2020-06-15, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Jeg vet ting som ikke har kommet fram i forumet her, som gjør at jeg ikke har noen problemer med å kalle han for psykopat. Men bare alt det som har kommet fram her i forumet, hvis du har lest fra begynnelsen da, gjør at man kan anse TH som en psykopat.

Hva er det du vet som ikke har kommet fram da? Og hvorfor sier du det ikke? Du virker jo ikke akkurat tilbakeholden på hva du skriver her så for meg høres det usannsynlig ut at du liksom sitter på info du ikke kan si. Det henger ikke på greip mtp hva du faktisk får deg til å skrive her, og setter deg sjøl i relativt lite flatterende lys.
Citera
2020-06-15, 19:17
Medlem
Citat:
Ja, det finnes jo endel kameraer og bomstasjoner. Men alle bomstasjonee kan man også se på maps.google.no, så det går ann å planlegge utifra det.
En varebil uten glassvinduer hadde vært det ideelle, altså uten sotede vinduet, men bare metall, men varebiler går jo ikke så fort, hvis det skulle oppstå noe. En BMW X3 går mye bedre enn en VW caddy eller hva som helst. Man kan planlegge i mange måneder, men det finnes altid små ting som man ikke hadde tenkt på. Kanskje de tenkte at det holdt med sotede vinduer, men ikke tenkte på hva som skjer hvis lyset er sterkt nok. Hvis sollys kommer inn i fronten, så ser man lett den som sitter innenfor et sotet vindu.

Tror uansett man kan slå fast at teorien om at hun ble drept i huset er noe svekket etter dette. Er vel de to typene som ble observert på kamera kl 730 ved Futurum som satt i forsetet da. Hadde vært interessant å høre om politiet har sjekket med henne om det var likhet med de mennene hun så?
Citera
2020-06-15, 19:18
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theresev97
Fant dette: Man kan tydeligvis lakkere en bil på 2 timer ja.

Once the primer has been applied (10 to 15 minutes between each application), allow the paint to dry for about 30 to 90 minutes before applying the next coat.

Har vært med på prosess med bil lakkering,og sett på i verksted.Dette er en meget omfattende jobb,og forarbeidet er pinlig nøye.
Hvor fant du den teksten? fra et verksted i langtvekkistan?
Man ser om en bil er lakkert amatørmessig og for raskt med grunnarbeid.
Citera
2020-06-15, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av katastrofetanken
Hva er det du vet som ikke har kommet fram da? Og hvorfor sier du det ikke? Du virker jo ikke akkurat tilbakeholden på hva du skriver her så for meg høres det usannsynlig ut at du liksom sitter på info du ikke kan si. Det henger ikke på greip mtp hva du faktisk får deg til å skrive her, og setter deg sjøl i relativt lite flatterende lys.

Det får du lov til å mene.
Som sagt, hvis du har lest fra begynnelsen, så har du fått med deg en god del.
Ektepakt, gjerrighet, vold, grove trusler og maktsyk, er noen stikkord.
Og så har vi dette med skilsmisse. De fleste ekteskapsdrap i Norge, har med skilsmisse å gjøre, og en psykopat som ikke takler dette.
Citera
2020-06-15, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
Ingen etnisitet på de i forsetet, idiotiet fortsetter.

De hadde ihvertfall hette og lue slik som futurum-mennene. Sikkert bare tilfeldig.
Citera
2020-06-15, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Har vært med på prosess med bil lakkering,og sett på i verksted.Dette er en meget omfattende jobb,og forarbeidet er pinlig nøye.
Hvor fant du den teksten? fra et verksted i langtvekkistan?
Man ser om en bil er lakkert amatørmessig og for raskt med grunnarbeid.

Som sagt, ingen ekspert på det. Søkte bare på google hvor raskt det er mulig å lakkere en bil. Nå antar jeg at nøyaktig lakkering ikke var det som sto øverst. Og at bilen i utgangspunktet var sølvgrå gjør det jo lettere.
Citera
2020-06-15, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
De er ikke bastante på at dette er et sikkert livstegn selv om media skriver det. De bruker «antas å være» «vi jobber utifra» osv. i intervjuer. Hvis de hadde sagt at 0856 er siste livstegn, ville den som mottok 0914 samtalen vært mistenkt.

