Er da den som hadde den ideen i tråden, medskyldig til galskapen ?
Citera
2021-06-27, 16:21
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Nei, men ta fks. her i tråden. Det er mange som ytrer mange rare ideer. Sett at en eller annen virkelig gjør noe av det som blir sagt. Er da den som hadde den ideen i tråden, medskyldig til galskapen ?

Nei, og jeg mener ikke nødvendigvis RU er medskyldig i noe.
Men jeg tror kanskje vi har forskjellig syn på hvem det er han
har gitt idéer.
Citera
2021-06-27, 16:50
Medlem
Citat:
Nei, og jeg mener ikke nødvendigvis RU er medskyldig i noe.
Men jeg tror kanskje vi har forskjellig syn på hvem det er han
har gitt idéer.
Idéen at RU har gitt TH idéen om kidnapping for Monero. Passer ikke med at TH tipset politiet om RU dagen etter bortføringen av AEH.

Heller ikke dette at TH skal ha realisert RUs idé etter en rekke kjente møter med RU på sin arbeidsplass, er logisk Det samme gjelder de flere måneder lange forberedelsene forutfor bortføringen.

GM er en person som har gjort alt han kan for å skjule seg. THs åpenlyse kontakt med RU strider mot dette faktum.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-06-27 kl. 17:40.
Citera
2021-06-27, 17:57
Medlem
first.springs avatar
Citat:

Wikipediasamfunnet (som er enda mer snushaner enn på flashback) har slettet siden fordi den kun inneholdt udokumenterte påstander som ikke var postet av noen annen enn å sverte et navn. Den ble ganske raskt tatt ned. TB har også vært omtalt på andre wikipediasider, men dette har også blitt fjernet fordi det, igjen, kun dreier seg om påstander som ikke lar seg dokumentere.

Minner igjen om hva advokat Storrvik uttalte til TV2:
Citat:
– Han er også avhørt som vitne. Da er det naturligvis en belastning at det skrives ting på nettet der det påstås at han er skyldig i saken. Det dreier seg om erstatningsutløsende ærekrenkelser som også kan være straffbare i form av krenking av privatlivets fred fordi anklagene er så alvorlige, sier Storrvik til TV 2.
https://www.tv2.no/a/14070380/

Å spekulere videre her på TB sine vegne skader omdømmet til en mann som er uskyldig i denne sammenheng og som politiet har sjekket ut av saken.
Citera
2021-06-27, 18:02
Medlem
Citat:

Såvidt jeg vet har ikke tb tilbakevist noe av innholdet
https://imgur.com/a/w3cZJMP
Citera
2021-06-27, 18:09
Medlem
Citat:
Idéen at RU har gitt TH idéen om kidnapping for Monero. Passer ikke med at TH tipset politiet om RU dagen etter bortføringen av AEH.

Heller ikke dette at TH skal ha realisert RUs idé etter en rekke kjente møter med RU på sin arbeidsplass, er logisk Det samme gjelder de flere måneder lange forberedelsene forutfor bortføringen.

GM er en person som har gjort alt han kan for å skjule seg. THs åpenlyse kontakt med RU strider mot dette faktum.

Enig med deg. Men jeg tenker at RU MÅ vite hvem personen bak kryptorigget er. Det MÅ være noen RU har snakket med dette om. Det er så mye, at alt dette kan ikke være tilfeldigheter. RU veit..
Citera
2021-06-27, 18:26
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
Såvidt jeg vet har ikke tb tilbakevist noe av innholdet
https://imgur.com/a/w3cZJMP

Wikipedia baserer seg på kildebruk og referanser. Flere av punktene der har ikke rot i virkeligheten. Det har i alle fall NULL relevans for denne tråden. Så gjør oss alle en tjeneste og stopp den postingen.

Om du er så flinkt til å google, så kan du jo bare sende han en melding eller mail, så får du sikkert svar på det du lurer på. Den gjentatte postingen om TB fra din side i denne tråden har i alle fall fått totalt oppheng. Ta deg sammen.
Citera
2021-06-27, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
Wikipedia baserer seg på kildebruk og referanser. Flere av punktene der har ikke rot i virkeligheten. Det har i alle fall NULL relevans for denne tråden. Så gjør oss alle en tjeneste og stopp den postingen.

Om du er så flinkt til å google, så kan du jo bare sende han en melding eller mail, så får du sikkert svar på det du lurer på. Den gjentatte postingen om TB fra din side i denne tråden har i alle fall fått totalt oppheng. Ta deg sammen.

Er dette slettet fra wikipedia nå, jeg finner det i alle fall ikke.
Citera
2021-06-27, 18:51
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bondevik
Er dette slettet fra wikipedia nå, jeg finner det i alle fall ikke.

Ja den er slettet, det er wikipediasamfunnet selv som slettet artikkelen. Tror man foreslår en side til sletting fordi den ikke er dokumentert, så "stemmes" det over eller noe slikt.

Men utrolig søkt at enkelte sitter på skjerdumper om TB fra lenge før han ble dratt inn i diskusjonen her.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in