Citat:
Ursprungligen postat av
bulletkl94eoproof
Förstår att det verkar vara påfrestade för dig att någon kan lite mer men väljer att vara tyst för att man inte är golare bakom skärmen.
Jag har förstått att du ogillar att folk spekulerar om saker de inte känner alla detaljer kring. Det är uppfattat. Det är en inte helt ovanlig åsikt, speciellt om man själv är involverad i saker man av olika anledningar vill dölja.
Det är lite mer oklart varför du väljer att, vad det verkar, att gå med i diskussionsforumet Flashback enbart för att förmedla din subjektiva åsikt om att diskussioner är ett otyg men även hinta om att du sitter på just den information som du själv menar diskussionen saknar för att göra den meningsfull. När tråden i brist på information och därmed diskussionsunderlag slumrar till några dagar är det ändå du som dyker upp igen och ifrågasätter varför.
Jag kommer genast på en anledning till ditt agerande men det mått av hövlighet jag ändå äger förhindrar mig att presentera den teorin innan du fått chansen att själv motivera din medverkan i tråden och även förklara den ambivalens du uppvisar. I bästa fall kallar jag den obegriplig.