Slik jeg kjenner etterforskningen gjennom media ville de angrepet 9:14-samtalen med nebb og klør dersom det var antydning til tvil om den. Spesielt med tanke på at politiet tilsynelatende mener det er mistenkelig at en mann i løpet av 40 år avgir blodspor i sitt eget hus.
Citera
2020-06-15, 19:25
Medlem
Citat:
Jeg er ikke opptatt av at det være TH som har drept henne, for at historien om en psykopatisk tyrrann skal være komplett. Det kan like godt være at han har leid inn folk, og det har jeg vært åpen for hele veien. Jeg blir ikke skuffet om det ikke er TH som drepte henne, for å si det slik. Poenget er at det ikke nødvendigvis er slik at det var Anne som ringte kl. 9.14 slik du påstår at er fakta, uansett om du sier at politiet sier. Som sagt, det er en stund siden at politiet gikk ut med at Anne ringte et familiemedlem, og ordlyden har forandret seg. Som andre er inne på, det hele er jo basert på at et vitne har sagt at han har snakket med henne. Når dette vitnet er i nær familie, slik som sønnen jo er, så blir han i og for seg inhabil.

Må bare igjen gjenta ang Jemtlandsaken. Hele Norge trodde at hun hadde dratt sin vei midt på natta, siden telefonen slo inn på en basestasjon mange kilometer nedi dalen, men det var altså Svein som hadde fraktet telefonen, for så å slå den av. I tillegg drev han å ringte og sendte sms til Janne der han utrykte bekymring for hvor hun var. Han kontaktet folk rundt omkring og lurte på om de hadde sett henne. Jeg liker å sammenlikne disse to sakene, da de har mange likhetstrekk. Det var en skilsmisse på gang, sant, hun hadde en psykopat til ektemann som manipulerte og dreiv med skuespill og lurte politi og familie, og man fant blod både her og der.

Det er nå en gang slik at de fleste konedrap har med skilsmisse og gjøre, og der det er en psykopat som ektemann. En psykopat kan ikke akseptere noe slikt som skilsmisse, og tenker at "hvis ikke jeg får lov til å ha henne, så skal ingen andre heller".

Ca 90 prosent av alle skilte menn i Norge har en eller annen gang blitt diagnostisert som psykopat av sin eks, ikke så oppsiktsvekkende at også TH får tildelt den tittelen 😅
Citera
2020-06-15, 19:27
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Som sagt, ingen ekspert på det. Søkte bare på google hvor raskt det er mulig å lakkere en bil. Nå antar jeg at nøyaktig lakkering ikke var det som sto øverst. Og at bilen i utgangspunktet var sølvgrå gjør det jo lettere.

Som sagt,jeg har litt peiling.Tar ikke kortere tid eller er lettere om orginalfargen er sølvgrå. Men det vet vel du mer om.
Citera
2020-06-15, 19:27
Bannlyst
Citat:
Tror uansett man kan slå fast at teorien om at hun ble drept i huset er noe svekket etter dette. Er vel de to typene som ble observert på kamera kl 730 ved Futurum som satt i forsetet da. Hadde vært interessant å høre om politiet har sjekket med henne om det var likhet med de mennene hun så?

Det kommer jo ann på hva man skal tro, om AE var inni denne bilen. Folk har jo tidligere rapportert til politiet at de er sikker på at de har sett AE.
Når det gjelder de to ved Futurum, så er det for meg bare den ene av dem som er interessant, og det er han som stopper opp og går tilbake igjen. Har du sett den videoen? Den andre mannen virker litt eldre, går litt saktere, snyter seg litt på nesa, kikker på snørret og så tørker av på klærne. Tror ikke han er involvert på noen måte. Man fant aldri ut hvem han var. Ihvertfall har ikke dette kommet ut i media. Han har vel sett seg selv på kamera, men kanskje ikke gjenkjent seg. Han hadde jo hette over hodet.
Citera
2020-06-15, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Ca 90 prosent av alle skilte menn i Norge har en eller annen gang blitt diagnostisert som psykopat av sin eks, ikke så oppsiktsvekkende at også TH får tildelt den tittelen 😅

Hvis det skal ta deg flere dager å svare, så er det ikke noen hensikt å svare. Det blir bare forstyrrende for tråden.
Citera
2020-06-15, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Som sagt,jeg har litt peiling.Tar ikke kortere tid eller er lettere om orginalfargen er sølvgrå. Men det vet vel du mer om.

Jeg ringte til en jeg kjenner som har verksted. Han sa det er mulig. Man kan også bruke plastlakk som man river av etter på som coating. hvis man skal gjøre det quick and dirty er det fullt mulig på 2 timer, men resultatet ikke veldig bra. Men, antar det finnes ulike meninger om dette også.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in