Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Jeg prater ikke om familien og at de føler seg fornærmet og hvor synd det er i dem, men om TH, som ikke ønsker noen løsning på saken. De tre momentene jeg peker på, er ren fakta.
Når det gjelder familien, så ser jeg ikke noen samarbeidsvilje som du snakker om. Samtlige i Hagen-familien har satt seg på bakbeina, som en hund som skal bades, og nærmest må slepes til badekaret.
Citat:
Jeg prater ikke om familien og at de føler seg fornærmet og hvor synd det er i dem
Det er selvfølgelig deres status som er "fornærmet". Hagenfamilien har blitt utsatt for en svært alvorlig kriminell handling og har mistet en person de
elsker.
Citat:
De tre momentene jeg peker på, er ren fakta.
Det er REN LØGN, hverken mer eller mindre.
Selvfølgelig kan vi ikke glemme hvor synd det er på Hagenfamilien. De har mistet et familiemedlem, og er fullstendig uskyldig i det som har skjedd.
Hagenfamilien har stått samlet hele tiden. De har alle vist stor samarbeidsvilje hele tiden underveis i etterforskningen. De har endevendt livene sine, i håp om å finne svar, og få sin hustru, mor og mormor tilbake. Deres største ønske nå, er at saken blir LØST, slik at de får gi sin kjære en verdig BEGRAVELSE.