2021-04-16, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
AT TH driver villedning er tydeligvis politiet ganske sikre på
Ja det har jeg skjønt. Men jeg tror det er en bortforklaring på hvorfor de ikke finner GM, han de sendte Bitcoin til.
Citera
2021-04-16, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Ja det har jeg skjønt. Men jeg tror det er en bortforklaring på hvorfor de ikke finner GM, han de sendte Bitcoin til.

Ikke tilfeldig at disse sporene ble avsatt
Citera
2021-04-16, 10:00
Medlem
Citat:
Ikke tilfeldig at disse sporene ble avsatt
Så Bitcoin sporet er enda en villedning ? Hvis man skal holde på slik blir det aldri noen løsning på forsvinning gåten.

Nei, politet må tilbake til åstedet. Var det badekar eller dusj på badet, der tydeligvis noe skjedde. Går slepe sporene til eller fra badet ?
Citera
2021-04-16, 10:05
Medlem
Citat:
Så Bitcoin sporet er enda en villedning ? Hvis man skal holde på slik blir det aldri noen løsning på forsvinning gåten.

Nei, politet må tilbake til åstedet. Var det badekar eller dusj på badet, der tydeligvis noe skjedde. Går slepe sporene til eller fra badet ?

Hele kidnappingsplottet er en villedning for å skjule drap. Ingenting som ligner på kidnappere som gjerne vill ha penger.
Citera
2021-04-16, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Nei han er ikke det. Jeg tror desverre han er skyldig mulig/forstår at du tror noe annet. Men selv om man er skyldig i noe så grusomt kan man fortsatt føle på et savn, noe man ikke visste man hadde eller få dårlig samvittighet. Det jeg tenkte på. For gan ser oppriktig lei seg ut. Samtidig som åpenbar løgn.

Se hvordan han nikker i videoen 06:33 når intervjuer spørr om gan har noe med forsvinningen å gjøre

https://www.nrk.no/video/se-hele-intervjuet-med-tom-hagen_2009e3c7-0031-4609-9019-b56948fa9d4d

Det er ikke et bevis for noe som helst! I beste fall er det synsing og ingenting annet.

Helt likegyldig av om han har noe med drapet å gjøre så er det helt åpenbart for meg at han har og har hatt en sterk kjærlighet til henne. Finnes det kjærlighet, finnes det tidvis også hat.
Citera
2021-04-16, 10:31
Medlem
Citat:
Hele kidnappingsplottet er en villedning for å skjule drap. Ingenting som ligner på kidnappere som gjerne vill ha penger.
Følg med nå. Når politiet svarer GM, har de sikkert overvåkning på TH og RH for å se om de svarer. Med andre ord er det noen andre som svarer og er GM. Og hvorfor tror du ikke GM ikke ville ha penger ? Når politiet sa de ville betale innen syv dager, ventet han syv dager og reagerte den åttende dagen fordi han ikke fikk penger. Når han til slutt fikk penger, forsvant han fordi målet var nådd.
Citera
2021-04-16, 10:38
Medlem
Citat:
Følg med nå. Når politiet svarer GM, har de sikkert overvåkning på TH og RH for å se om de svarer. Med andre ord er det noen andre som svarer og er GM. Og hvorfor tror du ikke GM ikke ville ha penger ? Når politiet sa de ville betale innen syv dager, ventet han syv dager og reagerte den åttende dagen fordi han ikke fikk penger. Når han til slutt fikk penger, forsvant han fordi målet var nådd.

Hvor lang tid tok de før penger ble overført? 7 måneder? Og penger ble overført først nå TH ble siktet. Neppe tilfeldig. RU har nok tvilsomme venner som kan ha sittet i andre enden, MZ feks.

Og TH så heller ikke ut til at han hadde et brennende ønske om å få kona tilbake
Senast redigerad av Alsagio 2021-04-16 kl. 10:43.
Citera
2021-04-16, 10:49
Medlem
Citat:
Hvor lang tid tok de før penger ble overført? 7 måneder? Og penger ble overført først nå TH ble siktet. Neppe tilfeldig. RU har nok tvilsomme venner som kan ha sittet i andre enden, MZ feks.

Og TH så heller ikke ut til at han hadde et brennende ønske om å få kona tilbake
GM fikk pengene juli 2019 TH ble siktet april 2020.

Ja også jeg tror det er en av RUs kontakter som er GM
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-04-16 kl. 10:52.
Citera
2021-04-16, 10:52
Medlem
Citat:
GM fikk pengene juli 2019 TH ble siktet april 2020.

Ja også jeg tror det er en av RUs kontakter som er GM

Ja, jeg mente mistenkt, ikke siktet
Citera
2021-04-16, 10:55
Medlem
Citat:
Ja, jeg mente mistenkt, ikke siktet
Mistenkt var han nok fra første dag i saken, var nok ikke bare folk på nettet som straks tenkte slik, når kona forsvant.

Jeg tror problemet med RU, er at han har så utrolig mange kontakter, at politiet ikke gidder å sjekke alle.
Senast redigerad av OleStoltenberg 2021-04-16 kl. 10:57.
Citera
2021-04-16, 10:59
Medlem
Citat:
Lurer på hvilken forklaring han har gitt til hvorfor han plutselig byttet profil bilder den 31 oktober 2018. Det må jo ha en sammenheng med det som skjer den dagen og det er vel derfor han er siktet for medvirkning, på en eller annen måte.

Ja det lurer jeg også på. Nekter han avhør? Hvem rundt han er pratet med? Vi vet alt for lite.
Citera
2021-04-16, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frokendektektiv
Nei han er ikke det. Jeg tror desverre han er skyldig mulig/forstår at du tror noe annet. Men selv om man er skyldig i noe så grusomt kan man fortsatt føle på et savn, noe man ikke visste man hadde eller få dårlig samvittighet. Det jeg tenkte på. For gan ser oppriktig lei seg ut. Samtidig som åpenbar løgn.

Se hvordan han nikker i videoen 06:33 når intervjuer spørr om gan har noe med forsvinningen å gjøre

https://www.nrk.no/video/se-hele-intervjuet-med-tom-hagen_2009e3c7-0031-4609-9019-b56948fa9d4d
Enig i det du skriver her. Mulig han angrer av en grunn. Mulig pga at kidnappingen ikke gikk som planlagt og han burde løst saken på en mer fornuftig måte. Nå er det for sent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in