2025-09-04, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solvius
Den fake kidnappingen er ikke av relevans til i dag og få løst saken.

Kom med et ordentlig svar og ikke bare svada.

Sier du som kommer med de største konspirasjonsteoriene .
Citera
2025-09-04, 10:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Det er vel uansett høy terskel for å gi erstatning. Det ville også føre til mer skriverier om saken, noe TH og familien åpenbart ikke er interessert i. Så trenger han vel ikke de pengene heller. Han gjorde visstnok god fortjeneste på moneroen han kjøpte.
Hvorfor er du så opptatt av pengene til Hagenfamilien? Det er Anne-Elisabeth Hagen som er borte - ikke pengene.
Citera
2025-09-04, 11:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Hvis han er så opptatt av at saken skal løses, så er det jo betenkelig at han går aktivt inn for at politiet ikke skal få ha huset i beslag til at de får gjort seg ferdig, og det at han vil forurense åstedet ved å bo der allerede samme kveld, og ikke minst at han forsøkte å hindre politiet i å undersøke andre etasje.
Det du skriver er løgn. Familiens samarbeidsvilje har hele tiden vært på topp. Hagenfamiliens fokus har hele tiden ligget på å løse saken. De har vist stor utholdenhet, og venter fortsatt på en løsning. Det er politiet som er den profesjonelle parten i saken, og har ansvaret for å bringe saken frem til en løsning. Familien har status som fornærmet i saken og regnes derfor som offer - med litt empatisk talent er det mulig for de fleste å forstå at de må behandles med respekt og ydmykhet.
Citera
2025-09-04, 11:44
Avslutad
Citat:
Nei, det er noe som foregår bak kulissene som de ikke vil si, helt klart.
Ja, du har blitt lurt.
Citera
2025-09-04, 11:45
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det du skriver er løgn. Familiens samarbeidsvilje har hele tiden vært på topp. Hagenfamiliens fokus har hele tiden ligget på å løse saken. De har vist stor utholdenhet, og venter fortsatt på en løsning. Det er politiet som er den profesjonelle parten i saken, og har ansvaret for å bringe saken frem til en løsning. Familien har status som fornærmet i saken og regnes derfor som offer - med litt empatisk talent er det mulig for de fleste å forstå at de må behandles med respekt og ydmykhet.

Jeg prater ikke om familien og at de føler seg fornærmet og hvor synd det er i dem, men om TH, som ikke ønsker noen løsning på saken. De tre momentene jeg peker på, er ren fakta.
Når det gjelder familien, så ser jeg ikke noen samarbeidsvilje som du snakker om. Samtlige i Hagen-familien har satt seg på bakbeina, som en hund som skal bades, og nærmest må slepes til badekaret.
Citera
2025-09-04, 11:54
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf
TH og barna mener media har gjort denne tragiske saken til underholdning og det har de helt rett i. Ikke rart de ikke ønsker mer skriverier. Det løser ingen ting. Det gjør det bare verre for dem . Ikke minst for barna i familien.

Spørsmålet er om hensyn til pårørende skal trumfe opplysningsplikt i en svært grov kriminalsak som absolutt har allmennhetens interesse. Familien hadde i så måte en dårlig representant i Holden.
Han burde aldri brukt pressekonferanser til å "kommunisere" med motparten, og han burde aldri gått offentlig ut etter mer enn åtte måneder og hevdet at det var realistisk å tro at AE fremdeles var i live.
Hvis det var om å gjøre å skåne familien, burde han heller holdt kjeft, og forholdt seg avventende til politiets etterforskning. I stedet gikk han altså i opposisjon mot politiet. I rollen som bistandsadvokat.
Meget uklokt!
Citera
2025-09-04, 12:07
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Ja, du har blitt lurt.

