2020-12-28, 01:24
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg har så vidt nevnt det i forbindelse med at jeg og flere andre har blitt beskyldt for å få betalt av TH.
Min konto er gammel, har deltatt i mange tråder og jeg startet tråden rett etter at saken ble kjent.

Det mener jeg at bør være nok for at selv de største dustene her burde forstå at jeg ikke har en agenda utover å følge saken.

De her inne som har bestemt seg for at TH er skyldig uten at de greier å argumentere for det uten å konstruere argumenter og diskreditere brukere med motforestillinger har selvfølgelig gjort et stort nummer ut av det.

Uten at jeg har tatt meg nær av det, jeg bare får bekreftet inntrykket mitt.

men du skriver bara svada och du bevisar verkligen att du är vad du kallar andra med det här svaret, det här är bara OT och inte fakta, kom med fakta om du har något...
fetade är riktigt svada

ps, jag har läst flera gånger att du skryter om trådstart och inga andra trådar jag har läst samma...
Senast redigerad av Notteliten 2020-12-28 kl. 01:26.
Citera
2020-12-28, 01:26
Medlem
Citat:
Jeg har så vidt nevnt det i forbindelse med at jeg og flere andre har blitt beskyldt for å få betalt av TH.
Min konto er gammel, har deltatt i mange tråder og jeg startet tråden rett etter at saken ble kjent.

Det mener jeg at bør være nok for at selv de største dustene her burde forstå at jeg ikke har en agenda utover å følge saken.

De her inne som har bestemt seg for at TH er skyldig uten at de greier å argumentere for det uten å konstruere argumenter og diskreditere brukere med motforestillinger har selvfølgelig gjort et stort nummer ut av det.

Uten at jeg har tatt meg nær av det, jeg bare får bekreftet inntrykket mitt.

Som jeg har sagt tidligere så er hypotesen bevegelig, dvs at det er informasjonen som er avgjørende for hvem som man må anta er GM, og i dette tilfellet så er det beklageligvis TH.

At du finner det uhørt sier mer om deg enn det gjør om andre.
Citera
2020-12-28, 01:33
Medlem
MG har gitt uttrykk for at samarbeidet med TH stanset brått etter bare 1 møte fordi de trykket på noen knapper.

Han svarer følgende på hvorfor det ikke ble noe samarbeid mellom organisasjonen han leder og TH:

– Jeg var av den oppfattelse av at vi trykket på noen knapper som han kanskje var nervøs for, kanskje fordi han har visst noe selv. Jeg kan ikke svare på det, men ut fra det som foregikk var det litt merkelig å ta den beslutningen. For vi var i gang med en dialog.
TV2 28.04.2020
https://www.tv2.no/a/11409855/
Citera
2020-12-28, 01:35
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
MG har gitt uttrykk for at samarbeidet med TH stanset brått etter bare 1 møte fordi de trykket på noen knapper.

Han svarer følgende på hvorfor det ikke ble noe samarbeid mellom organisasjonen han leder og TH:

– Jeg var av den oppfattelse av at vi trykket på noen knapper som han kanskje var nervøs for, kanskje fordi han har visst noe selv. Jeg kan ikke svare på det, men ut fra det som foregikk var det litt merkelig å ta den beslutningen. For vi var i gang med en dialog.
TV2 28.04.2020
https://www.tv2.no/a/11409855/

Ja och det är en liten indikation på att TH är skyldig...
Citera
2020-12-28, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Som jeg har sagt tidligere så er hypotesen bevegelig, dvs at det er informasjonen som er avgjørende for hvem som man må anta er GM, og i dette tilfellet så er det beklageligvis TH.

At du finner det uhørt sier mer om deg enn det gjør om andre.
Det har ikke jeg fått med meg, jeg har bare sett at du møter argumenter som taler mot at TH er GM med TT beskyldninger og da virker du ikke mye åpen for at saken kan ha andre løsninger.
Citera
2020-12-28, 01:43
Medlem
Citat:
Det har ikke jeg fått med meg, jeg har bare sett at du møter argumenter som taler mot at TH er GM med TT beskyldninger og da virker du ikke mye åpen for at saken kan ha andre løsninger.

Det er da ingen som bryr seg om hva andre har fått med seg, men alt taler for at TH er GM sånn som jeg ser det.

Og det at du kaller meg for dum og andre skjellsord som du klarer å trøkke ut av deg ser jeg på som lavmål.
Citera
2020-12-28, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
Og her er vi tilbake til dette med tolkninger. Vi bør kanskje lese mer om det som står i dagbøkene før vi tolker noe som helst.

Vi har tidligere sett hvordan media legger frem ting / lager overskrifter for å få klikk. Flere ganger har de presentert sakene feil. F.eks tekstmeldinger som AE skulle ha skrevet. Det viste seg at det sto npoe helt annet enn slik media først fremstilte det.

Det kan være lurt å være litt kristisk til ting man leser i media, da det viser seg at ikke alt kommer riktig ut.

Hva står i den meldingen?
Citera
2020-12-28, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
AE tenkte å flytte ut fra S4. Politiet har mange indikasjoner på det.

Det var planlagt at det skulle se slik ut:

AE ønsket oppussing men fikk ingen respons av TH. AE ble lei og la ut forspørsler på mitt anbud. Da det kom all slags håndverkere på befaring i hjemmet, satte TH foten ned og engasjerte håndverkere han kjente fra før. TH skulle da komme i et positivt lys, han sørget for at AE fikk ønsket om oppussing oppfylt.

Hva som egentlig skjedde:

TH ba AE legge oppussing ut på anbud på min side. Etter mange befaringer hyrte han inn lokale håndverkere han hadde brukt tidligere. TH håpet at fremmed dna lå igjen etter befaringene. Et ledd i forberedelsene til fake kidnapping.

Pussig trekk å innby håndtverkere på Mitt anbud. Hvorfor skulle han ønske folk han ikke kjente kvalifikasjonene til. I sitt elskede hjem. Der ville han vel ikke ha udugelige folk. Han hadde massevis av kontakter og kunne få dyktige folk til en grei pris. Det virker ikke reelt helt enkelt. Dreide ikke dette seg om nødvendig vedlikehold av huset istedet for pynt
Citera
2020-12-28, 02:39
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Pussig trekk å innby håndtverkere på Mitt anbud. Hvorfor skulle han ønske folk han ikke kjente kvalifikasjonene til. I sitt elskede hjem. Der ville han vel ikke ha udugelige folk. Han hadde massevis av kontakter og kunne få dyktige folk til en grei pris. Det virker ikke reelt helt enkelt. Dreide ikke dette seg om nødvendig vedlikehold av huset istedet for pynt

fler människor mer förvirring när man tänker på förhör, ledtrådar och mycket mer...
Citera
2020-12-28, 02:43
Medlem
Gone Girl er det dummeste jeg har sett, fatter ikke at noen forsøker å innbille andre at den teorien er bra.
Citera
2020-12-28, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
fler människor mer förvirring när man tänker på förhör, ledtrådar och mycket mer...

Ja, det er god bruk for dem i illusjonen. Men en vanlig TH hadde ikke gjort det. Jeg undret meg med en gang over det og fant ikke noen logisk grunn. Ikke annet enn at det var ønskelig med folk ut og inn. Spor eller noe som politiet ville bruke mye tid på.
Citera
2020-12-28, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Ja, det er god bruk for dem i illusjonen. Men en vanlig TH hadde ikke gjort det. Jeg undret meg med en gang over det og fant ikke noen logisk grunn. Ikke annet enn at det var ønskelig med folk ut og inn. Spor eller noe som politiet ville bruke mye tid på.

Ikke sant, var det virkelig nødvendig å skifte tak der, nei det har jeg dårlig tro på.

Men noen som har bedre greie på tak kan sikkert svare på det-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in