Ja, jeg har blitt lurt, men det viktigste er at de til slutt klarer å ta TH. Hvilke metoder de bruker er greit.
Men skulle han slippe unna fengselsstraff, så er det i hvert fall godt å vite at hans liv er ødelagt, så det er jo en god trøstepremie.
Citera
2025-09-04, 12:09
Avslutad
Citat:
Jeg prater ikke om familien og at de føler seg fornærmet og hvor synd det er i dem, men om TH, som ikke ønsker noen løsning på saken. De tre momentene jeg peker på, er ren fakta.
Når det gjelder familien, så ser jeg ikke noen samarbeidsvilje som du snakker om. Samtlige i Hagen-familien har satt seg på bakbeina, som en hund som skal bades, og nærmest må slepes til badekaret.
Citat:
Jeg prater ikke om familien og at de føler seg fornærmet og hvor synd det er i dem
Det er selvfølgelig deres status som er "fornærmet". Hagenfamilien har blitt utsatt for en svært alvorlig kriminell handling og har mistet en person de elsker.
Citat:
De tre momentene jeg peker på, er ren fakta.
Det er REN LØGN, hverken mer eller mindre.

Selvfølgelig kan vi ikke glemme hvor synd det er på Hagenfamilien. De har mistet et familiemedlem, og er fullstendig uskyldig i det som har skjedd.

Hagenfamilien har stått samlet hele tiden. De har alle vist stor samarbeidsvilje hele tiden underveis i etterforskningen. De har endevendt livene sine, i håp om å finne svar, og få sin hustru, mor og mormor tilbake. Deres største ønske nå, er at saken blir LØST, slik at de får gi sin kjære en verdig BEGRAVELSE.
Senast redigerad av Havhest 2025-09-04 kl. 12:24.
Citera
2025-09-04, 12:19
Avslutad
Citat:
Ja, jeg har blitt lurt, men det viktigste er at de til slutt klarer å ta TH. Hvilke metoder de bruker er greit.
Men skulle han slippe unna fengselsstraff, så er det i hvert fall godt å vite at hans liv er ødelagt, så det er jo en god trøstepremie.
Du trenger ikke trøst. Eier du ikke skam? Skjønner du ikke at ektefelle, barn og barnebarn vil ha en grav å gå til? Skjønner du ikke at de pårørende vil gi henne en verdig begravelse? Sykt, spør du meg.
Det er Hagenfamilien som har mistet et kjært familiemedlem. Skjerp deg!
Citera
2025-09-04, 12:28
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Du trenger ikke trøst. Eier du ikke skam? Skjønner du ikke at ektefelle, barn og barnebarn vil ha en grav å gå til? Skjønner du ikke at de pårørende vil gi henne en verdig begravelse? Sykt, spør du meg.
Det er Hagenfamilien som har mistet et kjært familiemedlem. Skjerp deg!

Jo, jeg må trøstes.
TH fikk henne drept, eller drap henne selv, og kan slippe unna med det. Familien er skadelidende. Det er to separate saker. TH tilhører ikke kategorien "fornærmet", når det faktisk er han som har fått henne drept.
Citera
2025-09-04, 12:29
Medlem
Skaanseths avatar
Citat:
Det er REN LØGN, hverken mer eller mindre.

Selvfølgelig kan vi ikke glemme hvor synd det er på Hagenfamilien. De har mistet et familiemedlem, og er fullstendig uskyldig i det som har skjedd.

Hagenfamilien har stått samlet hele tiden. De har alle vist stor samarbeidsvilje hele tiden underveis i etterforskningen. De har endevendt livene sine, i håp om å finne svar, og få sin hustru, mor og mormor tilbake. Deres største ønske nå, er at saken blir LØST, slik at de får gi sin kjære en verdig BEGRAVELSE.

Det er TH som sitter på nøkkelen, og ikke barna, de bodde ikke i huset. Hva barna eller barnebarna syntes om at AE er borte, har ikke noe med saken å gjøre.
Citera
2025-09-04, 12:34
Avslutad
Citat:
Jo, jeg må trøstes.
TH fikk henne drept, eller drap henne selv, og kan slippe unna med det. Familien er skadelidende. Det er to separate saker. TH tilhører ikke kategorien "fornærmet", når det faktisk er han som har fått henne drept.
Politiet har klart å bevise at TH er uskyldig. Du har som sagt blitt lurt, og har ikke rett til trøst. Det er Hagenfamilien som har status som fornærmet i denne saken. Du får finne din egen familie, akkurat som alle oss andre. Hold fingrene av fatet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in